Gjest Lizbet Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Jeg skal etter all sannsylighet gifte meg 2006. Og ser at mange er i full gang med planlegging allerede nå. Ser for meg at det er så mange ting jeg ikke tenker på som bør tenkes på....håper disse tingene som ikke er av de store trekkene dukker opp av seg selv...
Chiquita Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 OM du skal gifte deg i høysesongen så kan det være greit å tenke på kirke, lokale og fotograf allerede nå. Det er vel det det er mest "rift" om... Ellers så kan du vel ta det ganske med ro enda...
Chiquita Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Jeg kan forresten anbefale denne boken. Her står det litt av hvert rundt bryllup, samt at den inneholder en fin "huskeliste" og "tidsplanlegger"
Olifant Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Tingene kommer etterhvert... hvis du vil ha litt starthjelp kan du låne bøker om bryllup på biblioteker, kjøpe et magasin eller to. Evt. titte litt i dagbøkene her på forumet, massevis av lister der...
Gjest Lizbet Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 De tingene du nevner først Chiquita er de jeg ser klart selv og. Og de har jeg begynt å tenke på. Må bare klarere om pappa skal selge låven først. Har litt ideer der. Kan nok hende den boka vil være en god innvestering... Flere tips...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå