Thomasine Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Da skal vi omsider pusse opp vaskerommet. Rommet er lite - 4,5 kvm. Hva er du fornøyd med på ditt vaskerom? Hva savner du på ditt vaskerom? Det blir hvit innredning - hvilken farge har du på veggene - som du er fornøyd med? Jeg likte denne skittentøysvarianten - og den skal jeg ha! Håper på mye inspirasjon!! Har tittet masse på Pinterest og googlet masse på norkse og utenlandske sider... Blir "mett" av alle bildene - vil gjerne ha konkrete tips!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Hadde blitt lei av å åpne lukke Anonymkode: c72dd...b59 1
Hedda-78 Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Jeg hadde også blitt veldig lei av å åpne og lukke, og dessuten er 3 kurver for lite. Og kurvene er for store, du rekker ikke å fylle ikke en hel slik kurv med alle varianter av vask. Jeg er supefornøyd med å ha en liten elfa-modul med fire trådkurver til skittentøy https://www.maxbo.no/kurvsett-basic-74-45-hvit-elfa-p934504?gclid=CjwKCAjw3f3NBRBPEiwAiiHxGJypKNY_BP4ZmtuorCjS1XeEj3V-XyI6c9WirNOGSrtJBQqcdTTowxoCN2gQAvD_BwE De kurvene har jeg merket med lapper: lyst 60, lyst 40, mørkt 40 og mørkt 60. De er lette å løfte bort til vaskemaksinen også. I tillegg har jeg en en vanlig skittentøysdunk, uten lokk, til alt annet som håndklær osv. Ellers er jeg fornøyd med å ha en brettebenk, og nok gulvplass til å ha et tørkestativ stående permanent. Jeg er også veldig glad i den stangen på veggen som man kan henge kleshengere på, for å tørke gensere og skjorter. Sparer mye plass på tørkestativet av det. Stikkkontakt oppe på veggen, til strykejernet. Skotørker.
Thomasine Skrevet 26. september 2017 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2017 Jepp, takk for tips! Vi har funnet ut at det blir slitsomt med slike kurver. Fikk ikke opp linken til Elfa, men googlet meg til det, tror jeg...;) Vet ikke om jeg syns at det kan bli like slitsomt med kurver som må dras inn og ut også...særlig fordi jeg innbiller meg at noen her hjemme da vil komme til å kaste skittent på gulvet fremfor å dra ut en skuff...som de vi hadde tenkt på... Kanskje finne store, gode poser til å henge på veggen...? Hmmm.... Hva med farge på veggene? Vil ikke ha hvitt...Lavendelfarge? Hvilken farge har folk på vaskerommet? På veggene...skapene blir hvite.
Pmaxqueen Skrevet 26. september 2017 #5 Skrevet 26. september 2017 Helt ærlig, så er det jo antagelig bare du som kommer til å være på vaskerommet. Det er ikke sånn at alle son skal inn i huset ditt Skal inn på vaskerommet- derfor ville jeg valgt en farge du selv liker. Hadde det vært meg ville jeg fått for en mørk blåfarge eller ruge/beige rosa.. fordi jeg liker de fargene godt. Ikea har noen sånne skap du bare kan "kaste" skittentøyet inn i hvis du synes det blir slitsomt å åpne skuffene hele tiden.. ville investert i benk m strykebrettet integrert eller et som kan foldes ned fra veggen. Samme med tørkestativ. Ville fått inn et høyskap til mopper og støvsuger osv.. Ellers ville jeg valgt litt vågale og morsomme ting 👍🏻🤗
Thomasine Skrevet 30. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2017 Jada...;) Det blir til slutt mitt valg - og ja det er stort sett jeg som oppholder meg der...;) Men kanskje man får noen ideer og inspirasjon ved å spørre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå