Gå til innhold

Kan fillers i lepper forandre leppene når filleren går ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om huden på de naturlige leppene kanskje blir slappere eller ujevn eller noe, etter man har hatt fillers? 
jeg har lyst til å prøve bare 1 gang men ikke om det kan deforme leppene når filleren går ut? altså jeg skjønner leppene vil se anderledes ut med filler og uten åpenbart, men går leppene tilbake til sånn de var i utgangspunktet når filleren går ut eller er de forandret på noe måte? 

Anonymkode: af539...e97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, mine er tilbake til normalen, så jeg må snart fylle igjen :-)

Anonymkode: 61007...1b4

Skrevet

Hørte om ei som fikk slappere hud i leppene. 

Anonymkode: 12604...9ad

• Liker 1
Skrevet

Hei igjen, 

Jeg tror det kan ha noe med hvor mye man fyller i leppene. Ordentlig store ducklips vil kanskje strekke huden mer enn små doser.

Skrevet

Jeg har lyst på 1,5 ml eller 2 ml.. Sånn at det syntes skikkelig, ala Kylie Jenner lepper... Har tykke lepper fra før, men ikke så tykke... Hvor mye syntes egentlig 1ml om man har tykke lepper fra før? Jeg har kun sett bilder av de med tynne lepper fra før, og da syntes jeg ikke 1ml gir noe spesielt synlig utslag ... 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst på 1,5 ml eller 2 ml.. Sånn at det syntes skikkelig, ala Kylie Jenner lepper... Har tykke lepper fra før, men ikke så tykke... Hvor mye syntes egentlig 1ml om man har tykke lepper fra før? Jeg har kun sett bilder av de med tynne lepper fra før, og da syntes jeg ikke 1ml gir noe spesielt synlig utslag ... 

Du får neppe mer enn 1 ml med mindre du tar på en veldig useriøs klinikk. Og jo mer du fyller inn, desto større er sjansen for klumper og kapsler. Hvis du får det, må du fjerne filleren der klumpen er. Så store lepper som du snakker om her, kan godt gi deg arr eller skjevheter etterpå. Jeg vet ikke om noen som fylte så store lepper med en gang..

hvor gammel er du forresten?

Skrevet

Vil du ha litt større lepper for en kveld er det bare til å søke etter kylie jenner lip challenge på youtube. Leppene går tilbake til det normale etter det.

Anonymkode: 64c42...9e4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man får kun satt inn 1 ml om ganger, så må du vente mindt noen uker før neste påfyll. Koster vel rundt 3500 for 1 ml.

Anonymkode: 0e005...344

Skrevet

Ja, mine lepper ble ble betraktelig slappere:(

Anonymkode: 3daf5...d0d

Skrevet

Mine endret form til det bedre.. Tok det for 2 år siden og liker leppene mine MYE bedre i dag enn før jeg tokk det. Jeg vet selvsagt at det har gått ut, men formen er faktisk endret. 

Anonymkode: 4b29e...f70

Skrevet
På 20.9.2017 den 21.56, AnonymBruker skrev:

Mine endret form til det bedre.. Tok det for 2 år siden og liker leppene mine MYE bedre i dag enn før jeg tokk det. Jeg vet selvsagt at det har gått ut, men formen er faktisk endret. 

Anonymkode: 4b29e...f70

På hvilken måte endret de form? Har du bilde? :) Mener du kontouren eller fylden? Er huden slappere på noe måte? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...