AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Hei. Noen som har erfaring med hvor/ hvilket senter det er best å handle? Utvalg og pris. Overnatting som er sentralt, bra og rimelig? Anonymkode: 731fc...696
reiselyst72 Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Kommer jo helt an på hva du vil handle: - Shopping liker jeg best i sentrum, der har du også et senter som heter Galerie. - Skal jeg handle mat, vin, godteri osv så stopper jeg på Førdepark litt utenfor Flensburg der har du et bra supermarked som heter Real. - Mange Nordmenn liker å handle på Citt Grossmarkt. Der har du et veldig bra utvalg men det er dyrere enn Real. Desverre ikke så mange tips til hotel, jeg er født og oppvokst i byen så jeg bor hos familien når jeg er der nede. Flensburger Pilsner er beste ølet som finnes og må prøves:-)
bullehurk Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Bodde på et lite koselig familiehotell i bydelen Harrislee. Kan desverre komme på navnet nå. Veldig bra hvis du har bil, eller ikke er avhengig av å bo i sentrum.
Solivagant Skrevet 22. september 2017 #5 Skrevet 22. september 2017 Har kun vært på Citti Markt i Flensburg. Synes det var stort utvalg av alkohol, mat og godteri der til rimelige priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå