AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Er pensum det samme på disse ? Anonymkode: c56b6...44f
stan Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Nei. Så vidt jeg har oversikt over er det forskjell læreplanene for alle fagene. Derfor finnes påbygg som gir generell studiekompetanse for yrkesfag.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 2 timer siden, stan skrev: Nei. Så vidt jeg har oversikt over er det forskjell læreplanene for alle fagene. Derfor finnes påbygg som gir generell studiekompetanse for yrkesfag. Sikker på det? Det eneste som mangler er vel andre halvparten av naturfag som er på påbygg. Anonymkode: 8bdd2...68b
stan Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på det? Det eneste som mangler er vel andre halvparten av naturfag som er på påbygg. Anonymkode: 8bdd2...68b Mulig jeg var litt kjapp. Du kan sjekke det på https://www.udir.no/laring-og-trivsel/lareplanverket/finn-lareplan/#matematikk Norsk og engelsk har samme læreplan. Men naturfag og matematikk har ulike læreplaner.
Daria Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Pensum er ikke det samme - der er derfor du må ta et påbyggingsår hvis du har gått YF og skal ta høyere utdanning. Både norsk, matte, naturfag og historie er en del av påbygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå