Gå til innhold

Vegetar/vegan kokebok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips? 

Jeg syntes det til tider er vanskelig å variere, og ønsker en kokebok som er enkel og rask. Altså som passer til hverdagsmiddager, og tidsklemmer. 

Jeg er også student, så helst en som ikke kun har oppskrifter som koster en formue. 

Vil helst ha en på norsk og skrevet i Norge (haha), fordi jeg tidligere har bestilt fra utlandet og kommet over mange med ingredienser som er kjempe vanskelig å få tak i, eller at jeg rett og slett har misset på oppskriften når de bruker andre mål enn i Norge. 

Anyone? 

Anonymkode: 6ab33...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å låne kokebøker på biblioteket. Har lånt bøkene til flere av de norske veggisbloggerne. Da får jeg testet litt av hver før jeg evt bestemmer meg for å kjøpe. Får låne boka i en måned og på den tida kommer jeg igjennom de fleste oppskriftene. 

Anonymkode: 745e1...c87

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker å låne kokebøker på biblioteket. Har lånt bøkene til flere av de norske veggisbloggerne. Da får jeg testet litt av hver før jeg evt bestemmer meg for å kjøpe. Får låne boka i en måned og på den tida kommer jeg igjennom de fleste oppskriftene. 

Jeg har alltid bøkene i en blank plastpose mens jeg kokkelerer så jeg ikke søler i boka. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...