Gå til innhold

Hva er greia med analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det godt for mannen eller kvinnen? Den som utfører eller tar i mot? Og på hvilken måte er det godt?

Anonymkode: 0660d...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig godt for menn å motta analsex fordi de har g-punktet i rumpa.

Anonymkode: 4968a...181

• Liker 3
Skrevet

Anonymkode: d93d5...cef

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig godt for menn å motta analsex fordi de har g-punktet i rumpa.

Anonymkode: 4968a...181

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det godt for mannen eller kvinnen? Den som utfører eller tar i mot? Og på hvilken måte er det godt?

Jeg er en bi mann uten erfaring med det, men har lekt meg med agurk i rompa. Jeg syns det kan være helt himmelsk, og har nesten klart å komme ved det uten å ta på pikken. Følelsen når jeg lar den gli inn i meg, for så bare å la den "svuppe" ut av seg selv, den følelsen idet den glipper ut er magisk.. Vi menn har jo g-punktet der, som ab 066... sier. 

Anonymkode: c892a...aab

• Liker 2
Skrevet

Men hvis det er menn som synes det er digg å motta analsex, hvorfor skal de absolutt utføre det på damer??

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis det er menn som synes det er digg å motta analsex, hvorfor skal de absolutt utføre det på damer??

Jeg vet ikke, har aldri prøvd det. Kunne tenkt meg å prøve det en gang, men med en jente som virkelig ville.

Sikkert mange som tenner på det skitne ved det, og at det er trangt.

Anonymkode: c892a...aab

Skrevet

Det liker det vel fordi det er mer "forbudt" og trangere.

Anonymkode: 7aaf1...bf7

• Liker 1
Skrevet

Nå har det seg sånn at anus har veldig mange nervetråder, og er et område som regnes som svært erogent. Menns "g-punkt" er prostata, og veldig mange finner stor nytelse i å få den stimulert, men mange kvinner setter også stor pris på analsex. Det trenger ikke dermed bety at det skal være penetrering av penis, noe mange finner veldig skremmende, og som i tillegg ofte krever en del "oppvarming", men stimulering rundt og inni anus finner veldig mange kvinner utrolig opphissende. Jeg tenker at det helt fint kan inngå i et forspill, og at det er noe mange kan introdusere som en del av et bra sexliv.

Synes det er så utrolig mange som avviser det uten i det hele tatt å ha prøvd, og greit nok for de, men hvis man ønsker å utvide sitt seksuelle liv, så kan det være en nytelse for mange :)

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg aldri blitt tatt analt, men vi har prøvd et par ganger med en frekk, ekstra finger under vanlig vaginal penetrering. Og det var helt greit, kjentes ganske intenst ut sammen med annen stimulering og jeg kom raskt, men det er ikke noe jeg har ekstremt behov for å ta et steg videre akkurat nå.

Om man passer på at det blir gjort på en renslig og forsiktig måte, så ser jeg for meg at det kan være greit som en avveksling av og til.

Har inntrykk av at en del av tenningen for mannens del ligger i at kvinnen gjerne er ekstra trang bak, og at en del av tenningen er det visuelle. Noen menn tenner på bryster, og andre på en velformet bakdel. Da er kanskje ikke veien så lang til å ville bli litt bedre kjent med kjærestens bakdel, heller? Tar jeg feil her?

Anonymkode: 50381...751

• Liker 2
Skrevet

Finnes ikke godt for meg som kvinne i hvertfall . For homofile er det godt siden menn har g punkt i rumpa men ingenting av det i anatomien som skal tilsi det skal være godt for kvinner

Anonymkode: 13215...322

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd det med flere, og mitt inntrykk er at det kun er fordi mennene ønsker det trangest mulig... Jeg er ikke vid nedentil, men enda trangere bak ;) For meg? Ga meg ingenting annet enn følelsen av å bæsje! Fantastisk sex..... ;) 

Anonymkode: 8284d...913

• Liker 2
Skrevet

Som med mye annet er det helt umulig å forklare. For noen er det riktig, og for andre er det ikke riktig.

Det gjelder både menn og kvinner. Og det kan være slik at analsex er "rett" med en person og bare feil med en annen.

Skrevet (endret)

Aldri om min stolthet skal inn i noens bæsjehull. Aldri!

Endret av Horten Market
Skrevet
20 minutter siden, Horten Market skrev:

Aldri om min stolthet skal inn i noens bæsjehull. Aldri!

Hva med en dildo i ditt bæsjehull?

Anonymkode: 572d8...c72

Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en dildo i ditt bæsjehull?

Slikt svineri kan du "kose" deg med selv. ;)

Endret av Horten Market
Skrevet

Tror menn liker det fordi det er veldig trangt og litt "ulovlig". Selv tenner det meg veldig, og jeg syns det er godt hvis jeg er veldig kåt. Men stimulering av klitoris kommer jeg veldig kraftig ved analsex.

Anonymkode: f1aad...943

• Liker 1
Skrevet

Rent fysisk er vaginal sex bedre enn analsex, men så har du den mentale tenningen ved at det er 'forbudt' og at jenta kommer så ufattelig hardt av det.

Kommer selv hardt og fort om jeg blir stimulert der.

Skrevet

Fordi jeg som mann får mye bedre orgasmer når min kjære kvinne stimulerer meg analt. Forskjellen er faktisk svært stor i forhold til vanlig pikkstimulert orgasme som i realiteten er mer en utløsning. Anal stimulans gir en mer fullstendig orgasme som kan vare lenge.

Min kvinne liker også analsex og hun får rene analorgasmer som er annerledes enn klitorisorgasme eller vaginal orgasme.

Å like denne formen for sex er en personlig sak. Det er etter min mening moralisme når man mener noe om analsex på vegne av andre. Man kan ha sin egen mening om dette for egen del. Valg man står fritt til å ta. Men det får stoppe der. Det blir for dumt når man påstår at kvinner generelt ikke kan ha glede av analsex bare fordi man selv ikke har gode erfaringer med dette.

• Liker 1
Skrevet

Det er dritgodt. For oss menn i alle fall ;)

Varmt, trangt og godt. Varmere enn i fremhullet. 

Anonymkode: 4f1c0...f8d

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er trangere og man kan få inn hele lengden på penis såfremt den ikke overstiger 27cm. 

Dybden på en gjennomsnittlig vagina er mindre enn lengden på en gjennomsnittlig penis. Ergo om man har 17-20cm penis blir det fort til at man stanger i livmorveggen i kampens hete og det er ubehagelig for begge parter, og det er faktisk litt trist for mannen å se at mye av penisen er utenfor. Man vil helst ha hele inni.

Ved analsex slipper man begge disse problemstillingene. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...