Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Ok! Nå er det nok! I helga da jeg var dårlig etter fredagen og hjemme, la han an på bestebestevenninna mi og bestevenninna mi. To gode venner av meg med andre ord. Han prøvde å ta de med hjem og pule. Nå som han er blitt singel igjen, så vil han plutselig ha meg tilbake som pulevenn! Nå skal jeg ikke synke så dypt, men er livredd for å bli utnytta hvis jeg er full og han også er der noengang, siden jeg ikke har gjort noe gøy siden 12 november til deres informasjon. Jeg kan ikke tro jeg sier NEI til sex, dette er ikke likt meg, men tror jeg gjør det rette. Sa iallfall nei til han da.
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Hah! Du kan hvertfall bevise at du er for god for han..Bra du sa nei! .. For en dust..
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Jammen han maser så fælt, jeg spyr på meg snart! Så klikket msnen og da fikk jeg plutselig masse meldinger om at hvis jeg trengte å få meg noe kunne jeg gå til han. Jeg er selvsagt en ekkel løgner og sa at jeg var redd for å bli såret igjen og trenger noe stabilt, men det jeg egentlig mente var at jeg ikke vil tilbringe et minutt mer med den svette minipikken din. Jeg orker ikke mer snart, jeg vil bare være vanlige kamerater men det går jo ikke uten det gnålet
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ og nå sier han venninnene mine er noen tjalliser og bør holde meg unna de og heller komme opp til han og pule for han vet hva som er best, HVA FEILER DET MANNEN!?!?!??!
Gjest Dazed Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Mitt råd er: 1. ignorer han. 2. "talk to the hand" Virker ikke så stabilt! :o
Gjest Husets Herre Skrevet 18. januar 2005 #6 Skrevet 18. januar 2005 Det med pikken bør er et bra tema og ta opp hvis du vil bli kvitt han. Sammen med ordet mini så tipper jeg han holder seg unna. Enten så ER den liten, eller så regner han med at du får deg noe større et annet sted.
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2005 #7 Skrevet 18. januar 2005 Jepp. Han vet jeg har et uvanlig stort g-punkt og en tannpirker ville gjort samme nytten. Nei det vet han ikke, men han skal få vite. Arrrgh. så begynner han med den "du har jo ikke hatt noe på lenge, er det ikke på tide jeg kan hjelpe deg?" NEI! JEG SA NEI!!!!!
Gjest Johan Skrevet 18. januar 2005 #8 Skrevet 18. januar 2005 Legg inn profil på Spray eller Blink, så skal du se du får deg kjæreste før du vet ordet av det. Eller bare en flørt hvis du trenger det.
:-) anna Skrevet 18. januar 2005 #9 Skrevet 18. januar 2005 Jammen han maser så fælt, jeg spyr på meg snart! Så klikket msnen og da fikk jeg plutselig masse meldinger om at hvis jeg trengte å få meg noe kunne jeg gå til han. Jeg er selvsagt en ekkel løgner og sa at jeg var redd for å bli såret igjen og trenger noe stabilt, men det jeg egentlig mente var at jeg ikke vil tilbringe et minutt mer med den svette minipikken din. Jeg orker ikke mer snart, jeg vil bare være vanlige kamerater men det går jo ikke uten det gnålet Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt det med den svette minipikken...
Gjest Jente, 33 Skrevet 18. januar 2005 #10 Skrevet 18. januar 2005 Fortell din ex at han har liten pikk som aldri var noe tess. Så har du satt ham på plass og han vil ikke spørre deg om puling mer.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #11 Skrevet 18. januar 2005 Haha - du trenger da ikke være kamerat med han, vel? Synes absolutt du skal fortelle han hvor dust du synes han er - så lenge du er snill tror han at han er den mest uimotståelige i verden.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 18. januar 2005 #12 Skrevet 18. januar 2005 Hvorfor har du kontakt med han i det hele tatt? :o
Gjest Ehm Skrevet 18. januar 2005 #13 Skrevet 18. januar 2005 Tips: han får ikke vite det om du blokkerer ham og det kan også tas bort på et blunk. Slik kan du regulere hele bruksmønsteret ditt ovenfor han (for han virker det som om du logger på når du tar blokkeringen bort). Greit å kunne være online avogtil uten at enkelte vet det, og da pleier jeg selv å bruke samme taktikken.
Gjest seroxata Skrevet 19. januar 2005 #14 Skrevet 19. januar 2005 Du vet hva jeg mener om han, siden jeg er denne bestebestevenninna(håper jeg da 8) ) Jeg skal holde deg unna han, om du så er dritings og griner når jeg drar deg vekk fra han, så er det ingen kjære mor!! Husk, jeg lukta på buksene hans, og enda så full jeg var, jeg lukta at han aldri hadde vaska de, og lakkbukse stinker!! Tenk på lukta!! Og penisen hans! Og eggehodet!!!!! Og tennenen!!! YOU DON'T WANT TO GO THERE!!!!!!!!
valentino Skrevet 19. januar 2005 #15 Skrevet 19. januar 2005 lakkbukse Lakkbukse? I hvilket miljø vanker dere?
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #16 Skrevet 19. januar 2005 Du vet hva jeg mener om han, siden jeg er denne bestebestevenninna(håper jeg da 8) ) Jeg skal holde deg unna han, om du så er dritings og griner når jeg drar deg vekk fra han, så er det ingen kjære mor!! Husk, jeg lukta på buksene hans, og enda så full jeg var, jeg lukta at han aldri hadde vaska de, og lakkbukse stinker!! Tenk på lukta!! Og penisen hans! Og eggehodet!!!!! Og tennenen!!! YOU DON'T WANT TO GO THERE!!!!!!!! ÆÆÆSSSSSSJJJJJJJ bruker han lakkbukser...som i tillegg stinker?????????? :o :o :o
Gjest seroxata Skrevet 19. januar 2005 #17 Skrevet 19. januar 2005 ÆÆÆSSSSSSJJJJJJJ bruker han lakkbukser...som i tillegg stinker?????????? :o :o :o Indeed!!! Altså, lakkbukser kan se meget bra ut på menn, som passer den stilen( da tenker jeg metalmiljøet), men ikke på denne fyren nei... Og jeg tør påstå at de aldri er blitt vasket, for han gikk med de veeeldig ofte, og lukta blir liksom aldri bedre... Nei spidey, vi skal finne deg en fin mann! En som ikke tror han er en satyr
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2005 #18 Skrevet 19. januar 2005 Du vet hva jeg mener om han, siden jeg er denne bestebestevenninna(håper jeg da 8) ) Jeg skal holde deg unna han, om du så er dritings og griner når jeg drar deg vekk fra han, så er det ingen kjære mor!! Husk, jeg lukta på buksene hans, og enda så full jeg var, jeg lukta at han aldri hadde vaska de, og lakkbukse stinker!! Tenk på lukta!! Og penisen hans! Og eggehodet!!!!! Og tennenen!!! YOU DON'T WANT TO GO THERE!!!!!!!! Så klart du er bestebestestevenninna mi men jeg skjønner ennå ikke hvorfor du lukta på buksene hans :D Og du snakker om exer, hvorfor ringer din meg midt på natta? Jævla bikkjevrak! Ja jeg tenker på alt det stygge og da må jeg nesten spy
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2005 #19 Skrevet 19. januar 2005 Nei ingen mer satyr jeg skal ha en man med dreads!!! (og kanskje han skal være snill og pen også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå