AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Gjorde supertabben og x-et ut en jeg absolutt ikke skulle x-et ut på tinder. Er en lang historie! Men er det mulig å få opp denne personen på nytt uten at jeg sletter kontoen? Anonymkode: e9ad1...bdc
draug 75 Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Tinder har en supportside. gotinder-dot-com eller noe slikt. Du får sikkert bedre svar der. Men det var slik før, i alle fall, at sveipa til venstre og i papirkurven var sveipa til venstre og i papirkurven. Så da var den eneste måten å få vedkommende opp på nytt uten å slette og gjenopprette kontoen din, at vedkommende sletta og gjenoppretta sin konto.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Ja, det er flere som ofte sletter profilen sin for så å opprette ny og da kommer de opp igjen. Har lagt merke til at det er det samme gjengangerene. Anonymkode: be405...842
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 Ja, enten ved at de sletter profilen sin og oppretter ny, eller at de har endret bilder Anonymkode: 2c0c0...2a2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #5 Skrevet 19. september 2017 Ja, jeg har fått opp en del menn mange ganger. Anonymkode: a7712...230
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Jeg har noen få som stadig kommer på nytt. Vet ikke om de er sånne som stadig sletter kontoen, eller om det bare er fordi de endrer bildene. Men det er jo en enorm mengde av andre som aldri kommer opp på nytt, så jeg er nok redd at eneste måte egentlig er å slette din bruker og opprette ny hvis du skal være sikker på å få han opp på nytt. Anonymkode: f20f4...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå