AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Det har gått mange uker nå, og jeg begynner å bli veldig stresset. Jeg har fått meg jobb gjennom NAV (skaffet jobb selv) og har møte i morgen med personen jeg skal jobbe for. Jeg begynner å jobbe neste uke. Nå har NAV, igjen, avlyst møtet jeg har med dem for å skrive under noe greier og ha en liten samtale. Jeg ringer og purrer hver gang om å få en time, men veilederene avlyser på dagen hver gang (?) Hva i alle dager gjør jeg? Anonymkode: 39ba7...b18
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Hvorfor stresser du? Du har fått jobb og skal begynne i den. Du trenger jo ikke NAV noe mer. Anonymkode: aecfd...b11
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Du kan ikke gjøre noe, du må bare finne deg i avlysninger og utsettelser Du snakker om "mange uker", de fleste kan snakke om måneder og ÅR. Anonymkode: eab44...03e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor stresser du? Du har fått jobb og skal begynne i den. Du trenger jo ikke NAV noe mer. Anonymkode: aecfd...b11 Om jobben er et tiltak skal nav informeres før du begynner i jobben. Jeg fant meg jobb for 7 mnd siden. Jeg venter enda på møte med nav. Ettersom jobben er et tiltak lån jeg ikke begynne før det er godkjent. Ellers mister jeg aap. Anonymkode: 597a8...861
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Just now, AnonymBruker said: Om jobben er et tiltak skal nav informeres før du begynner i jobben. Jeg fant meg jobb for 7 mnd siden. Jeg venter enda på møte med nav. Ettersom jobben er et tiltak lån jeg ikke begynne før det er godkjent. Ellers mister jeg aap. Anonymkode: 597a8...861 LOL Dette tror du på? Anonymkode: aecfd...b11
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: LOL Dette tror du på? Anonymkode: aecfd...b11 Om man jobber ordinært utenom NAV mister man lett app, noe som kan være skummelt for de som ikke vet hvor friske/syke de er eller som risikerer tilbakeanfall eller å bli sykere. Faller man gjennom i jobben da, må man søke aap på nytt og i verste fall gå uten penger De på AAP har ikke like gode muligheter for å klare jobb som banlige ansatte, og mange av dem kan ikke risikere forsøke begynne i ordinær jobb Når det er sagt, den jobben TS snakker om er sannsynligvis arbeidspraksis, og sjefen ansetter TS fordi han vet han får litt penger for å ha en i praksis. Det er billig arbeidskraft. Anonymkode: 54161...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 Just now, AnonymBruker said: Om man jobber ordinært utenom NAV mister man lett app, noe som kan være skummelt for de som ikke vet hvor friske/syke de er eller som risikerer tilbakeanfall eller å bli sykere. Faller man gjennom i jobben da, må man søke aap på nytt og i verste fall gå uten penger De på AAP har ikke like gode muligheter for å klare jobb som banlige ansatte, og mange av dem kan ikke risikere forsøke begynne i ordinær jobb Når det er sagt, den jobben TS snakker om er sannsynligvis arbeidspraksis, og sjefen ansetter TS fordi han vet han får litt penger for å ha en i praksis. Det er billig arbeidskraft. Anonymkode: 54161...fdb Du er tydeligvis hjernevasket av en eller annen saksbehandler. Ikke annet å gjøre enn å synes veldig synd på deg. Anonymkode: aecfd...b11
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: LOL Dette tror du på? Anonymkode: aecfd...b11 Ja, jeg har mistet aap for 4 mnd pga en liten jobb i et bryllup før 2 år siden så jeg tar ingen sjanser. Anonymkode: 597a8...861
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er tydeligvis hjernevasket av en eller annen saksbehandler. Ikke annet å gjøre enn å synes veldig synd på deg. Anonymkode: aecfd...b11 Hva er det du reagerer på som den andre ab skriver over? Klart du ikke bør begynne å jobbe 100% før arbeids evnen er avklart! Her er 5 arbeidsplasser jeg kjenner til som tar inn nav folk pga det er gratis arbeidskraft: liten alternativ butikk i Drammen, H&M flere steder, byggmax, bakeriet her jeg bor, og Coop her jeg bor, og joker også egentlig Anonymkode: 597a8...861 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #10 Skrevet 18. september 2017 34 minutes ago, AnonymBruker said: Du er tydeligvis hjernevasket av en eller annen saksbehandler. Ikke annet å gjøre enn å synes veldig synd på deg. Anonymkode: aecfd...b11 Så om jeg sier du kommer i fengsel for drap, så er jeg hjernevasket av loven? Jeg sier bare hva som er fakta Anonymkode: 54161...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #11 Skrevet 18. september 2017 Jeg stresser fordi det er et arbeidstiltak i forhold til utdannelse med en eksamen jeg skal ta. Og datoen nærmer seg. Derfor er det ikke greit at veilederen avlyser hver gang jeg er på veg til møtet! Tullete fjasesystem! Anonymkode: 39ba7...b18
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #12 Skrevet 18. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så om jeg sier du kommer i fengsel for drap, så er jeg hjernevasket av loven? Jeg sier bare hva som er fakta Anonymkode: 54161...fdb Drap? Hva er det du snakker om egentlig? Anonymkode: 597a8...861
Pellepingpong Skrevet 24. september 2017 #13 Skrevet 24. september 2017 På 18.9.2017 den 14.09, AnonymBruker skrev: Jeg stresser fordi det er et arbeidstiltak i forhold til utdannelse med en eksamen jeg skal ta. Og datoen nærmer seg. Derfor er det ikke greit at veilederen avlyser hver gang jeg er på veg til møtet! Tullete fjasesystem! Anonymkode: 39ba7...b18 Skriv til saksbehandler på "ditt nav", så kan dere ha en dialog der. Trenger ikke nødvendigvis møte opp. Be om å få papirer som må underskrives i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå