Gå til innhold

Sort benkeplate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi planlegger nytt kjøkken. Mannen ønsker sort granitt benkeplate eller look a like mens jeg ønsker en mer lys sten/laminat.. Vi går ellers for hvite slette fronter og et moderne preg. Hva synes dere personlig er finest? Jeg er redd den sorte platen blir alt for "in your face" kontra en mer nøytral mens mannen sier den lyse blir for kjedelig hehe. 

Anonymkode: 902f5...4ed

Skrevet

Jeg er litt lei den hvite "looken" og kunne godt gå for en i mørk stein/granitt evt noe i mellomsjiktet (gråtoner/betonglook etc) Hva som dere går til en kjøkkenspesialist og sjekker ut begge alternativene med skapene/lignende farge som dere har sett for dere? Da kan dere også finne noe som dere kanskje ikke hadde tenkt på i utgangspunktet :)

Skrevet

Jeg synes det er en kul kontrast, definitivt! Men gå for litt sjatteringer og ikke ensfarget mørk- ALT synes. Fra de minste brødsmulene til støvkorn. Veldig kjekt å se "møkka" men veldig irriterende å føle det aldri blir rent og ryddig 😊

Skrevet

Jeg gikk for en som ser litt ut som gråstein, er litt sjatteringer i den, men ikke mye.

Anonymkode: 96fe4...b02

Skrevet

Bilder? Og hvor har dere kjøpt de?

Anonymkode: e222f...d97

Skrevet

Svart uten tvil. Har det selv og hvitt kjøkken ellers.

Skrevet

Jeg har sort benkeplate, det er fint, men støv er jo alltid synlig da. Tørker og vasker benkeplata flere ganger om dagen, så går det 5 sek og det er like ille. Enda verre nå når den er noen år og litt slitt. Aldri mer sort her, neste gang går jeg for grå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...