Gå til innhold

Bh-krise!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg?

Jeg var ute for å kjøpe undertøy i går. Trodde det skulle være en grei sak, men dengang ei. Jeg skal gifte meg 7.sept og fikk beskjed fra butikkene om at jeg var veldig sent ute!! Travet hele Stavanger, uten å finne en eneste en. (Kun sort, i tilfelle..) Under kjolen min må jeg ha push-up. Vanligvis har jeg brukt 80d i bh, og d viste seg å være vanskelig å få. I en butikk bad de om å få måle meg, og jeg fikk da beskjed om at størrelsen min var helt feil, og at jeg skulle ha 70F (!). Denne størrelsen var det ingen av de butikkene jeg var i som hadde. (Kun Tjølsen, men der var de utsolgt for lyse, og fikk ikke nye før sent i høst..) :(

Hva skal jeg gjøre? Noen som vet om butikker som har?

Mvh Inger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk gule sider og let frem undertøysbutikker i din omkrets, også brudebutikker. Ta en ringerunde og spør om de har en slik BH du er ute etter. Et eller annet sted har de det garantert. Hvis du ikke får positive svar fra butikker i nærheten av deg, kan du jo prøve å ringe butikker i andre store byer og høre om de kan sende det til deg. Forøvrig ville jeg tro at brudebutikkene hadde noe sånt jeg da, for de pleier å ha litt utvalg i undertøy...

Og tips til dere andre: vær tidlig ute med å handle undertøy, det kan lønne seg!

Skrevet

Ta en tur innom Lindex også - der har de de fleste størrelser tror jeg. :)

Gjest Solskinn
Skrevet

Jeg lover at de ikke har 70F på Lindex. Om de som målte deg vet hva de driver med, har de sikkert rett. Tror faktisk så mye som 70% av norske jenter bruker feil str, og da er det som regel som deg; for stor rundt ryggen.

Vel, til saken.

Jeg ville gjordt som Augustbrud foreslo her over. Ville bare tipse deg om en butikk i Oslo som har alle str og som jeg har hört er helt fantastiske. De kan kanskje hjelpe deg. Hva de heter finner du på denne tråden:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=10986

Lykke til!!

Skrevet

Hei! Vil bare takke for alle svar og si at problemet er løst!!!! :D

Innser nå i ettertid at jeg var litt snar med å syte.....

Den ene plassen jeg ikke hadde vært var brudesalongen min.. Trodde ikke de hadde noe i min størrelse og at de var veldig dyre. Men her tok jeg helt feil! De hadde masse utvalg og i alle størrelser. (Tom flere ulike i min str; 70f!) Prisen var heller ikke avskrekkende synes jeg (Rundt 350 for bh og 150 for truse.) I tillegg hadde de en del nedsatt til 50 %!!!

Så et tips til bruder i Stavanger omrd. : Prøv Miranda brudesalong, på Hillevåg, hvis du er på jakt etter undertøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...