Gå til innhold

Smerter/kynnere ved orgasme - tidlig graviditetstegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Er i 3pp og de forrige pp har jeg hatt alle graviditetssymptomer som finnes, uten å ha vært gravid. Denne måneden har jeg ikke kjent noen ting... Det er noen dager til IKM, men har plutselig fått kynnesmerter etter orgasme. Har vært gravid tidligere og husker at dette var vanlig da, men husker ikke hvor tidlig de startet. Er det andre som har opplevd dette såpass tidlig - eller er det bare enda et symptom jeg kan plusse i hysteridagboken min:ler:

Anonymkode: 48a50...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men jeg hadde ligamentsmerter flere dager før jeg testet positivt denne gangen.

Anonymkode: 7a13b...189

Skrevet

Jeg fant ut at jeg var gravid i uke 5. Hadde sex noen dager senere og fikk fryktelig vondt i magen etter sex. Nå har det bedret seg litt, men jeg leste meg opp på at det kunne være kynnere

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, men jeg hadde ligamentsmerter flere dager før jeg testet positivt denne gangen.

Anonymkode: 7a13b...189

Kan du beskrive hvordan ligamentsmertene kjentes ut for deg såpass tidlig? Jeg er i dag omtrent 8 dpo og har sterke, vedvarende ømme smerter i lysken på begge sider. I natt hadde jeg også skikkelig mensensmerter.

Anonymkode: cc661...e88

Skrevet

...da har jeg googlet litt og fant ut at mange opplever en følelse av stramming av livmor etter orgasme - før positiv test. Var ingen egne tråder om dette, men fant det ut etter jeg leste litt i tråder som gikk på tidlig graviditetstegn. Har litt murringer ellers nå også, noe som absolutt ikke er vanlig for meg før en dag før mensen. Nå er det en liten uke til jeg skal ha mensen og tenker at det kanskje kan være noe i gjære. Det er jo litt spennende dette her, men tenker at det ikke er noe stress...Hadde alt vært opptimalt, hadde vi fått baby på høsten og ikke midt på sommeren...:sjenert:...Har også regnet med at dette skulle ta litt tid - er jo godt voksen denne runden :) 

Sender masse babystøv til andre prøvere der ute:hjerte:

Anonymkode: 48a50...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...