AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Mottar plutselig ikke eposter i hotmail uten at jeg har endret på noe. Noen som har tips til hvordan det kan fikses? Anonymkode: 20889...22a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Oppdater. Anonymkode: 65a52...5ee
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Har du sett i Søppelposten? Anonymkode: 79693...fff
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 Jeg har akkurat samme problem som deg. Ikke endret på noe jeg heller og har brukt to ulike apper samt websiden uten hell. Trodde først mailboksen var full, så har slettet alt av papirkurv, sendte og mange i innboksen. Prøvd å sende mail og den sier at den er sendt, men den legger seg ikke i sendte og mottaker har ikke mottatt den. Problemet startet i formiddag. Må være en stor feil hos outlook. Håper det blir i orden snart. Litt godt å lese at andre har samme problem, da er det ikke bare på min mail feilen sitter. Anonymkode: 9f1ee...a32
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Startet i formiddag hos meg også, så da er det nok en feil hos outlook ja. Anonymkode: 20889...22a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Startet i formiddag hos meg også, så da er det nok en feil hos outlook ja. Anonymkode: 20889...22a Får håpe det løser seg snart, hvis ikke får vi kontakte dem og melde fra. frustrerende å ikke hverken få sendt eller mottatt mail altså. Jeg har ikke Facebook en gang, men mailen er jeg avhengig av. Anonymkode: 9f1ee...a32
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 Microsoft outlook/live/hotmail er nede i europa og andre deler av verden. Jeg får ikke mottatt eller sendt epost. Anonymkode: 2a67a...02e 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 Rart de ikke gjør noe med det og enda rarere at det ikke står noe om det i noen aviser når problemet rammer så stor del verden. Anonymkode: 9f1ee...a32
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 Opplever det samme, står det er nede i Europa, og de prøver å finne feilen. Men rart at ikke det står noe om det i medier. Anonymkode: 4b2fc...dac
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #10 Skrevet 18. september 2017 Jeg får heller ikke mottatt eller sendt e-poster. Håper de fikser problemet snart! Får jo ikke gitt dyret mitt medisin da jeg har ventet på e-post fra veterinær om hvor stor dose jeg skal gi. Anonymkode: fe602...c76
Gjest supernova_87 Skrevet 18. september 2017 #11 Skrevet 18. september 2017 Det er et problem med outlook-hotmail generelt. Mange rundt om i Europa som har problemet. Og jeg vet man alltid sier at det passer dårlig akkurat nå, men seriøst det passet dårlig akkurat i dag! Og da innser man hvor dårlig det funker når noen ikke har Facebook og i tillegg har gjort telefonnummeret utilgjengelig når man søker på det, eller på ansatt-sidene. Glad jeg fant ut tidligere i dag at det ikke bare var meg da. Da var det liksom ikke vits å kaste bort enda mer tid for å ordne det. Jeg bruker den adressen til jobb jeg, og det kan man nesten ikke fortsette med når sånt skjer. Har dette skjedd med andre e-postklienter? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Opplever det samme, står det er nede i Europa, og de prøver å finne feilen. Men rart at ikke det står noe om det i medier. Anonymkode: 4b2fc...dac 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rart de ikke gjør noe med det og enda rarere at det ikke står noe om det i noen aviser når problemet rammer så stor del verden. Anonymkode: 9f1ee...a32 http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/hotmail-down-outlook-latest-updates-emails-outage-crash-a7954081.html http://www.mirror.co.uk/tech/outlook-hotmail-down-webmail-users-11196520
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #12 Skrevet 18. september 2017 5 minutter siden, Rainstorm skrev: Det er et problem med outlook-hotmail generelt. Mange rundt om i Europa som har problemet. Og jeg vet man alltid sier at det passer dårlig akkurat nå, men seriøst det passet dårlig akkurat i dag! Og da innser man hvor dårlig det funker når noen ikke har Facebook og i tillegg har gjort telefonnummeret utilgjengelig når man søker på det, eller på ansatt-sidene. Glad jeg fant ut tidligere i dag at det ikke bare var meg da. Da var det liksom ikke vits å kaste bort enda mer tid for å ordne det. Jeg bruker den adressen til jobb jeg, og det kan man nesten ikke fortsette med når sånt skjer. Har dette skjedd med andre e-postklienter? http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/hotmail-down-outlook-latest-updates-emails-outage-crash-a7954081.html http://www.mirror.co.uk/tech/outlook-hotmail-down-webmail-users-11196520 Tror nok de er i full gang med å fikse det. Man kan ikke alltid få teknologi til å fungere på null komma niks, og jeg vil tro at de får inn ganske mange klager så det er ikke grunn til å tro at de ikke prøver så godt de kan. Anonymkode: fe602...c76
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #13 Skrevet 19. september 2017 Er det i orden nå? Anonymkode: 1861b...b8d
Gjest Ingenting2 Skrevet 19. september 2017 #14 Skrevet 19. september 2017 Dette har funket fint hos meg. Fikk Mail i går og i natt og i dag.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #15 Skrevet 19. september 2017 18 minutter siden, canacas skrev: Dette har funket fint hos meg. Fikk Mail i går og i natt og i dag. Tusen takk Anonymkode: 1861b...b8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå