Eføya Skrevet 4. august 2002 #1 Skrevet 4. august 2002 Hei! Jeg har endelig fått lagt ut noen av bildene som fotografen tok av oss på bryllupsdagen. Trenger litt hjelp til å velge takkekort bilde! Det står mellom den som det står "såååå glad" under eller den som "heter" forelsket. Kunne dere hjelpe meg? Kvaliteten på et par av bildene er litt dårlig da de er sacnnet fra sånne bittesmå 2x3cm bilder vi fikk fra fotografen for å velge. Link: http://www.weimaraner.no (trykk dere inn på "vårt bryllup" nederst på menyen til høyre Har dere lyst til å se mer fra bryllupet kan dere se her: http://www.garbu.net (og trykke dere inn på "Ingvild og Haavard har giftet seg" på menyen til høyre.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2002 #2 Skrevet 4. august 2002 Jeg ville ikke valgt noen av dem, fordi man ikke ser mannen din ordentelig.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2002 #3 Skrevet 4. august 2002 Fine bilder! Forelsket bildet er kjempefint! Maa si at jeg likte 'mann og kone' bildet godt, der ser man begge og...
Pludre Skrevet 4. august 2002 #4 Skrevet 4. august 2002 Hei Jeg ville valgt det som heter " Forelsket " , man ser gløden i øynene deres at dere elsker hverandre meget høyt !! Dessuten regner jeg jo med at de som skal få takkekort kjenner dere, og da vet jo de hvordan mannen din ser ut uansett Forresten så var dere kjempefine !! Pludre, gifter meg om under en uke :D
Olympia Skrevet 4. august 2002 #5 Skrevet 4. august 2002 Jeg synes "sååå glad" er et nydelig bilde.Litt anderledes enn de "vanlige" takkekortene.Veldog søtt,og der ser man også mer av mannen din enn på "forelsket"-bildet.
scorpion73 Skrevet 4. august 2002 #6 Skrevet 4. august 2002 Flotte bilder, jeg ville valgtr så glad eller forelsket, bilde. Synes foresten at hvis du vil være litt orginal at du bør velge øver på valsen bilde
viwi Skrevet 4. august 2002 #7 Skrevet 4. august 2002 jeg likte best det fargebildet av dere der navnene deres står under...
Cr@sh Skrevet 4. august 2002 #8 Skrevet 4. august 2002 Hei. Nydelige bilder. Av de to du bad om råd om, likte jeg "forelsket". Ellers syntes jeg "vi øver på valsen" kan være morsomt. Litt utenom det vanlige... Flotte bilder alle sammen. Lykke til med valget.
Augustbrud02 Skrevet 4. august 2002 #9 Skrevet 4. august 2002 Jeg synes egentlig disse bildene var finest jeg da: http://www.weimaraner.no/Oss/Ossbilder/poserer+.gif http://www.weimaraner.no/Oss/Ossbilder/vedalteret.gif Jeg hadde ikke såååå sansen for de bildene dere står i mellom, for der synes liksom ikke hele dere begge to samtidig og det er litt synd. Synes det er flott når man kan se hele kjolen på et slikt bilde jeg da, men hvis jeg måtte ha valgt mellom de to dere lurer på ville jeg nok under tvil ha valg "Forelsket".
Løven Skrevet 4. august 2002 #10 Skrevet 4. august 2002 Farge bilde som det står Ingvild og Haavard under synes jeg var kjempefint.... :D
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2002 #11 Skrevet 4. august 2002 På et takkekortsynes jeg begge ansiktene, hele kjolen og buketten skal være godt synelig. Jeg regner med at dere har fått gave fra flere enn dem som var gjester i bryllupet og det er jo moro for dem å se detaljene fra den store dagen også.
Augustbrud02 Skrevet 4. august 2002 #12 Skrevet 4. august 2002 Farge bilde som det står Ingvild og Haavard under synes jeg var kjempefint.... :D Er egentlig veldig enig i at et fargebilde også er finest. Og da særlig dette bildet som Løven nevnte. Huff, nå fikk dere vel mer og tenke på. Du gir oss et valg mellom to bilder og du får en hel masse meninger som egentlig ikke var om det du spurte om. Men men, det er iallfall godt ment. Holder en knapp på "Ingvild og Haavard"-bildet jeg!
Gjest Solskinn Skrevet 4. august 2002 #13 Skrevet 4. august 2002 Det var ikke så lett. Jeg liker begge bildene, jeg da. Men på "forelsket" forsvinner mannen din litt under hatten. Selv om "sååå glad" er fra samme vinkel så syns han litt bedre uten hatt. Men intensiteten i "forelsket" er jo fantastisk, da. I det andre er det mer humor og kanskje litt personlighet?? For å gi ett svar: Om "sååå glad er ett typisk bilde på dere, ville jeg valgt det (du vet selv om det föles rett for deg - det er litt vanskelig for en som ikke kjenner dere å vite). Hvis ikke - velg det andre. Jeg vet ikke om du ble noe klokere av det, akkurat, men, men! Lykke til i alle fall!! Forresten må jeg si at jeg personlig foretrekker bilder av typen dere har valgt som takkekort da jeg syns de oftest er mer intense og personlige en helportrett!! :D
Frøya*0803 Skrevet 4. august 2002 #14 Skrevet 4. august 2002 Jeg syns bildet "Forelsket" var flott. Øyekontakten gløder! Kjempefint :D
Ma. Skrevet 4. august 2002 #15 Skrevet 4. august 2002 Jeg er ikke en av de som pleier å si at alt til enhver tid er så innmari fint, for det er jo ikke alltid jeg synes det.... MEN- bildene deres var virkelig fine, og jeg synes såååå glad var flott. Dere ser så innmari glade ut, derfor..... Nå gleder jeg meg ennå mer til å bli fotografert..... Maria
Eføya Skrevet 4. august 2002 Forfatter #16 Skrevet 4. august 2002 Hei! Takk for tilbakemeldinger -tar gjerne imot fler for jeg er om mulig enda mer i tvil:) Jeg skjønner ikke helt de som sier at man ikke ser Haavard på "sååå glad" bildet -man ser da like mye han som meg?? "Forelsket" bildet kan jeg skjønne at folk synes det om -det var derfor jeg var i tvil selv, hmmm. "Sååå glad" bildet er vel det jeg heller i mot. Jeg husker det eksakte øyeblikket det ble tatt. Jeg har aldri vært så lykkelig som AKKURAT DA Men kanskje det blir for personlig?
Stinemor Skrevet 4. august 2002 #17 Skrevet 4. august 2002 Jeg synes også at sååå glad bildet var finest............men bare for å ha sagt det............alle bildene var kjempefine!!!! Jeg personlig synes at bilder der dere øver på valsen er et veldig artig og orginalt bilde. Lykke til med valget Ingvild - alle kommer til å bli overbegeistret uansett hvilket bilde dere velger! Klem fra Stinemor
ringblomst Skrevet 4. august 2002 #18 Skrevet 4. august 2002 Veldig flotte bilder dere har fått! Det gjelder både farvebildene og svart-hvitt-bildene. Syntes at "sååå glad" var flottest av de to bildene du spurte om. ringblomst
jbkaarud Skrevet 4. august 2002 #19 Skrevet 4. august 2002 Først og fremst - kjempeflotte bilder!!! :D :D :D Jeg ville allikevel ha valgt et fargebilde med kjolen synlig og der man ser deg og din mann ordentlig - som det andre også har foreslått med tittel "Ingvild og Haavard". Dette er et mye bedre takkekort-bilde, spesielt for dem som ikke var i selve bryllupet. Dette er bare en personlig mening, men jeg har selv fått takkekort i sort-hvitt der jeg ikke har fått sett brudeparet i kirken. Jeg fikk da hverken sett kjolen ordentlig eller blomstene. Da følte i hvert fall jeg at noe manglet.
LilleMy Skrevet 4. august 2002 #20 Skrevet 4. august 2002 Jeg likte best "Sååå glad", det er litt annerledes og ser ut til å være ett flott bilde! Forøvrig morsomt å se bildene dine, bor selv på Haslum og kjente meg lett igjen! Selv gifter jeg meg om en liten uke - i Sverige! LilleMy :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå