Gå til innhold

Får klemmer av profesjonelle folk som lege, gynekolog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til lege fikk klem av han før jeg gikk.. var til gynekolog fikk klem av henne før jeg skulle gå. Var til frisør sist uke. Ga meg en klem og nesten et lite slengkyss på kinnet da jeg skulle gå. Kom en fast selger på jobben i dag. Kom mot meg og ga meg en hjertelig klem.. Blir satt ut av profesjonelle klemmer meg. Syns dem synd på meg? eller hva er det. ser jeg så stakkarslig ut? Kvinne i 40 årene.. Jeg er aldri sånn at jeg viser stor glede til at de tror jeg vil ha en klem heller.

Anonymkode: e4645...86d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du spør om klem så får du det vel? Jeg liker ikke klem men klemmer som regel de som spør likevel fordi jeg ikke vil være frekk. 

Anonymkode: 58d52...10a

Skrevet

Haha! Dette skjer aldri med meg. Er vel noe med deg som gjør at folk får lyst på kroppskontakt da. Er dette kvinner eller menn eller begge? 

Jeg skulle gjerne fått noen flere klemmer enn de jeg får. 

Anonymkode: 5e0e4...cf5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du spør om klem så får du det vel? Jeg liker ikke klem men klemmer som regel de som spør likevel fordi jeg ikke vil være frekk. 

Anonymkode: 58d52...10a

Nei men det er det som er så rart. jeg unngår å klemme folk. Liker ikke å klemme folk jeg ikke "kjenner"

• Liker 1
Skrevet

Haha! Dette skjer aldri med meg. Er vel noe med deg som gjør at folk får lyst på kroppskontakt da. Er dette kvinner eller menn eller begge? 

Jeg skulle gjerne fått noen flere klemmer enn de jeg får. 

Legen var mann, gynekologen kvinne, frisøren kvinne og selgeren mann..

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Legen var mann, gynekologen kvinne, frisøren kvinne og selgeren mann..

Jeg er ikke så glad i klemmer fra fremmede jeg heller, og det får jeg aldri. Får aldri klemmer av legen heller som jeg har møtt mange ganger de siste 10 årene, men hadde synes det var uprofesjonelt også. 

Hva er det med utstrålingen din som gjør det? 

Skrevet

Jeg er ikke så glad i klemmer fra fremmede jeg heller, og det får jeg aldri. Får aldri klemmer av legen heller som jeg har møtt mange ganger de siste 10 årene, men hadde synes det var uprofesjonelt også. 

Hva er det med utstrålingen din som gjør det? 

Vet ikke.. hører ofte at jeg er så snill av venner og familie.. Fikk til og med tekstmelding fra gynekologen, som ønsket meg god helg. Var til henne på en fredag.

Skrevet

Jeg har egentlig aldri opplevd å få klem av helsepersonell. Eneste gangene jeg har opplevd det var når pappa lå på det siste (hadde kreft) men det synes jeg er innafor. Det var en kjempe vond tid og bare godt å få noen klemmer da. 

Hadde legen eller gynekologen min plutselig klemmet meg, så hadde jeg virkelig stusset, for det er jeg ikke vant med 

Anonymkode: 1e091...7d1

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som om dette er noe du innbiller deg.

Anonymkode: 765cd...e12

• Liker 6
Skrevet

Du store. Om du finner ut av hva årsaken kan være, så del gjerne. :fnise:

Anonymkode: a2b49...12d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke.. hører ofte at jeg er så snill av venner og familie.. Fikk til og med tekstmelding fra gynekologen, som ønsket meg god helg. Var til henne på en fredag.

Hva? Dette er jo helt uprofesjonelt i alle fall. Hvorfor har hun nummeret ditt? 

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som om dette er noe du innbiller deg.

Innbiller meg at jeg har fått klemmer?

• Liker 1
Skrevet

Veldig uprofesjonelt om dette er sant. Faren for smittespredning tilsier at leger ikke gjør dette.

• Liker 1
Skrevet

Hva? Dette er jo helt uprofesjonelt i alle fall. Hvorfor har hun nummeret ditt? 

Det ble vel lagret blant personopplysningene? fikk også mld på tlf om celleprøven etter 2 uker. Det syns jeg var kjekt.

Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Veldig uprofesjonelt om dette er sant. Faren for smittespredning tilsier at leger ikke gjør dette.

Det er helt sant. Fikk klem av lege da jeg skulle gå.

Skrevet

Er du veldig trist eller noe sånn, kanskje de opplever deg som en person som trenger trøst? 

• Liker 1
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Innbiller meg at jeg har fått klemmer?

Ja.

Skrevet

Antagelig ser du deprimert ut og de prøver å trøste deg.

Anonymkode: ecdd7...75c

Skrevet

Det er helt sant. Fikk klem av lege da jeg skulle gå.

La du merke til de andre pasientene på venterommet? Mye rare sykdommer der. Han har sikkert klemt alle disse også. Uten å vaske ansiktet sitt med antibakterielle midler, som leger er pålagt.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

La du merke til de andre pasientene på venterommet? Mye rare sykdommer der. Han har sikkert klemt alle disse også. Uten å vaske ansiktet sitt med antibakterielle midler, som leger er pålagt.

Nei, siden jeg var den siste pasienten den dagen. så var venterommet tomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...