AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Hei. Er dere som er ufrivillig barnløs og dere som har starta med IVF imot selvbestemt abort? Anonymkode: 8a9df...d0c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Nei.. Hvorfor i alle dager skulle det være en sammenheng der? Fordi man ikke klarer bli gravid på egenhånd selv, så skal man tvinge dem som blir gravid ved et uhell å bære frem barnet? Hvor er logikken i det? At JEG har lyst på barn, betyr da ikke på noen som helst måte at andre skal tvinges til å få det... alvorlig talt. Anonymkode: a7301...351 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Hei. Er dere som er ufrivillig barnløs og dere som har starta med IVF imot selvbestemt abort? Anonymkode: 8a9df...d0c Er du ti år gammel? Anonymkode: 98d85...4dd 3
Zoey Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Er dere som er ufrivillig barnløs og dere som har starta med IVF imot selvbestemt abort? Anonymkode: 8a9df...d0c Jada, de som er for at man tukler med naturen er soleklart og selvfølgelig i mot at man tukler med naturen. Og de som ønsker barn med legehjelp totalt helt forskjellige i livssyn og moral enn de som ønsker barn på egen hånd. Det to svært ulike grupperinger og de stemmer også på helt egne politiske partier. Og de som tar prøverør er også i mot gratis tannlege. Og for homofile prester. For disse to henger like mye sammen som IVF og selvbestemt abort. Edit: I tilfelle noen leser innlegget litt som fanden leser bibelen så er jeg helt for både prøverør og selvbestemt abort, rotfylling og all annen tukling med det som naturen gir oss. Endret 18. september 2017 av Zoey 1
miore Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Er dere som er ufrivillig barnløs og dere som har starta med IVF imot selvbestemt abort? Anonymkode: 8a9df...d0c Øm, nei.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 ? Jeg driter da i om andre folk aborterer barn som raketter om det er det de ønsker for seg selv og sitt liv. Det er deres kropp og liv, det angår ikke meg. Anonymkode: 84d33...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå