Gå til innhold

Erfaringer Mamalicious 3-in1-vinterjakker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å kjøpe en av disse:

https://www.mamalicious.com/no/no/mm/mammaklaer/jakker-and-blazere/3-in-1-padded-winter-maternity-jacket-20003129.html?cgid=mm-jackets-maternity&dwvar_colorPattern=20003129_Black

Ikke fordi jeg synes de er utrolig fine, men jeg vil gjerne være varm, ha plass til magen, og det ser jo også praktisk ut med dette panelet man kan sette inn. Jeg planlegger å bruke mye bæresele, så sånn sett passer det fint. 

Noen som har brukt disse jakkene, og vil du anbefale dem? 

Anonymkode: 6f92d...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøp en sånn! Har brukt den noen dager og enn så lenge uten ekstradelene men jeg tenker at den er supersmart! Og fin nok til å bruke etter graviditet som vanlig jakke også. Tommel opp fra meg! 

Anonymkode: 2e083...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har kjøp en sånn! Har brukt den noen dager og enn så lenge uten ekstradelene men jeg tenker at den er supersmart! Og fin nok til å bruke etter graviditet som vanlig jakke også. Tommel opp fra meg! 

Anonymkode: 2e083...c30

Takk for svar! Synd at man ikke får prøvd, men den ser veldig praktisk ut, ja.

Anonymkode: 6f92d...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror babyen må være ganske stor for at den skal stikke hodet ut sånn? Min lå i sjal de første månedene, og da var hodet helt inntil meg, nesten oppi halsgropa. Brukte vanlig jakke, og hadde den ganske åpen i halsen, stakk et skjerf nedi så halsene på meg og babyen ikke ble kalde. Nå er babyen 5 måneder og i sele, hodet stikker fortsatt ikke ut sånn. Vet ikke hvor stor den jakka er heller, men min gravidjakke er fra Hm. Da jeg kjøpte den sa jeg at jeg kunne være gravid med firlinger i den. Men jammen var den et pølseskinn mot slutten likevel, og jeg hadde en helt vanlig gravidmage😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer om du skal kjøpe en jakke med mulighet for ryggbæring også, når du først skal bruke en del penger på det ;) 

Anonymkode: 0c5c1...981

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lillemelle skrev:

Tror babyen må være ganske stor for at den skal stikke hodet ut sånn? Min lå i sjal de første månedene, og da var hodet helt inntil meg, nesten oppi halsgropa. Brukte vanlig jakke, og hadde den ganske åpen i halsen, stakk et skjerf nedi så halsene på meg og babyen ikke ble kalde. Nå er babyen 5 måneder og i sele, hodet stikker fortsatt ikke ut sånn. Vet ikke hvor stor den jakka er heller, men min gravidjakke er fra Hm. Da jeg kjøpte den sa jeg at jeg kunne være gravid med firlinger i den. Men jammen var den et pølseskinn mot slutten likevel, og jeg hadde en helt vanlig gravidmage😄

Jeg har brukt bærejakke siden fødsel, null problem. ;) 

Enig i at en jakke som også kan brukes til ryggbæring er like greit først som sist. 

Anonymkode: a7b0c...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...