AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Ja hva er greia med det?! Hvorfor er det alltid de styggeste innleggene som skal få flest plusser? De som trekker en bruker (ofte TS) lengst mulig ned i søla?? Anonymkode: 3d0b0...993 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Har du noen eksempel ? Anonymkode: 577a5...53b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Nei, det er bare å lese i masse forskjellige tråder. Ikke interessert i å diskutere konkrete eksempler her, det er generelle tendenser jeg snakker om. Anonymkode: 3d0b0...993
WubWub Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 Sadisme har dessverre vært menneskets fremste underholdning i tusenvis av år. Mobbing ligger nok dessverre latent hos de fleste. Folk fråtser i andres uløkke og lidelse
Pipa Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 (endret) Fordi de tør å skrive det flesteparten tenker i noen tilfeller. Andre ganger er det ren mobbing. Endret 18. september 2017 av Pipa 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 Antageligvis fordi flere er enige med de kommentarene, uavhengig om de er stygge mot ts eller ikke? Noen her inne kan skrive det andre tenker. Jeg kan gå inn i en tråd, å lese, for å så tenke 'fy faen er du helt dum du eller? Ta deg sammen!', også kan jeg kanskje skrive det på en helt annen, mildere måte. Men da kan jeg jo forsåvidt si meg enige med de som skriver rett ut det jeg tenker da Anonymkode: 99005...27e 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 Helt enig. Er de mest idiotiske innleggene som får mest pluss til tider. Anonymkode: b3a2e...c29 1
Nøste~ Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 Har ikke lagt merke til noe sånt. Kanskje det er noe du innbiller deg.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 Har ikke sett noen slike innlegg for å dra noen ned i søla, men er ofte de som er mest konstruktive og kommer med gode råd og en virkelighetssjekk som får mange +'er, selv om det kanskje ikke er det svaret TS ønsker å få fordi det innebærer mer jobb. Blir jo litt som luksusfellen da, man vil jo gjerne fortsette å bruke penger og ha dullete folk som sier stakkars deg, men det er den vanskeligste måten som ofte er løsningen. Anonymkode: cb85b...412 1
MajorasMaske Skrevet 18. september 2017 #10 Skrevet 18. september 2017 30 minutes ago, AnonymBruker said: Ja hva er greia med det?! Hvorfor er det alltid de styggeste innleggene som skal få flest plusser? De som trekker en bruker (ofte TS) lengst mulig ned i søla?? Anonymkode: 3d0b0...993 Jeg forstår heller ikke poenget med sånt. Hva er det som går av folk? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #11 Skrevet 18. september 2017 5 timer siden, Pipa skrev: Fordi de tør å skrive det flesteparten tenker i noen tilfeller. Andre ganger er det ren mobbing. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Antageligvis fordi flere er enige med de kommentarene, uavhengig om de er stygge mot ts eller ikke? Noen her inne kan skrive det andre tenker. Jeg kan gå inn i en tråd, å lese, for å så tenke 'fy faen er du helt dum du eller? Ta deg sammen!', også kan jeg kanskje skrive det på en helt annen, mildere måte. Men da kan jeg jo forsåvidt si meg enige med de som skriver rett ut det jeg tenker da Anonymkode: 99005...27e 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett noen slike innlegg for å dra noen ned i søla, men er ofte de som er mest konstruktive og kommer med gode råd og en virkelighetssjekk som får mange +'er, selv om det kanskje ikke er det svaret TS ønsker å få fordi det innebærer mer jobb. Blir jo litt som luksusfellen da, man vil jo gjerne fortsette å bruke penger og ha dullete folk som sier stakkars deg, men det er den vanskeligste måten som ofte er løsningen. Anonymkode: cb85b...412 Som sagt så synes jeg at det ofte er innlegg der TS eller andre i tråden blir mest mulig trukket ned i søla, altså ikke konsruktive innlegg men nedsettende og latterliggjørende. Som dere sikkert skjønner så snakker jeg på vegne av mange andre her og ikke bare meg selv. Mange av de latterliggjørende innleggene blir aldri fjernet, til tross for at forumet har et regelverk. Det kommer visst veldig an på "øyet som ser" til den moderatoren som velger å ikke fjerne dette. Anonymkode: 3d0b0...993 1
Mari Y Skrevet 19. september 2017 #12 Skrevet 19. september 2017 På 18.9.2017 den 15.41, AnonymBruker skrev: Ja hva er greia med det?! Hvorfor er det alltid de styggeste innleggene som skal få flest plusser? De som trekker en bruker (ofte TS) lengst mulig ned i søla?? Anonymkode: 3d0b0...993 Jeg vet ikke. Folk er feige, tydeligvis. 1
Mari Y Skrevet 19. september 2017 #13 Skrevet 19. september 2017 Dette forumet var også i søkelyset ift mobbing. Mange mener at hvordan voksne snakker til hverandre kan påvirke barns mobbing. En del av meg tenker at mobbing- f eks baksnakking- hadde dødd om folk bare lot være å gi det oppmerksomhet, fordi mobberen da ville ikke hatt noe ståsted, en annen del av meg tenker at det er det beste å si ifra. Spesielt dersom de er voksne med barn. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #14 Skrevet 19. september 2017 Kanskje folk flest er kyniske og slemme og later som om de er bedre enn de er Anonymkode: bf24b...08f
Gjest NotNaomi Skrevet 19. september 2017 #15 Skrevet 19. september 2017 Jeg har lagt merke til at visse brukere ikke skal si så mye før flere er "på". Akkurat som om de få brukerne er mislikt. Sånt kan provosere. Det blir litt som med mobbing. Har heller aldri sett at brukerne det gjelder,har gått til personangrep på noen. De skriver bare klart og tydelig hva de mener om ulike saker. Jeg begynte å legge merke til det fordi det ble veldig åpenlyst for meg. Noen har vel en dårlig dag også. Men har sett det skjer,og har bare konkludert med at det er noen usympatiske folk over alt.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #16 Skrevet 19. september 2017 15 minutes ago, NotNaomi said: Jeg har lagt merke til at visse brukere ikke skal si så mye før flere er "på". Akkurat som om de få brukerne er mislikt. Sånt kan provosere. Det blir litt som med mobbing. Har heller aldri sett at brukerne det gjelder,har gått til personangrep på noen. De skriver bare klart og tydelig hva de mener om ulike saker. Jeg begynte å legge merke til det fordi det ble veldig åpenlyst for meg. Noen har vel en dårlig dag også. Men har sett det skjer,og har bare konkludert med at det er noen usympatiske folk over alt. Kan jo være at noen brukere er litt dummere enn andre og derfor får mer skitt Anonymkode: bf24b...08f
Gjest NotNaomi Skrevet 19. september 2017 #17 Skrevet 19. september 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo være at noen brukere er litt dummere enn andre og derfor får mer skitt Anonymkode: bf24b...08f Da ville jeg silkert ikke bemerket det. Det bør jo handle om sak,og ikke gå i strupen på de som er uenige. Fordi det er nettopp de som svarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå