Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror Jensen blir frikjent siden det er enstemmig dom. Det er jo bare indiser mor Jensen og da kan de vel ikke dømme han?

Jeg skulle følge med hele saken på TV, men dette var tørt å høre på. Får vel bare vente til dommen blir avsagt senere idag.

Hva trur dere blir resulatet etter at dommen er enstemming?

Jeg ser på tv2 nyhetskanalen, er det noe galt med lydoverføring eller er det hemmelige ting som ikke skal ut for allmnfolk?

Skrevet
8 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg tror Jensen blir frikjent siden det er enstemmig dom. Det er jo bare indiser mor Jensen og da kan de vel ikke dømme han?

Jeg skulle følge med hele saken på TV, men dette var tørt å høre på. Får vel bare vente til dommen blir avsagt senere idag.

Hva trur dere blir resulatet etter at dommen er enstemming?

Jeg ser på tv2 nyhetskanalen, er det noe galt med lydoverføring eller er det hemmelige ting som ikke skal ut for allmnfolk?

Her er svar på det uthevede: "«Hei! jeg lurer på om dere i Vg kutter lyden av og til? Er forøvrig på samme måte på Nrk.»

I utgangspunktet er det ikke tillatt å kringkaste fra retten. I denne saken har vi fått tillatelse etter søknad, men i tillatelsen forutsettes det at vi sender med en liten forsinkelse og tar vanlige presseetiske hensyn. Det er innebærer blant annet at vi drar ned lyden når det kommer navn på personer som VG ikke har identifisert i sin dekning av saken. Blant annet familiemedlemmer og tidligere samboere av de tiltalte" http://www.vg.no/spesial/2017/jensen-rettssaken/?expId=df-86-gec31179&varId=df-86-l11a776b

Anonymkode: ab350...43b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her er svar på det uthevede: "«Hei! jeg lurer på om dere i Vg kutter lyden av og til? Er forøvrig på samme måte på Nrk.»

I utgangspunktet er det ikke tillatt å kringkaste fra retten. I denne saken har vi fått tillatelse etter søknad, men i tillatelsen forutsettes det at vi sender med en liten forsinkelse og tar vanlige presseetiske hensyn. Det er innebærer blant annet at vi drar ned lyden når det kommer navn på personer som VG ikke har identifisert i sin dekning av saken. Blant annet familiemedlemmer og tidligere samboere av de tiltalte" http://www.vg.no/spesial/2017/jensen-rettssaken/?expId=df-86-gec31179&varId=df-86-l11a776b

Anonymkode: ab350...43b

Jeg så dette på tv2 like etter innlegget. 

Jeg sitter fremdeles å følger med litt, men det er jammen meg tørt stoff.

Blir spennende uansett dom.

Takk for svar 😊

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Dette spillet minner meg mye om barneleken "politi og røvere"..og hvor røveren går fri medan politiet blir tatt til fange..Kanskje det  er flere  i Politiet som vet mer en hva de vil ut med,men er redde for konsekvensene...Å drive med narkotikaspanning er vel en av de farligste og mest utfordrende jobber tjenestemenn i politiet.kan ha..Det er lett for spesialenheten ten ærfaring ,og eit  dommerpanel å sitte bak eit skrivebord å dømme......Siste ord er nok ikkje sagt idenne saken...

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

Tror han blir frikjent. Han er så tro til tjenesten at han ikke blåser topphemmeligprosjekter da han vet de vil nekte for at det finnes. Litt som en topphemmelig agent/spion

Anonymkode: 16850...2ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...