AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Jeg har tatt min første kur med Letrozol, og venter nå på mensen. Fikk positiv EL-test. Jeg har hatt ustabile sykluser. I følge appen skulle jeg hatt mensen på fredag (tok test, den var negativ). Hadde litt blod i slim. Har Letrozol kun innvirkning på EL, eller kan den medisinen gjøre det slik at syklusen også blir mer stabil? Anonymkode: e108a...bee
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Nå kan jeg bare svare for meg selv, men mine sykluser har blitt litt kortere og mer regelmessige. Gikk fra 28-40 dagers sykluser (stort sett mellom 30 og 34) før Letrozol til 27-28 dager på Letrozol. Men om dette er gjeldende for alle, aner jeg ikke. Har ikke blitt gravid ennå, da (men det er nok andre grunner til det hos meg, har en sammensatt problematikk med barnløsheten) :-P Lykke til med videre prøving :-) Anonymkode: 0ff14...5a5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Syklusen blir ofte mer stabil (altså at mensen kommer ca 14 dager etter el) når man faktisk får el. Når det er medisiner som får i gang eggløsningen så er jo hormonene til stedet og da kommer ofte el når den skal. Om man ikke pleier å få el i naturlig syklus så blir også mensen forsinket. Anonymkode: 750bd...3c8
Fersken90 Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 Enkel letrozol gjorde ingenting for meg, men nå med dobbel dose fungerer det veldig bra. Jeg har nå sykluser på 28 dager MED eggløsning 👏🏻😄 Før hadde jeg noen sykluser helt oppi 72 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå