Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper å finne deg som spådde meg for noen dager siden, igjen, da du skrev så utrolig treffsikkert om en person.

Jeg ønsker så gjerne å vite følgende:

Burde jeg sende den sms'n jeg lenge har tenkt på? For å si ifra det jeg mener om hvordan han hnar vært. Eller vil han uansett kontakte meg?

Du skrev at du så han følte at vi hadde en spesiell kjemi, men siden han sviktet meg, kan jeg jo ikke stole på han. Du skrev at han også svikter hun han ser nå. Hvilket forhold har de ellers? Føler han spesiell kjemi med henne og, eller er hun mer rebound?

Du skrev at han trenger endringer, men at han vil ikke gjøre de nå. Vil han det noen gang?

Du skrev at du så stor stahet og kontrollbehov. Vil du si at han har psykopatiske trekk? Mangler empati? Andre må alltid følge hans premisser, eller? Han ser jo at jeg ikke følger hans premisser...

Setter utrloig pris på om du har tid til å svare meg igjen, da det nesten var skummelt å lese hvor treffsikker du var sist. 

Anonymkode: e4f9b...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å utdype: du skrev at han trenger store justeringer i livet, men er ikke klare for det. Hva mente du med justeringer? Psykolog/terapeut? Eller noe annet? Vil han noen gang bli klar? ( elelr er det vanskelig å se langt frem i tid )

Du skrev også at han har en uro/jaktfølelse, at han prøver å fylle tomrom. Vil du si han er selvdestruktiv? Han ødelegger for seg selv med å svikte. Hvorfor svikter han? Av egoistiske grunner, eller for å ødelegge for seg selv ( han føler seg utilstrekkelig ?, vanskelig med å forplikte seg? Var en av hans foreldre slik f.eks moren hans? Du skrev om opplevelser i oppvekst som har formet han. Kan du si noe om hvilke?

Du skrev også at han vil ta sjansen om den byr seg, jeg og han, men at han vil fortsette å svikte. Med hun han ser nå pga følelser for henne og, eller fordi han svikter notorisk de som han føler seg nær? Eller for å straffe meg?

Jeg husker du skrev at jeg må prøve å kome videre, og jeg skal det. Du skrev og at jeg ikke burde prøve å forstå sviket hans fordi han ser det annerledes, kan du si noe om hvordan han ser det? Skjønner han i det hele tatt at han har sviktet meg? Eller bør jeg ta selvkritikk på noe?

Skrevet

I hvilken tråd ble du spådd?

Anonymkode: aefef...7a9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken tråd ble du spådd?

Er du hun klarsynte?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du hun klarsynte?

Nei. Men det er lettere for vedkommende å vite, om du kan si hva tråden het.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men det er lettere for vedkommende å vite, om du kan si hva tråden het.

Den heter : "spørsmål til klarsynt, bør jeg kontakte han eller ikke?" Det var ikke jeg som opprettet tråden, men jeg spurte senere i tråden.

• Liker 2
Skrevet

Jeg får opp at du er hun dama som har skrevet på forumet siden 2014-ish om en mann som du ville ha tilbake "tingen din" fra. 

Jeg spår: Glem han. DO IT

Anonymkode: 49e08...46b

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper å finne deg som spådde meg for noen dager siden, igjen, da du skrev så utrolig treffsikkert om en person.

Jeg ønsker så gjerne å vite følgende:

Burde jeg sende den sms'n jeg lenge har tenkt på? For å si ifra det jeg mener om hvordan han hnar vært. Eller vil han uansett kontakte meg?

Du skrev at du så han følte at vi hadde en spesiell kjemi, men siden han sviktet meg, kan jeg jo ikke stole på han. Du skrev at han også svikter hun han ser nå. Hvilket forhold har de ellers? Føler han spesiell kjemi med henne og, eller er hun mer rebound?

Du skrev at han trenger endringer, men at han vil ikke gjøre de nå. Vil han det noen gang?

Du skrev at du så stor stahet og kontrollbehov. Vil du si at han har psykopatiske trekk? Mangler empati? Andre må alltid følge hans premisser, eller? Han ser jo at jeg ikke følger hans premisser...

Setter utrloig pris på om du har tid til å svare meg igjen, da det nesten var skummelt å lese hvor treffsikker du var sist. 

Det er jo tydeligvis HAN som har blitt spådd her og ikke du. 

Dessuten kan du jo ikke si at hun har vært treffsikker når du fortsatt har så mange spørsmål.. 

Anonymkode: 0fc58...d39

• Liker 4
Skrevet

Spent på om den klarsynte "får opp" at du har postet denne tråden, da...

Anonymkode: f430e...eba

• Liker 5
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spent på om den klarsynte "får opp" at du har postet denne tråden, da...

Anonymkode: f430e...eba

Følte at jeg burde innpå her nå, så ja, det fikk jeg opp! :) 

Anonymkode: 66d05...536

• Liker 1
Skrevet

Til deg TS, det er jeg som er den klarsynte du er ute etter!

Jeg skal koble meg på senere. Har ikke anledning akkurat nå!

• Liker 2
Skrevet

Jeg spår at uansett hvor mange svar du får fra klarsynte eller andre vil du fortsatt ha uendelig med spørsmål som ingen kan svare på.

Anonymkode: 8fbb0...bde

• Liker 5
Skrevet

Kan poste igjen det som den klarsynte sa i den andre tråden. Lignende ting har folk sagt til deg i tråder før, men du vil ikke høre, du bare spør om igjen og om igjen og mer og mer og gir deg aldri. Det er ikke noe mer å si enn det h*n sier her:

"Fikk opp stor stahet hos han. Kontrollbehov. Får ikke til å gi slipp på deg. Kjemi mellom dere som han ikke glemmer. 

Han holder på med noen. Ikke tro mot hun.

Emosjonelt svik får jeg på han. Opplevelser i oppvekst, som har formet han. 

Han har sviktet deg, men vil ikke klare å glemme deg.

Føler en uro og jaktfølelse, forsøk på å fylle tomrom. Hans svik fyller opp der og da, men er ikke holdbart. Derfor fortsetter svik fra han videre.

Føler han trenger store justeringer i livet, men er ikke klar for det.

Han vil ta sjansen om den byr seg, du og han. Vil likevel ikke klare å la være å svikte.

Det beste for deg er å glemme han og gå videre. Mener at ikke vits å prøve å forstå om sviket hans. Det preller av fordi han ser det annerledes og har annet fokus.

Anonymkode: 07d61...957"

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan poste igjen det som den klarsynte sa i den andre tråden. Lignende ting har folk sagt til deg i tråder før, men du vil ikke høre, du bare spør om igjen og om igjen og mer og mer og gir deg aldri. Det er ikke noe mer å si enn det h*n sier her:

"Fikk opp stor stahet hos han. Kontrollbehov. Får ikke til å gi slipp på deg. Kjemi mellom dere som han ikke glemmer. 

Han holder på med noen. Ikke tro mot hun.

Emosjonelt svik får jeg på han. Opplevelser i oppvekst, som har formet han. 

Han har sviktet deg, men vil ikke klare å glemme deg.

Føler en uro og jaktfølelse, forsøk på å fylle tomrom. Hans svik fyller opp der og da, men er ikke holdbart. Derfor fortsetter svik fra han videre.

Føler han trenger store justeringer i livet, men er ikke klar for det.

Han vil ta sjansen om den byr seg, du og han. Vil likevel ikke klare å la være å svikte.

Det beste for deg er å glemme han og gå videre. Mener at ikke vits å prøve å forstå om sviket hans. Det preller av fordi han ser det annerledes og har annet fokus.

Anonymkode: 07d61...957"

Ts, les det siste avsnitt omigjen!  

Beste og eneste råd jeg får opp er at du går videre.

Det at han har annet fokus om sviket, er at han ikke ser på det som svik slik du gjør. Fordi han har jo mange grunner liksom til å svikte,  en destruktiv greie som ikke gagner det på noen som helst måte. 

Kunne gått inn på alt du spør om, men det er ikke etisk å gå inn på han i dybden. Han har ikke bedt om å bli spådd.

Jeg har sagt til deg, det jeg fikk opp for å belyse klarere for deg, hva som nok er det beste for deg å gjøre. 

Les svarene du har fått flere ganger!

Du har et så inderlig sterkt ønske og behov for anerkjennelse fra han om det han har gjort mot deg. Det kommer dessverre ikke til å skje. Jo mer du kverner på dette, jo mer dypt graver du deg inn i et tankemønster som ikke er bra for deg.  

Det et ditt valg om du vil ta disse rådene til deg. 

Kjenner en stor smerte hos deg om denne saken, som et sår som ikke vil gro. Anbefaler deg å finne noen å prate ut om dette! Enten det er et familiemedlem, en god venn, eller noen med rådgivning som yrke. Du trenger å få satt ord på tingene høyt til noen, for å klare å komme ut av dette, som nå har blitt en destruktiv sirkel for deg. En god begynnelse for deg på å komme videre, er å statuere en ny start for deg, ved å slette hans telefonnummer, mail, facebook, ja alle hans kontaktoplysninger.

Dette er hva jeg får opp om saken.

Håper du veldig snart, kan føle avstand og fred inni deg om denne situasjonen, slik at det føles både godt og riktig i hele deg til å gå videre!:klem::hjerte:

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts, les det siste avsnitt omigjen!  

Beste og eneste råd jeg får opp er at du går videre.

Det at han har annet fokus om sviket, er at han ikke ser på det som svik slik du gjør. Fordi han har jo mange grunner liksom til å svikte,  en destruktiv greie som ikke gagner det på noen som helst måte. 

Kunne gått inn på alt du spør om, men det er ikke etisk å gå inn på han i dybden. Han har ikke bedt om å bli spådd.

Jeg har sagt til deg, det jeg fikk opp for å belyse klarere for deg, hva som nok er det beste for deg å gjøre. 

Les svarene du har fått flere ganger!

Du har et så inderlig sterkt ønske og behov for anerkjennelse fra han om det han har gjort mot deg. Det kommer dessverre ikke til å skje. Jo mer du kverner på dette, jo mer dypt graver du deg inn i et tankemønster som ikke er bra for deg.  

Det et ditt valg om du vil ta disse rådene til deg. 

Kjenner en stor smerte hos deg om denne saken, som et sår som ikke vil gro. Anbefaler deg å finne noen å prate ut om dette! Enten det er et familiemedlem, en god venn, eller noen med rådgivning som yrke. Du trenger å få satt ord på tingene høyt til noen, for å klare å komme ut av dette, som nå har blitt en destruktiv sirkel for deg. En god begynnelse for deg på å komme videre, er å statuere en ny start for deg, ved å slette hans telefonnummer, mail, facebook, ja alle hans kontaktoplysninger.

Dette er hva jeg får opp om saken.

Håper du veldig snart, kan føle avstand og fred inni deg om denne situasjonen, slik at det føles både godt og riktig i hele deg til å gå videre!:klem::hjerte:

Tusen takk for svaret ditt! Før jeg leste her nå, skrev jeg bare kort igår til han at han kan glemme det ( som et slags svar på mld han skrev til meg for noen uker siden om forsoning ). Han svarte med en gang, og spurte hvordan det går med meg etc. Jeg var mer kald. Idag spurte han om å komme til meg for å hjelpe meg med noe han vet jeg trenger hjelp til, men jeg avviste tilbudet hans. Jeg føler ikke det er rett å se han. Ser du om han kommer til å kontakte meg igjen?

Det eneste jeg skulle ønske du kunne se på, er om han også føler samme sterke kjemien med hun andre, og om det er et destruktivt forhold? Hvordan behandler han henne? Jeg holdte jo mye igjen...fordi jeg senset innerst inne at jeg ikke kunne stole på han. Har jeg truffet mer hjertet hans? Eller har han psykopatiske trekk? Mangel på empati? ( kontrollbehov, stor stahet etc, men jeg er også veldig sta :)

Ja, han har mange destruktive krefter i seg, men det har jeg kanskje litt selv også...Jeg vet at jeg er en komplisert person. 

ts

Skrevet

Leser du ikke hva den klarsynte skriver??? Dette har hun allerede svart på!

• Liker 3
Skrevet

Til den klarsynte her: tusen takk for svaret ditt. Jeg sliter med dette derfor ønsker jeg du kunne sett litt på hvilket "forhold" han har til hun andre. Han prøver alltid å snike seg inn i livet mitt, sa nylig at de ikke har kontakt, for så når jeg skriver noe til han idag, er han helt utilgjengelig, og da vet jeg at han er med henne. Jeg bare senser det! Av/på kontakt på hans premisser, men det har jeg satt en STOPPER for nå. Føler også at hun er slu, at hun lyver til meg om deres kontakt. Skulle ønske du kunne se om det var noen metode jeg kan bruke for å få han til å tenke å hvordan han har vært, en slags anger, og om du ser om det med henne er mer en reboundevt, mest et fysisk "forhold", da jeg holdte igjen der. Heldigvis, tenker jeg nå. Jeg vet at jeg må komme meg videre, men med din klarsynthet vil jeg kanskje se det klarere...

ts 

Skrevet

Skulle ønske du kunne se på det jeg spurte om tidligere her ikveld du klarsynte.

Hvorfor ser han ikke på det som svik? Hvor har han sitt fokus? Vil han angre?

Skrevet

Du trenger hjelp, ts.

• Liker 3
Skrevet

Er du her klarsynte som så for meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...