Pinupgirl90 Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Min personelige mening er at hun har ingenting med hva han skriver på tlf. Hun invaderte hans private sone og må ha prøvd en stund og lese hva han skrev. For det er liksom ikke bare" whoops" så har man lest en hel melding ved et uhell. Folk må få lov til å prate eller tulle om det de vil mellom seg Syns kvinnen i klippet var oppmerksomhetssyk.
herzeleid Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Litt vanskelig å si når man bare har hennes side av saken. Man skal selvfølgelig ikke være kjip mot andre bare fordi de er overvektige, ei heller henge folk ut. Samtidig har jeg forståelse for at det må være veldig ergerlig å måtte sitte ved siden av en så overvektig person på flyet, og folk må nesten få lov til å lufte slike frustrasjoner via tekstmelding så lenge man ikke går inn for å såre den det gjelder. Snoker du for å se hva andre skriver har du på mange måter bedt om det selv. Ellers stusser jeg over denne "body positivity" trenden. Det er for så vidt bra at man ikke gir etter for de usunne idealene på "tynnhetssiden". Samtidig så ser denne jenta ut til å være ganske langt unna noen sunn vekt, og det virker ikke på meg som noe man bør være positiv til eller ha som forbilde, uavhengig av om man synes det er pent eller ikke.
Fiskegrateng Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 1 hour ago, herzeleid said: Ellers stusser jeg over denne "body positivity" trenden. Det er for så vidt bra at man ikke gir etter for de usunne idealene på "tynnhetssiden". Samtidig så ser denne jenta ut til å være ganske langt unna noen sunn vekt, og det virker ikke på meg som noe man bør være positiv til eller ha som forbilde, uavhengig av om man synes det er pent eller ikke. Nemlig!Vi hyller ikke kvinner som veier 40 kilo. "Du er pen sånn som du er, ikke hør på de som mener det ikke er sunt, forsett å sulte deg ihjel, you go girl!!" 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 For en ufyselig dritt Anonymkode: 75907...10f 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Dette var virkelig åretd youtube lommentar. Den var under klippet Anonymkode: 2b5d1...ed1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette var virkelig åretd youtube lommentar. Den var under klippet Anonymkode: 2b5d1...ed1 Folk på YouTube kan være så jævla stygge og kvalme... Anonymkode: 75907...10f 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 Skjønte ikke hva som var morsomt Anonymkode: 50766...396
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 SuperNintendo Chalmers var et morsomt navn Anonymkode: 75907...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå