AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Det er en fyr jeg møtte i Norge, men nå jobber han i utlandet.. Han har flere ganger sagt han vil jeg skal komme en tur, men aldri nevnt noe om når det passer eller hva han tenker om overnattingssituasjonen.. Jeg har allerede begynt å se på flybilletter og hotell (tenker det blir en jentetur, så kan jeg møte han i tillegg).. Men, må jeg ta initiativet til å spørre om når det passer? Synes det er litt kleint.. Anonymkode: 51755...117
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Nei, uff. Du er kvinne. Hvis du tar initiativet så fremstår du som billig, som en han kan bruke. Han er mann, er han interessert så tar han kontakt. I og med at han ikke gjør det så betyr det dessverre, ja. Anonymkode: e8391...f0f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, uff. Du er kvinne. Hvis du tar initiativet så fremstår du som billig, som en han kan bruke. Han er mann, er han interessert så tar han kontakt. I og med at han ikke gjør det så betyr det dessverre, ja. Anonymkode: e8391...f0f Vi har jo kontakt daglig.. Hva mener du med "I og med at han ikke gjør det så betyr det dessverre, ja"? Anonymkode: 51755...117 1
Sykkelkopp Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, uff. Du er kvinne. Hvis du tar initiativet så fremstår du som billig, som en han kan bruke. Han er mann, er han interessert så tar han kontakt. I og med at han ikke gjør det så betyr det dessverre, ja. Anonymkode: e8391...f0f Eh nei Helt feil 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 En dame er ikke billig fordi hun tar kontakt. Heller ikke om hun har sex forsåvidt. Overse det trollet! Ts, hvis dere har kontakt daglig og han oppriktig mener du skal komme syntes jeg dere skal ta en skype date eller telefonsamtale der du sier at du kan jo sjekke ut flybilletter, for det hadde vært hyggelig å komme på besøk, og spør om han vil du skal booke hotell for deg, eller om han ser for seg at du skal sove hos han. Det er viktig å spørre om så du får kartlagt om han mener at du skal komme på besøk pga han, for han, eller om du skal "si fra hvis du tar deg en tur" så dere kan møtes, mens du er på ferie i det landet. For det er ikke sikkert han mener at han skal ta ansvar for deg hver dag osv selvom du er der på besøk og treffer han noen av dagene. Så finn ut hva han mener først Også ringer du opp en times tid senere å sier at nå har du funnet billetter og dobbeltsjekket med han at han fortsatt vil, før du eventuelt bestiller. Dumt om du bestiller og han får kalde føtter... Men virker ikke som han kommer til å få kalde føtter siden dere snakker sammen hver dag! Og ja helt klart må jo du ta initativ til å finne billetter og faktisk dra, for han kan ikke finne billetter for deg og si nå må du komme, når han allerede har sagt han syntes du skal komme Hopp i det! Det blir sikkert kjempe koselig! Anonymkode: 618b4...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #6 Skrevet 19. september 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: En dame er ikke billig fordi hun tar kontakt. Heller ikke om hun har sex forsåvidt. Overse det trollet! Ts, hvis dere har kontakt daglig og han oppriktig mener du skal komme syntes jeg dere skal ta en skype date eller telefonsamtale der du sier at du kan jo sjekke ut flybilletter, for det hadde vært hyggelig å komme på besøk, og spør om han vil du skal booke hotell for deg, eller om han ser for seg at du skal sove hos han. Det er viktig å spørre om så du får kartlagt om han mener at du skal komme på besøk pga han, for han, eller om du skal "si fra hvis du tar deg en tur" så dere kan møtes, mens du er på ferie i det landet. For det er ikke sikkert han mener at han skal ta ansvar for deg hver dag osv selvom du er der på besøk og treffer han noen av dagene. Så finn ut hva han mener først Også ringer du opp en times tid senere å sier at nå har du funnet billetter og dobbeltsjekket med han at han fortsatt vil, før du eventuelt bestiller. Dumt om du bestiller og han får kalde føtter... Men virker ikke som han kommer til å få kalde føtter siden dere snakker sammen hver dag! Og ja helt klart må jo du ta initativ til å finne billetter og faktisk dra, for han kan ikke finne billetter for deg og si nå må du komme, når han allerede har sagt han syntes du skal komme Hopp i det! Det blir sikkert kjempe koselig! Anonymkode: 618b4...dbc Tusen takk for et godt svar 😊 Men mener du virkelig at jeg burde være så direkte? Jeg har prøvd å hinte litt tidligere om han vil jeg skal komme alene eller ta med noen venninner.. Han tok ikke hintet.. Har luftet dette med venninner også og de mener jeg burde dra på jentetur og møte han i tillegg. For å få et nettverk der nede har han valgt å bo i kollektiv, så han bor med 4 andre.. Vet ikke helt om jeg er så gira på å bo hos han da.. Tror jeg har bestemt meg for å dra på jentetur, og jeg skjønner at det er jeg som må ta insj for å finne ut av når det passer for han.. Vi går begge litt rundt grøten.. Anonymkode: 51755...117
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #7 Skrevet 19. september 2017 Jeg er så feig, men jeg har nå tatt det opp (eller "hintet" til det) sånn at vi finner ut av om han fortsatt vil at jeg skal komme og når det passer.. Nå er jeg så redd for at han sier nei 😬 Anonymkode: 51755...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå