AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Hei. Jeg sliter veldig med sult! Har gjort det en god stund og nå har jeg virkelig fått nok. Jeg får omtrent aldri spist meg mett, det krever nemlig mye mat og god tid. Og uansett om jeg først blir mett så går det Max 30 min så er jeg like sulten igjen. Her om dagen spiste jeg til og med 12 knekkebrød til lunsj uten å bli mett? Var like sulten som da jeg startet å spise, hvordan er det mulig? Og i går spiste jeg 6 brødskiver til frokost uten å bli mett! Jeg har selvsagt gått til legen angående dette, men legen min er ikke akkurat så veldig hjelpsom, misliker han en god del så jobber med saken om å bytte lege. Men det tar selvsagt litt tid, så tenkte derfor å spørre her i mellomtiden om noen hadde noen forslag til hva som kan være grunnen? Anonymkode: 34283...db8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Håper det ordner seg snart med ny lege, har hørt om flere folk med samme problem og har funnet ut hva det er med lege&fått behandling, kan være mange forskjellige årsaker. Ellers lurer jeg på om du har gått en del ned i vekt, eller trener mye evt går mye? endring av matvaner, eller spist lite en periode? Har hatt en periode av mye trening og spist mindre enn vanlig som førte til langvarig problem med metthetsfølelse og sultfølelse, selv etter et halvt år når jeg sluttet å trene like heftig og spise lite. Hvis det er ikke tilfelle er det litt vanskelig å si hva det kan skyldes når det kan være hva som helst - vet at det finnes en form for sykdom som gjør at folk føler seg sulten hele tiden og blir aldri helt mett, men det er svært sjeldent. Anonymkode: a3162...adb
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Hvordan virker det inn på vekten din? Er den stabil, går opp, eller går ned? Hvis du spiser såpass mye og er stabil eller går ned bør legen virkelig utrede deg for da tar du neppe opp næringen sånn som du skal. Mangler og sykdommer kan gjøre at tarmen ikke fungerer som en skal der du ikke klarer ta opp næringen sånn som du skal. Har ikke legen tatt blodprøver engang? Anonymkode: 3348c...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå