Gå til innhold

Er penetrering viktig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns dere penetrering er viktig, eller er det greit med annen sex også?

Anonymkode: 8e9a3...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, helt i orden om hun bare suger, så lenge hun svelger.

Anonymkode: 47749...ab1

• Liker 1
Skrevet

Ja, penetrering er viktig for meg som kvinne. Om man bare vil kose litt og bruke hendene en gang i blant er det helt greit, men jeg foretrekker å bli tatt. Oralsex gjør lite for meg.

Anonymkode: 76127...01f

• Liker 8
Skrevet

Nei. Foretrekker egentlig bare å bli slikket.

Anonymkode: 8f22a...bab

• Liker 7
Skrevet

Penetrering er viktig for meg, det er det som er virkelig sex på en måte, Og det kan jo også være veldig deilig. Fingring og slikking er jo også viktig, og nødvendig for å komme for de fleste kvinner. Men uten penetrering er det noe som mangler. 

Anonymkode: 3989b...428

• Liker 3
Skrevet

Bare penetrering i rumpa. Alt annet kan jeg klare meg uten.

Anonymkode: 5453a...3f7

Skrevet

Jeg som gutt, syns penetrering er viktig. Oralsex gir meg svært lite, men vil jenta, ja for all del, men penetrering og oralsex på hun er det som er viktig for meg.

Anonymkode: 1e37c...d1b

Skrevet

Får lite ut av andre ting enn penetrering og føler ikke jeg trenger forspill egentlig. Hilsen jente.

Anonymkode: 4f32d...b1c

Skrevet

Penetrering må til (jeg er kvinne) for at det skal føles som "sex". Alt annet føles som simpel masturbering, og sånt kan jeg gjøre like godt alene. Gjelder oralsex også (kan like så godt bruke dusjstrålen). Er det ikke penetrering involvert når vi koser oss på den måten, blir jeg aldri helt tilfredsstilt, og føler meg rastløs en god stund.

Anonymkode: 80e0f...55b

• Liker 2
Skrevet

Ikke på et one night stand, da er det best om han bare slikker og fingrer meg. 
Men for intimitetens skyld så er penetrering et viktig lim i et forhold. 

Anonymkode: 550b1...d24

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ved one night stand er det kun penetrering som gjelder. Hvem orker å slikke?

Anonymkode: a5e0a...c2c

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns penetrering er viktig, men jeg elsker jo også å suge ham da :)

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle mine one night stands i hvertfall. Hvem slikker ikke?! Trodde det var almennkjent at kvinner trenger klitoris stimulering for å komme, og det får man ikke av en pikk som hamrer inn og ut zzzz eller 2 minutter gnukking som foreplay før han tror man er klar og penetrerer meg og tror jeg skal komme av det. Nope boy, er ikke sånn det funker ;) 

• Liker 7
Skrevet

Liker best å bli sugd og slikke henne.

Anonymkode: 99b8d...266

Skrevet

Kan jo legge til mitt tidligere svar ved å si at selv om jeg ikke er noe særlig begeistret for oralsex, så kommer ikke det i veien for klitorisstimulering. Trenger jeg litt ekstra under samleiet for å komme over kneika, så sniker jeg en hånd ned selv. Jeg liker at mannen er entusiastisk, men jeg forventer ikke at han skal gjøre hele jobben. Spesielt ikke når jeg selv vet best akkurat hva jeg trenger for å få orgasme. Generelt trenger jeg både penetrering og klitorisstimulering samtidig, men ofte blir det jo sånn at det ene nesten er nok, og så kommer jeg veldig raskt når vi legger til det andre.

Anonymkode: 76127...01f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lol ? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig her! Å skikke vagina er deilig :) 

Anonymkode: 8da14...d63

• Liker 1
Skrevet

Ja, penetrering er så intimt og nært. Men det betyr ikke at andre ting ikke er like viktig. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å suge mannen, nesten ingenting gjør meg så kåt! Men hvor mer kåt jeg blir hvor mer har jeg lyst på penisen hans inni meg. Penetrering er selve sexen for meg, jeg føler meg faktisk mer tilfredsstilt med penetrering uten orgasme enn å bare bli slikket til orgasme for eksempel. I grunn føler jeg mer tilfredsstilhet fra å suge han til han kommer enn at han slikker meg til jeg kommer. Misforstå meg rett, orgasme er kjempedeilig, men jeg synes selve sexen er mye deiligere enn orgasmen totalt. 

Anonymkode: 49f38...040

• Liker 2
Skrevet

Penetrering trumfer alt annet for meg.

Liker å slikke henne, så klart, men intet er mer intimt og naturlig enn penetrering.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...