AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Her jeg bor nå har jeg nok bare en god venninne. Til gjengjeld er vi gode venninner og finner på mye sammen. Plassen jeg bor på er liten og iblant føles det som at det ikke skjer noen ting her. Så, når det først er arrangement så synes jeg det er gøy å gå og i tillegg støtte oppom lokalsamfunnet. I siste tiden så har det faktisk kommet noen arrangement. Siste var sist helg og neste er om tre uker. Begge gangene har jeg spurt om venninnen min om vi skulle gå, om vi skal kjøpe billett og sånn. Begge gangene har hun svart "vet ikke, får se når det nærmer seg". Sist arrangement ble hun ikke med. Nest gang det skjer noe er de andre aktuelle vennene mine vekkreist. Jeg har lyst å gå og ha med venninnen min, men det er jo umulig å planlegge med henne. Jeg kan liksom ikke planlegge å gå, kan ikke planlegge å ikke gå. Kan ikke ha andre planer... Utrolig frustrerende. Anonymkode: 2a1e5...f87
Hedy Lamarr Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Enten har hun ikke lyst, men sliter med å si nei, eller så er hun typen som alltid må vente til siste sekund, for å se om det dukker opp "noe bedre". Kan du ikke bare gå alene da? Flott måte å treffe likesinnede på, og kanskje få nye, bedre venner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå