AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Denne måneden var jeg veldig usikker på når jeg egentlig hadde EL og om vi i det hele tatt traff, så har ikke vært så ivrig på symptomleting og slikt. Men i går og i dag har jeg smerter som langt i fra er innbilning. Jeg vil tro jeg er 7-8 dpo dersom jeg mot all formodning har en spire i magen. Lurte bare på om dere som er/har vært gravide kjenner igjen disse symptomene såpass tidlig? - Sterke og vedvarende smerter i lysken. I går begynte det i venstre lyske og utover natta ble det kraftige smerter både i høyre og venstre side. - Menssmerter - krampefølelse både i rygg og mage. - Jeg kjenner også litt stikkinger i venstre side av magen, men jeg har aldri helt forstått hva som menes med festesmerter, så vet ikke om dette er det samme, eller bare litt vondt i den ene side av magen. Det er spesielt lysken og menssmertene jeg kjenner godt. Lysken kjennes øm og vedvarende vond. Hadde så vondt i natt at jeg ikke sov på flere timer. Noen som kjenner igjen dette som tidlig graviditetstegn? Anonymkode: ef010...9b4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Jeg var helt sikker på at jeg skulle få mensen denne måneden fordi jeg har hatt mensenmurringer/smerter i en uke, men i dag fikk jeg se to streker Anonymkode: 62016...614
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Høres lovende ut. Anonymkode: 7d2a4...1ca
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres lovende ut. Anonymkode: 7d2a4...1ca Å? Hvorfor tenker du det? Har søkt rundt på nett, men det står så mye forskjellig at jeg ikke blir helt klok på det! 🤔 Anonymkode: ef010...9b4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var helt sikker på at jeg skulle få mensen denne måneden fordi jeg har hatt mensenmurringer/smerter i en uke, men i dag fikk jeg se to streker Anonymkode: 62016...614 Hadde du også smerter/var vedvarende øm helt ned mot lysken? Kan jo være det er livmoren jeg har vondt i, men er ganske så i nærheten av lyskeregionen. Kan legge til at jeg tok en g-test i dag som var negativ. (7-8 dpo). Anonymkode: ef010...9b4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var helt sikker på at jeg skulle få mensen denne måneden fordi jeg har hatt mensenmurringer/smerter i en uke, men i dag fikk jeg se to streker Anonymkode: 62016...614 Og gratulerer så mye med graviditeten!! 🤰 Anonymkode: ef010...9b4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å? Hvorfor tenker du det? Har søkt rundt på nett, men det står så mye forskjellig at jeg ikke blir helt klok på det! 🤔 Anonymkode: ef010...9b4 Fordi disse tegnene er mer reelle en tråder som folk starter type "er jeg endelig gravid? Jeg er 7DPO og føler meg kvalm og maten smaker rart og jeg må tisse hele tiden!!!" typisk ting som er fysisk umulig å føle 7DPO. Tegnene du har er mer tegn som faktisk kan skyldes et egg som nettopp har festet seg. Men bare en test om én ukes tid vil vise om dette bare var tidlig PMS eller graviditet. Lykke til. Anonymkode: 7d2a4...1ca
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 Da håper jeg du har rett! Høres bittelitt lovende ut:) Så dette med lysken/nedre del av magen kan være tegn på festing? Anonymkode: ef010...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå