AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Jepp - overskriften sier sitt.... Hvordan tenker menn om kvinnen de er nyforelsket i? De kvinnene som har forlatt mannen, fordi mannen er lysten på sex, og kvinnen er trøtt og lei av mas pga barn og alt annet som følger med?? Går de inn i forholdet med fornuften først? Venninnen min har klaget over at hun ikke orker sex med mannen fordi hun er så sliten i mange år... Mannen har stått på, men det handler vel om sexen.... Nå har hun gått fra mannen for en stund siden (de har to barn), og har møtt en annen mann. De har SEX HELE TIDEN!! Ikke noe sliten husmor der plutselig... De helgene hun ikke har barna, lever hun fullt ut. Festing osv med nye kjæresten. Men hvordan tenker (den nye) mannen i dette tilfellet? Er han seriøs? Forstår han at hun gikk fra mannen fordi hun var trøtt og sliten, og ikke nødvendigvis fordi hun ikke elsker ham lenger (lett å ta feil av følelser i en slitsom hverdag)? Og at kanskje hun orker mye sex nå, er fordi alt er nytt og spennende, og ungene er hos far når hun er sammen med ham (slik at hun vet hun har "fri"), og dermed slipper seg løs? Vet han at det er en mulighet for at hun angrer på forholdet? Eller er en forelsket mann helt bedøvet? Hva skjer når kvinnen blir sliten av all sex og forventninger fra nye kjæresten sin (som ikke har barn eller forpliktelser - nesten 40 år)? Blir hun da lei? Finner hun ut at gresset ikke var så mye grønnere på andre siden, og angrer på at hun forlot mann og splittet barn? Eller er hun livredd for å avslutte det nye forholdet? Synes mange kvinner forlater mannen altfor lett. Mange finner tilbake igjen etter å ha rast fra seg litt - men gjelder dette flertallet? Anonymkode: ec401...364
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Hvordan skal vi vite det?? Jælp Anonymkode: c3208...db4 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Kvinner som ikke orker å ha sex med mannen sin har en dårlig elsker til partner. Din vennindes nye mann er åpenbart en mye bedre elsker enn hva hennes eks mann var! Jo deiligere sexen er, jo mer får man lyst! Det er også sånn at man naturligvis har mer sex når man er nyforelsket, for da pumper masse hormoner og følelser, og disse dabber noe av med tiden. Cluet for menn med koner som går lei av sex er å skape liv i forelskelsen i forholdet igjen, og bli en bedre elsker sånn at hun ikke kan få nok av han Problem solved. Anonymkode: 55926...663 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som ikke orker å ha sex med mannen sin har en dårlig elsker til partner. Din vennindes nye mann er åpenbart en mye bedre elsker enn hva hennes eks mann var! Jo deiligere sexen er, jo mer får man lyst! Det er også sånn at man naturligvis har mer sex når man er nyforelsket, for da pumper masse hormoner og følelser, og disse dabber noe av med tiden. Cluet for menn med koner som går lei av sex er å skape liv i forelskelsen i forholdet igjen, og bli en bedre elsker sånn at hun ikke kan få nok av han Problem solved. Anonymkode: 55926...663 Men er det kun mannen sitt problem? Er det ikke gjensidig at man skal gjøre innsats for forholdet? Jeg selv har vært med samme mann i mange år. Kan forstå venninnen min (og andre venninner) som synes det var mest riktig å skille seg. Jeg har hatt mange down-perioder med min mann, men jeg ser da like mye på det som mitt ansvar å holde liv i forholdet, som hans ansvar? Men mange - har jeg inntrykk av - har det slik at de føler de er ferdige med mannen, at de er lei han.. Så uansett hva han gjør, så er det ikke godt nok. Mange av venninnene mine har bare rett og slett bestemt seg for å skilles å gå videre for de ønsker å oppleve "noe mer"... Tragisk, men dessverre sant. Hører eksempler som dette fra alle veier. Mødre som er sliten, velger letter å gå fra mennene sine... Og ironisk nok ender de opp med kjærester som krever mye av dem - men da skal vi si energinivået har steget gitt Da er det ikke bare sex, men fullt av ting de skal gjøre, reiser, byturer osv - noe som jeg bare blir sliten av å tenke på Anonymkode: ec401...364 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 hilsen 13,5 år. Anonymkode: a57c0...752
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det kun mannen sitt problem? Er det ikke gjensidig at man skal gjøre innsats for forholdet? Jeg selv har vært med samme mann i mange år. Kan forstå venninnen min (og andre venninner) som synes det var mest riktig å skille seg. Jeg har hatt mange down-perioder med min mann, men jeg ser da like mye på det som mitt ansvar å holde liv i forholdet, som hans ansvar? Men mange - har jeg inntrykk av - har det slik at de føler de er ferdige med mannen, at de er lei han.. Så uansett hva han gjør, så er det ikke godt nok. Mange av venninnene mine har bare rett og slett bestemt seg for å skilles å gå videre for de ønsker å oppleve "noe mer"... Tragisk, men dessverre sant. Hører eksempler som dette fra alle veier. Mødre som er sliten, velger letter å gå fra mennene sine... Og ironisk nok ender de opp med kjærester som krever mye av dem - men da skal vi si energinivået har steget gitt Da er det ikke bare sex, men fullt av ting de skal gjøre, reiser, byturer osv - noe som jeg bare blir sliten av å tenke på Anonymkode: ec401...364 Nei det er ikke kun mannen som skal gjøre en innsats for forholdet, men som oftest, veldig veldig ofte, så prøver kvinnen i lang tid å gjøre en innsats for forholdet uten at han gjør noe igjen , kvinnen er den eneste som drar lasset, og som sier hva hun trenger av partneren sin uten at partneren forandrer seg og begynner å gjøre noe innsats. Det skaper større frustrasjon, mindre kjærlighet og følelse av å bli sett og verdsatt, mindre sexlyst, og mer krangling. Da setter mannen seg enda mer på bakbena og kaller kvinnen den som ødelegger forholdet fordi hun krangler fordi hun har prøvd å dra lasset i flere år uten noe imøtekommenhet og innsats fra mannen, men han evner ikke å se at han har gjort noe galt for han har bare vært som han pleier - og nettopp der er ofte problemet , det holder ikke å være så komfortabel i et forhold at man år etter år heller velger å sette seg foran tven å spise enn over kjøkkenbordet med stearinlyst med damen sin, og det holder ikke å la alt av husarbeid være kvinnens ansvar fordi han har klart å sette inn oppvasken i oppvaskmaskinen en gang i blandt. Så sjarmerende og flørtende, gi komplimenter, hjelpe til og vise seg fra sin beste side slik man gjør i starten av forholdet og i datingen er den personen kvinnen vil være kjæreste med, og man må ikke glemme å være den personen. Et forhold handler om å se hverandre og verdsette hverandre, og føler man seg verdsatt og begjært så gjør det underverker for et forhold som skranter. Anonymkode: 55926...663 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #7 Skrevet 19. september 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp - overskriften sier sitt.... Hvordan tenker menn om kvinnen de er nyforelsket i? De kvinnene som har forlatt mannen, fordi mannen er lysten på sex, og kvinnen er trøtt og lei av mas pga barn og alt annet som følger med?? Går de inn i forholdet med fornuften først? Venninnen min har klaget over at hun ikke orker sex med mannen fordi hun er så sliten i mange år... Mannen har stått på, men det handler vel om sexen.... Nå har hun gått fra mannen for en stund siden (de har to barn), og har møtt en annen mann. De har SEX HELE TIDEN!! Ikke noe sliten husmor der plutselig... De helgene hun ikke har barna, lever hun fullt ut. Festing osv med nye kjæresten. Men hvordan tenker (den nye) mannen i dette tilfellet? Er han seriøs? Forstår han at hun gikk fra mannen fordi hun var trøtt og sliten, og ikke nødvendigvis fordi hun ikke elsker ham lenger (lett å ta feil av følelser i en slitsom hverdag)? Og at kanskje hun orker mye sex nå, er fordi alt er nytt og spennende, og ungene er hos far når hun er sammen med ham (slik at hun vet hun har "fri"), og dermed slipper seg løs? Vet han at det er en mulighet for at hun angrer på forholdet? Eller er en forelsket mann helt bedøvet? Hva skjer når kvinnen blir sliten av all sex og forventninger fra nye kjæresten sin (som ikke har barn eller forpliktelser - nesten 40 år)? Blir hun da lei? Finner hun ut at gresset ikke var så mye grønnere på andre siden, og angrer på at hun forlot mann og splittet barn? Eller er hun livredd for å avslutte det nye forholdet? Synes mange kvinner forlater mannen altfor lett. Mange finner tilbake igjen etter å ha rast fra seg litt - men gjelder dette flertallet? Anonymkode: ec401...364 Herregud for noen spørsmål da? Oftest avtar sexlysten av en grunn: man er lei av gubben og har ikke følelser for han. Jeg personlig gadd ikke sex mer mot slutten med eksen fordi han var en dritt. Hadde litt sex med han etter det var slutt og den var bra nok. Men det var fordi jeg visste jeg ikke trengte være i et forhold med han og slapp pliktsex. Nå snart et år etter brudd har jeg truffet en ny:) Sexen er bra nok der. Anonymkode: b5772...747
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #8 Skrevet 19. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud for noen spørsmål da? Oftest avtar sexlysten av en grunn: man er lei av gubben og har ikke følelser for han. Jeg personlig gadd ikke sex mer mot slutten med eksen fordi han var en dritt. Hadde litt sex med han etter det var slutt og den var bra nok. Men det var fordi jeg visste jeg ikke trengte være i et forhold med han og slapp pliktsex. Nå snart et år etter brudd har jeg truffet en ny:) Sexen er bra nok der. Anonymkode: b5772...747 Og nei, vi har ikke funnet tilbake til hverandre og kommer ikke til det heller. Jeg har et barn med han. Jeg er fortsatt singel enda. Søstra mi er trebarnsmor og hadde omtrent ny type en mnd etter han andre slo opp. De var sammen i mange år. Og hun ble singel etter meg☺ Anonymkode: b5772...747 1
Elaine Marley Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 På 19.9.2017 den 0.08, AnonymBruker skrev: Jepp - overskriften sier sitt.... Hvordan tenker menn om kvinnen de er nyforelsket i? De kvinnene som har forlatt mannen, fordi mannen er lysten på sex, og kvinnen er trøtt og lei av mas pga barn og alt annet som følger med?? Går de inn i forholdet med fornuften først? Venninnen min har klaget over at hun ikke orker sex med mannen fordi hun er så sliten i mange år... Mannen har stått på, men det handler vel om sexen.... Nå har hun gått fra mannen for en stund siden (de har to barn), og har møtt en annen mann. De har SEX HELE TIDEN!! Ikke noe sliten husmor der plutselig... De helgene hun ikke har barna, lever hun fullt ut. Festing osv med nye kjæresten. Men hvordan tenker (den nye) mannen i dette tilfellet? Er han seriøs? Forstår han at hun gikk fra mannen fordi hun var trøtt og sliten, og ikke nødvendigvis fordi hun ikke elsker ham lenger (lett å ta feil av følelser i en slitsom hverdag)? Og at kanskje hun orker mye sex nå, er fordi alt er nytt og spennende, og ungene er hos far når hun er sammen med ham (slik at hun vet hun har "fri"), og dermed slipper seg løs? Vet han at det er en mulighet for at hun angrer på forholdet? Eller er en forelsket mann helt bedøvet? Hva skjer når kvinnen blir sliten av all sex og forventninger fra nye kjæresten sin (som ikke har barn eller forpliktelser - nesten 40 år)? Blir hun da lei? Finner hun ut at gresset ikke var så mye grønnere på andre siden, og angrer på at hun forlot mann og splittet barn? Eller er hun livredd for å avslutte det nye forholdet? Synes mange kvinner forlater mannen altfor lett. Mange finner tilbake igjen etter å ha rast fra seg litt - men gjelder dette flertallet? Anonymkode: ec401...364 Som noen andre påpeker så må du nesten se på grunnene til at hun ikke vil ha sex med eksen. Hadde hun mistet følelsene for han? Hadde de dårlig kommunikasjon? Andre utfordringer og problemer som gjorde at sexen uteble? Dette blir jo bare synsing, men om hun blir lei sex med den nye mannen kommer an på mange ting. Kanskje hun og den nye mannen er mer kompatible? Kanskje kommunikasjonen mellom dem blir bedre? Men ja, det kan også hende at det nye forholdet også tar slutt. Det er jo ikke noe man vet eller planlegger når man treffer en ny person, men alle burde være bevisst på at et forhold kanskje ikke er for evig. Alle burde egentlig være bevisst på at et langvarig forhold krever jobb og at kommunikasjon er noe av det viktigste som finnes, men til og med forhold som jobbes med kan ta slutt.
Doctor Who Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 På 9/19/2017 den 0.13, AnonymBruker skrev: Hvordan skal vi vite det?? Jælp Anonymkode: c3208...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå