AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 For tre år siden mistet jeg helt kontakt med hun som den gang var min bestevenninne. Hun hadde gått igjennom mye tungt en periode, foreldrene hennes skilte og det gjorde hun veldig sint hele tiden. Det gikk en stund å det var alltid så mye negativitet rundt henne. Det gikk et år der hun alltid var negativ og det slet veldig mye på meg og de andre. Vi var dumme og gikk bak ryggen hennes.. En dag spurte hun meg rett ut hva som var galt, og alt bare kom ut. Det endte opp med at hun sa unnskyld og droppet alle sammen. Vi inviterte hun på middager, fester egentlig alt, men hun dukket aldri opp. Hun virket glad for at vi var ute av livet hennes og det gjorde meg forbannet. Nå savner jeg henne veldig, og jeg innser nå at vi var idioter hele gjengen som ikke forsto at hun var lei seg og gikk igjennom en tung periode. Vi gikk bak ryggen hennes og såret henne enda mer. Jeg vil veldig gjerne ta kontakt med henne, men etter alt jeg har gjort føler jeg at hun aldri vil tilgi meg.. Anonymkode: f504a...718
moroklompen Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 (endret) Det beste du kan gjøre er å ta kontakt og fortelle henne det du skriver her. Tror ikke hun egentlig var glad for å bli kvitt dere men heller at hun trakk seg unna da hun følte seg dum etter at hun fikk vite hva alle har gått å tenkt og snakket om bak ryggen hennes. Det er verdt ett forsøk og forhåpentligvis så vil hun sette pris på ordene dine, uavhenging om hun velger å tilgi deg eller ikke. Endret 18. september 2017 av moroklompen 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 Om hun kan og vil tilgi er én ting, om hun vil kunne klare å stole på deg og dere igjen er en helt annen. Å bli dumpet på denne måten i en allerede sårbar situasjon er grusomt vondt. Det legger igjen spor. Det er jo gjerne når man står i en vanskelig situasjon at det blir klart hvem ens egentlige venner er. Opplever man at noen faller fra når man trenger dem, så blir det vanskelig å finne tilbake til gammel tillit. Men du har ingenting å tape på å strekke ut en hånd. Anonymkode: d61db...76a 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Vel det spørs nok hvor ille denne baksnakkingen var tenker nå jeg. Enhver person med litt respekt for seg selv godtar ikke at venner snur ryggen til på denne måten og høvler over ens person til andre igjen og igjen. Anonymkode: 826e7...639 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 Hva om du skriver til henne, sier du er lei deg for alt sammen og for at du var en dårlig venn når hun hadde det vanskelig, at du savner henne masse og at hvis hun én dag tilgir deg har hun fremdeles en venn i deg. Så lar du det være opp til henne. Anonymkode: 14a9b...e20 2
Sillyline Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 Tja, du har i alle fall ingenting å tape på å ta kontakt, da det ikke kan bli mye verre enn det er nå. Eller..?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 Skjønner godt hun ikke vil ha noe med dere å gjøre. Så falske dere er som later som dere er "bestevenninder" og snakker dritt bak ryggen , for så å bli "avslørt" og prøve å rette opp ved å invitere hun med på alt igjen, eh neitakk hadde jeg tenkt da og vært glad jeg var kvitt dere jeg og...... Du har lært håper jeg.... Du kommer nok ingen vei med å ta kontakt, kanskje hun syntes det er frekt av deg, eller kanskje hun setter pris på å høre at du angrer på hvordan du var mot henne og svarer at joda det hadde vært hyggelig å møtes, men garantert ingen videre kontakt etter det falske svaret tilbake.... Har vært gjennom dette selv med 2 uavhengige "grupper", og hun ene sendte meg en facebook request og jeg holdt på å le meg ihjel hva i helvete hun trodde hun var som trodde jeg ville at hun skulle ha innsikt i livet mitt når hun ikke brydde seg når jeg trengte hun mest og drev å hang meg ut til andre.... Anonymkode: 30d48...275 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel det spørs nok hvor ille denne baksnakkingen var tenker nå jeg. Enhver person med litt respekt for seg selv godtar ikke at venner snur ryggen til på denne måten og høvler over ens person til andre igjen og igjen. Anonymkode: 826e7...639 Det var ganske ille, og jeg får vondt i hjerte av å tenke på det. Hun liker bildene mine på Facebook, så tror ikke at hun har noe veldig imot meg. Inviterte hun på bursdagen min for en måned siden, men hun dukket kom aldri, sendte meg bare en gratulasjon mld. Det virker som om hun har det veldig bra uten oss, hvordan jeg skal beklage meg vet jeg ikke for det vi gjorde var kjempe slemt. Anonymkode: f504a...718
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #10 Skrevet 18. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ganske ille, og jeg får vondt i hjerte av å tenke på det. Hun liker bildene mine på Facebook, så tror ikke at hun har noe veldig imot meg. Inviterte hun på bursdagen min for en måned siden, men hun dukket kom aldri, sendte meg bare en gratulasjon mld. Det virker som om hun har det veldig bra uten oss, hvordan jeg skal beklage meg vet jeg ikke for det vi gjorde var kjempe slemt. Anonymkode: f504a...718 Du kan gjerne beklage, men forvent ikke at hun ønsker å være venner med dere! Makan. Noen mennesker... Anonymkode: e1d1a...17c 1
moroklompen Skrevet 18. september 2017 #11 Skrevet 18. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ganske ille, og jeg får vondt i hjerte av å tenke på det. Hun liker bildene mine på Facebook, så tror ikke at hun har noe veldig imot meg. Inviterte hun på bursdagen min for en måned siden, men hun dukket kom aldri, sendte meg bare en gratulasjon mld. Det virker som om hun har det veldig bra uten oss, hvordan jeg skal beklage meg vet jeg ikke for det vi gjorde var kjempe slemt. Anonymkode: f504a...718 Du burde ta intiativ til å treffe henne alene. Jeg tenker det er litt urimelig å forvente at hun skal dukke opp i en setting hvor du og muligens flere av de andre er tilstede. Iom at hun fortsatt liker bildene dine osv så tenker jeg at det er en sjanse for at hun kan tilgi deg om du tar dette opp med henne privat.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #12 Skrevet 18. september 2017 2 minutter siden, moroklompen skrev: Du burde ta intiativ til å treffe henne alene. Jeg tenker det er litt urimelig å forvente at hun skal dukke opp i en setting hvor du og muligens flere av de andre er tilstede. Iom at hun fortsatt liker bildene dine osv så tenker jeg at det er en sjanse for at hun kan tilgi deg om du tar dette opp med henne privat. Ja, du har nok rett der.. Får ta å snakke med henne høre på hva hun har å si og hva hun føler Anonymkode: f504a...718 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #13 Skrevet 18. september 2017 Jeg lenger opp som skrev at det ikke var noe vits i å kontakte henne. Hvis dere allerede er venner på facebook og hun faktisk ofte pleier å like bildene dine , så syns hun sikkert det bare er hyggelig du tar kontakt. Da er det ikke sånn at hun føler det er falskt fordi dere ikke har hatt noe som helst med hverandre å gjøre på mange år, aktiv facebook "likes" frem og tilbake er jo et tegn på at man i hvertfall aksepterer den andre personen, så da hater hun deg jo hvertfall ikke... ! Anonymkode: 30d48...275
gjest 321 Skrevet 20. september 2017 #14 Skrevet 20. september 2017 På 18.9.2017 den 23.37, AnonymBruker skrev: For tre år siden mistet jeg helt kontakt med hun som den gang var min bestevenninne. Hun hadde gått igjennom mye tungt en periode, foreldrene hennes skilte og det gjorde hun veldig sint hele tiden. Det gikk en stund å det var alltid så mye negativitet rundt henne. Det gikk et år der hun alltid var negativ og det slet veldig mye på meg og de andre. Vi var dumme og gikk bak ryggen hennes.. En dag spurte hun meg rett ut hva som var galt, og alt bare kom ut. Det endte opp med at hun sa unnskyld og droppet alle sammen. Vi inviterte hun på middager, fester egentlig alt, men hun dukket aldri opp. Hun virket glad for at vi var ute av livet hennes og det gjorde meg forbannet. Nå savner jeg henne veldig, og jeg innser nå at vi var idioter hele gjengen som ikke forsto at hun var lei seg og gikk igjennom en tung periode. Vi gikk bak ryggen hennes og såret henne enda mer. Jeg vil veldig gjerne ta kontakt med henne, men etter alt jeg har gjort føler jeg at hun aldri vil tilgi meg.. Anonymkode: f504a...718 Hei, Ta kontakt og vær direkte. Ikke lat som om ingenting har skjedd. Si det som det er: "At dere gjorde det og det, og at du angrer utrolig mye. At du forstår det hvis hun ikke vil tilgi deg, og at du derfor har vegret deg for å ta kontakt. Men at du valgte å gjøre det uansett fordi du savner henne så mye." La det være på hennes premisser og hvis hun vil møte deg så gi henne en ordentlig og ærlig unnskyldning. Så får hun velge hva hun vil gjøre med det videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå