Gå til innhold

Inspirert av annen tråd: når man er i et fast og særiøst forhold er det ok og dra på nach etter byturen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begrunn svaret ditt med hvorfor det er ok eller ikke.  

Anonymkode: c9d38...22a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man stoler på partneren sin, ok. Også synes jeg det kommer litt ann på settingen. Narch med bare jenter ikke ok. Nach med gutta ok. 

Anonymkode: 45552...609

Skrevet

Det kommer jo helt an på. Jeg hadde ikke satt pris på det hvis han hadde dratt på nach alene med et fremmed kvinnfolk. Men at det er en gjeng som samles på nachspiel ser jeg ikke problemet med. 

Anonymkode: 5ce1e...8bf

• Liker 3
Skrevet

Nach alene med en fremmed av mitsatte kjønn er ikke ok

Narch med flere andre som har litt av begge kjønn og kjente folk er helt greit

Anonymkode: 12904...5c7

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? 

Man må da kunne stole på hverandre! Det hadde vært rart og hvis typen dro på nach med bare ei dame, men da regner jeg med at de kjenner hverandre fra før... For hva skal man på nach alene med ei ukjent dame...?

• Liker 3
Skrevet

Etter å ha bodd på flere steder med veldig forskjellig miljø og uteliv har jeg opplevd hvor ulikt nach kan være. Har absolutt forståelse for at det kan være vanskelig å svelge at partner drar på nach uavhengig av om man stoler på partner eller ikke. Det er utrolig mye lugubert der ute. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg leste i den andre tråden at nach var privilgert for singellivet. Fordi oftest var nachet stedet hvor man dro for å få seg no. ? 

Skrevet

Selvfølgelig er det greit. 

Typen min jobber et sted han gjerne blir sjekka opp på jobb. Så jeg bekymrer meg lite for hans fritid. Han kan si nei. 

Anonymkode: 9161f...a0b

Skrevet

I mitt forhold er det ok. Vi har vært sammen i 10 år. Det er sjelden vi er på byen nå, og enda sjeldnere at vi orker nach, men ingen av oss har noe imot at den andre gjør det.

Den eneste gangen det har blitt problemer i senere tid, er når samboeren var på nach hvor en tidligere flamme var. Som på det tidspunktet fortsatt ville ha ham. Han fortalte meg ikke om det, jeg fant det ut gjennom en kamerat en stund etterpå. Da ble jeg veldig skuffet og sint. Ærlighet er alfa omega hvis man skal klare å stole på hverandre!

Ellers hender det at både han og jeg sover hos venner hvis vi er ute på byen (vi bor et stykke unna). 

Anonymkode: db22e...508

Skrevet

Synes det er helt greit, men vil gjerne få beskjed slik at jeg slipper å bli unødig urolig (hvis det ikke er avtalt på forhånd). Dette har dog aldri vært en problemstilling i de årene vi har vært sammen. 

Skrevet

Selvfølgelig ikke den typen nach hvor én person av motsatt kjønn ber ham med hjem, men om det er med kompiser/vennegjengen er det helt greit. 

Anonymkode: 0740b...968

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig. Jeg setter ingen begrensninger til hvordan han lever sitt liv. Om han ligger med ei anna dame vet han det blir slutt, da er det hans valg om jeg er verdt det eller ikke. Han blir somregel hentet av meg formiddagen etter han har vært ute, men han har sjelden vært utenfor kompisen sin leilighet siden jeg kjørte han dit.

Skrevet

Typen min får selvfølgelig dra på nach med vennene sine hvis han har lyst, men jeg vil gjerne få en melding om det, så jeg slipper å uroe meg for om det har skjedd ham noe.

Skrevet

Kommer an på. Er det kun jenter der, så er det ganske uaktuelt. Hvorfor drar han på nachspiel med bare jenter liksom? Er det begge kjønn, så går det greit. Jeg stoler såpass på han at han avviser de jentene som prøver seg på han. Han er svært sjelden full og ikke så ofte han er på nachspiel. 

Anonymkode: db325...ba9

Skrevet

Ingen av oss pleier å dra på nach egentlig. Isåfall har det vært helt uskyldige nach som er hos nære venner og hvor det kun skravles, spilles spill e.l. Og vi sender alltid en mld/ringt til hverandre og gir beskjed. Ikke fordi den andre skal godkjenne nach, men for at den andre ikke skal uro seg for at det har hendt noe på vei hjem fra fest/byen. Hadde samboeren min dratt på nach med vilt fremmede og/eller bare jenter hadde jeg ikke likt det. Ser ikke helt vitsen med å absolutt skulle på nach til fremmede/motsatt kjønn når man likevel ikke kjenner dem. Tviler på at han hadde godtatt det om det skjedde motsatt med meg også. 

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor et annet menneske skal bestemme over meg bare fordi jeg er i et forhold? Skal da ikke måtte spørre om lov til å gjøre ting, med mindre man har unger sammen og lignende Vil kjæresten min på vors/fest/nach så får han da selvsagt det, jeg må da kunne stole på han.

Forholdet er vel er jo ikke liv laga om jeg må kreve at han ikke drar på nach fordi jeg er redd han skal være utro. Vil han være utro så synd for han tenker jeg!

Anonymkode: 9a3c0...a57

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begrunn svaret ditt med hvorfor det er ok eller ikke.  

Det er ok når jeg vet hvor han drar, som regel til en kamerat eller broren sin. Jeg stoler på han,samtidig er stedene utenfor byen og jeg må hente han utpå morgenen. Han liker best å sove ut hjemme, så jeg vet at han vil hjem før 5 på morgenen. 

Selv drar jeg sjeldent ut og aldri på nash, blir trøtt og sliten i tolv tiden som regel, da er det bare mat som gjelder for meg før litt søvn. Vi er forskjellige og det er greit 😊

Anonymkode: eadbb...0e1

Skrevet

Har ikke noe problem med nach. Jeg kjenner jo samboeren min og merker veldig godt hvor mye han verdsetter meg og har respekt for meg. Ingen har noen garanti mot utroskap, men det blir helt meningsløst å bekymre seg for det når han er så snill og grei og ikke har gjort noe som bryter tilliten min. Da må han få være fri og nyte livet uten at jeg skal være noen hauk. Og motsatt, så klart.

Nå skal det sies at nach i vår krets ikke betyr rølp og random puling på do, liksom. Det betyr at en god gjeng (begge kjønn) stikker hjem til én, sitter på gulvet og prater, hører på musikk, løser verdensproblemer og drikker whisky og kanskje deler en joint ut i morgentimene, helt passe berusa. Å være utro og sørpedritings er ikke sett på som 'innafor', da hadde man fått beskjed om å komme seg ut.

Anonymkode: 402f2...4d9

Skrevet

Nach = sex? wtf da har jeg misforstått nach :fnise: Mine nach er chill med litt cannabis og gaming, har aldri hatt sex på nach og kommer ikke til. 
Hvorfor? Nach for meg er avsluttingen på kvelden, da avslutter vi med ole blund og chill før man drar hjem eller sovner av.. Dagens drikke kultur skremmer meg veldig

Anonymkode: ba44d...1cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...