Gå til innhold

Marmorplate til baking/ benkeplate i stein.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i gang med å planlegge nytt ikea kjøkken og er usikker på valg av benkeplate. Er det lurt å investere i en god benkeplate i stein? Eller heller kjøpe en marmorplate eller flere til baking? Leste på IKEA at man må omtrent være like forsiktig med en benkeplate i stein som en med laminat, og hva er da vitsen å bruke over 3000kr meteren? Og kjøper jeg benkeplate en annen stand kan jeg vel legge på noen tusen til. Vi har 9 meter med benkeplat.

Anonymkode: bdb2f...e30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg savner fra eksen, er benkeplata hans i marmor 😂 Jeg trivdes veldig godt med å arbeide på den i alle fall. 

Anonymkode: 9aaa4...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har benkeplate i kompositt, og det er genialt. Har tidligere hatt i tre og laminat. Stein er mye lettere å holde fint, syns jeg, deilig å bake på, ser fint ut, tåler en varm gryte fra induksjonsovnen, tåler vannsøl. Ja, ser ingen ulemper, annet enn at det er dyrere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vera Vinge skrev:

Vi har benkeplate i kompositt, og det er genialt. Har tidligere hatt i tre og laminat. Stein er mye lettere å holde fint, syns jeg, deilig å bake på, ser fint ut, tåler en varm gryte fra induksjonsovnen, tåler vannsøl. Ja, ser ingen ulemper, annet enn at det er dyrere. 

Hvor kjøpte du den? Og hvilken farge har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøpte du den? Og hvilken farge har du?

Kjøpte den på Kvik. Den er hvit med lys grå sjattering/marmorering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...