AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Del Skrevet 18. september 2017 Jeg er i gang med å planlegge nytt ikea kjøkken og er usikker på valg av benkeplate. Er det lurt å investere i en god benkeplate i stein? Eller heller kjøpe en marmorplate eller flere til baking? Leste på IKEA at man må omtrent være like forsiktig med en benkeplate i stein som en med laminat, og hva er da vitsen å bruke over 3000kr meteren? Og kjøper jeg benkeplate en annen stand kan jeg vel legge på noen tusen til. Vi har 9 meter med benkeplat. Anonymkode: bdb2f...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Del Skrevet 18. september 2017 Det eneste jeg savner fra eksen, er benkeplata hans i marmor 😂 Jeg trivdes veldig godt med å arbeide på den i alle fall. Anonymkode: 9aaa4...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 19. september 2017 #3 Del Skrevet 19. september 2017 Vi har benkeplate i kompositt, og det er genialt. Har tidligere hatt i tre og laminat. Stein er mye lettere å holde fint, syns jeg, deilig å bake på, ser fint ut, tåler en varm gryte fra induksjonsovnen, tåler vannsøl. Ja, ser ingen ulemper, annet enn at det er dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Del Skrevet 19. september 2017 3 timer siden, Vera Vinge skrev: Vi har benkeplate i kompositt, og det er genialt. Har tidligere hatt i tre og laminat. Stein er mye lettere å holde fint, syns jeg, deilig å bake på, ser fint ut, tåler en varm gryte fra induksjonsovnen, tåler vannsøl. Ja, ser ingen ulemper, annet enn at det er dyrere. Hvor kjøpte du den? Og hvilken farge har du? Anonymkode: bdb2f...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 19. september 2017 #5 Del Skrevet 19. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøpte du den? Og hvilken farge har du? Anonymkode: bdb2f...e30 Kjøpte den på Kvik. Den er hvit med lys grå sjattering/marmorering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå