Gå til innhold

Press

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lotte L

Jeg føler at behandleren min presser meg så mye at jeg snart dør. Jeg lider av sterk angst og nå har jeg begynt på en poliklinikk mot min vilje. Eller et senter. Jeg blir så dårlig av å gå dit, og føler de bare presser og presser meg til å komme. Og jeg er ikke sterk nok til å si ifra. En gang sa jeg at jeg ikke orket å komme dit mere så ofte, men da bare sa de at det liksom skal gå bedre etterhvert. Men det hjelper ikke meg noe når jeg har det helt grusomt nå!!???

Når jeg gruer meg såpass mye at jeg kaster opp før jeg skal dit. Når jeg kjenner på hele kroppen at angsten har blitt tusen ganger større? Og hva hjelper det meg at de liksom sier at jeg blir bedre etterhvert, når livet nå er helt grusomt? Jeg orker ikke å vente på noe evt. bedring. Hvorfor må de presse meg sånn? Når jeg sliter såpass som jeg har det, og presser meg såpass på egenhånd. Og nå presser de meg oppå det presset jeg gjør selv. Jeg makter bare ikke mere press. Er helt knust i tusen biter.

Hva er vitsen med å bli enda værre enn det jeg er. Og de sier det liksom skal gå bedre etterhvert, men jeg har gått dit hver dag i to måneder, men har ikke blitt noe bedre. Bare mye mye mye mye værre, og mye mye mye mere angst? Er det det som er meningen? Hva skal jeg gjøre? Jeg har sagt ifra, men da sier de bare et jeg skal bli bedre etterhvert. Men jeg orker ikke å ha det sånn nå?? Hvordan skal jeg klare å si dette når jeg liksom har sagt dette flere ganger? Jeg har det helt grusomt nå, og ekstra grusomt de to siste månedene etter at jeg begynte? Og nå har jeg liksom presset meg i to måneder?

Jeg orker ikke mere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg holder ikke ut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg dør..... De presser meg snart til døde...... Kanskje jeg like godt bare kan dø.. Da slipper jeg all presset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg,

vi her på KG har ikke den faglige kompetansen som trengs for å hjelpe. Beklager -men søk litt på Mental Helse sine sider. Kanskje du kan få noen råd og tips der.

De har også en døgnåpen tlf som du kan ringe på!

Ønsker deg lykke til!

Hilsen Mie, (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...