AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Er det normalt å være våt nedentil hele tiden? Selv om man ikke er kåt eller noe. Anonymkode: 50c51...559
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Det er normalt å være fuktig i underlivet, men man skal normalt sett skille ut mer når man er opphisset. Det er dog store forskjeller hvor mye utflod en kvinne har. Noen har mye og andre har nesten ingenting. Om du har hatt en forandring i hvor mye utflod du har og du ikke er tidlig i puberteten bør du snakke med lege. Anonymkode: 24bca...f25 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er normalt å være fuktig i underlivet, men man skal normalt sett skille ut mer når man er opphisset. Det er dog store forskjeller hvor mye utflod en kvinne har. Noen har mye og andre har nesten ingenting. Om du har hatt en forandring i hvor mye utflod du har og du ikke er tidlig i puberteten bør du snakke med lege. Anonymkode: 24bca...f25 Jeg har ikke hatt noen forandring, men jeg har veldig mye utflod føler jeg. De verste dagene må jeg skifte truseinnlegg 2-3 ganger for at det ikke skal bli vått gjennom. Har også prøvd å gå noen mnd uten truseinnlegg, men da måtte jeg bytte truse minst en gang om dagen. Det fungerer jo greit og jeg har funnet en ordning, men jeg har forstått at dette ikke er helt normalt? Og det er litt irriterende også.. Anonymkode: 50c51...559
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hatt noen forandring, men jeg har veldig mye utflod føler jeg. De verste dagene må jeg skifte truseinnlegg 2-3 ganger for at det ikke skal bli vått gjennom. Har også prøvd å gå noen mnd uten truseinnlegg, men da måtte jeg bytte truse minst en gang om dagen. Det fungerer jo greit og jeg har funnet en ordning, men jeg har forstått at dette ikke er helt normalt? Og det er litt irriterende også.. Anonymkode: 50c51...559 Det er normalt å bytte truse en gang om dagen. Anonymkode: 24bca...f25 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er normalt å bytte truse en gang om dagen. Anonymkode: 24bca...f25 Ikke i løpet av dagen nei, som åpenbart var det TS mente. Er det fra skjeden og altså utflod, eller kan det være at du lekker fra urinrøret? Anonymkode: f068c...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 Ja, det kalles utflod. Noen har mer enn andre. Det er for å skille ut bakterier osv som måtte "være i veien" Anonymkode: aadcc...a16 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke i løpet av dagen nei, som åpenbart var det TS mente. Er det fra skjeden og altså utflod, eller kan det være at du lekker fra urinrøret? Anonymkode: f068c...cd1 Jo det er mange som bytter truse når de kommer hjem fra jobb fordi det er tørknet eller våt utflod der. Og på nytt igjen til kvelden. Man kan også bruke truseinnlegg, nesten som bind bare til utflod Anonymkode: aadcc...a16 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 Trusa skal skiftes daglig. Truseinnlegg/bind forverrer problemet. Det gjør det altså ikke bedre, heller ikke at det blir som før. Det gjør det verre. Det er helt normalt med utflod i mindre eller større mengder. Jeg har alltid hatt mye utflod, og har lært meg å leve med det. Må av og til skifte truse opptil flere ganger om dagen, og har ofte endt opp med å gå i våt/fuktig truse når jeg har vært utendørs og ikke tatt med meg skift, og ingen mulighet til å dra hjemom. Anonymkode: 5994c...306
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #10 Skrevet 18. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke i løpet av dagen nei, som åpenbart var det TS mente. Er det fra skjeden og altså utflod, eller kan det være at du lekker fra urinrøret? Anonymkode: f068c...cd1 Ja, er helt sikker på at det er der det kommer fra. Merker liksom at det er veldig vått der. Hvis jeg ikke bruker truseinnlegg, så blir trusa midt i gjerne gjennomvåt på 3-4 timer. Det er ikke sånn at jeg ikke skifter truse hver 12. timr hvis det var det folk trodde. Men, skal utflod være blank og luktfri? Trusa mi blir brun/gul og hard hvis det tørker før jeg får slengt den i vaskemaskina. I tillegg er det en ganske stram lukt. Anonymkode: 50c51...559
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #11 Skrevet 18. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, er helt sikker på at det er der det kommer fra. Merker liksom at det er veldig vått der. Hvis jeg ikke bruker truseinnlegg, så blir trusa midt i gjerne gjennomvåt på 3-4 timer. Det er ikke sånn at jeg ikke skifter truse hver 12. timr hvis det var det folk trodde. Men, skal utflod være blank og luktfri? Trusa mi blir brun/gul og hard hvis det tørker før jeg får slengt den i vaskemaskina. I tillegg er det en ganske stram lukt. Anonymkode: 50c51...559 Det kommer litt an på hvor en er i syklus, men grovt sagt: blank og luktfri før eggløsning, litt mer hvit og luktfri etter eggløsning. Mao: ta en tur til legen for sikkerhetsskyld for en GU. Anonymkode: 7ddc6...4ab
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #12 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på hvor en er i syklus, men grovt sagt: blank og luktfri før eggløsning, litt mer hvit og luktfri etter eggløsning. Mao: ta en tur til legen for sikkerhetsskyld for en GU. Anonymkode: 7ddc6...4ab Har aldri vært på GU før. Er det ikke sånn at man bør ha hatt sex først, hvis ikke blir det veldig vondt med spekel, osv? Anonymkode: 50c51...559
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #13 Skrevet 18. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri vært på GU før. Er det ikke sånn at man bør ha hatt sex først, hvis ikke blir det veldig vondt med spekel, osv? Anonymkode: 50c51...559 Neida, det har ikke noe å si. De har også ulike størrelser på spekel og bruker bare et lite ett om man er anspent f.eks. Det er ikke noe å tenke på. Anonymkode: 7ddc6...4ab
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #14 Skrevet 18. september 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri vært på GU før. Er det ikke sånn at man bør ha hatt sex først, hvis ikke blir det veldig vondt med spekel, osv? Anonymkode: 50c51...559 Bare legger til noe: hvis du aldri har hatt sex er det færre ting som kan forstyrre bakteriefloraen din. Så ville f.eks prøvd å vaske underlivet med bare vann en ukes tid og bruke bomullstruser og droppe truseinnleggene og sett om det bedret seg i løpet av én uke eller to. Det er ikke sikkert det er mer som skal til. Hvis det ikke hjelper, GU. Anonymkode: 7ddc6...4ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå