Gå til innhold

Er det anti-feministisk å være en hore?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kardashian i bråk med Osbourne
Tidigare i veckan har Kim Kardashian berättat om sin öppna fejd med  tv-profilen Sharon Osbourne.
I en intervju med brittiska The Telegraph tidigare i september pratade jurymedlemmen för brittiska X-factor, Sharon Osbourne, om sin syn på feminism.
Där delade hon ut en riktig smällkaramell i realitystjärnan Kim Kardashians riktning.
– Hon säger att hon gör allting i feminismens namn, men det hon gör är inte feminism, sade Sharon Osbourne.
– Om hon vill visa upp sin kropp, okej. Men det är inte feminism, det är att vara en hora. Och det är inget fel med att vara en hora, men man ska alltid komma ihåg vad man är.

http://www.expressen.se/noje/bilden-som-avslojar-kim-kardasians-stora-bluff/

Er det å være en hore noe anti-feministisk altså?

Anonymkode: 86b27...859

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Osbourne vet åpenbart ikke hva ordet "hore" betyr...

Anonymkode: d2fab...10a

• Liker 1
Skrevet

Dude.. det er to kjendiser som krangler. Jeg tror ikke du skal ta drittslenging fra Sharon Osbourne eller det du leser i sladderbladene dine generelt som seriøse innspill i feminismedebatt.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Dude.. det er to kjendiser som krangler. Jeg tror ikke du skal ta drittslenging fra Sharon Osbourne eller det du leser i sladderbladene dine generelt som seriøse innspill i feminismedebatt.

Aftonbladet er en seriøs avis, akkurat som Dagbladet. Så det å være en hore er feministisk, er det det du prøver å si? At hun tar feil når hun sier at det ikke er det?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aftonbladet er en seriøs avis, akkurat som Dagbladet. Så det å være en hore er feministisk, er det det du prøver å si? At hun tar feil når hun sier at det ikke er det?

Jeg prøver å si at Osbourne var sur på Kardashian og slengte med leppa.

Når en kvinne kaller en annen kvinne en hore så betyr det som oftest bare at denne personen er sur, og sjelden at den andre personen faktisk er prostituert. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Jeg prøver å si at Osbourne var sur på Kardashian og slengte med leppa.

Når en kvinne kaller en annen kvinne en hore så betyr det som oftest bare at denne personen er sur, og sjelden at den andre personen faktisk er prostituert. 

Men nå har hun ikke sagt at den andre kvinnen er prostituert men at den andre kvinnen er en hore. Så det vil si at feminister ikke vet hva en hore er for noe? Eller vil det si at Sharon Osbourne ikke er en feminist? Vem avgjør hvem som er feminist? Hvordan vet man hvem som er feminist og ikke er det? Er du en feminist? Vet du hva en hore er for noe?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå har hun ikke sagt at den andre kvinnen er prostituert men at den andre kvinnen er en hore. Så det vil si at feminister ikke vet hva en hore er for noe? Eller vil det si at Sharon Osbourne ikke er en feminist? Vem avgjør hvem som er feminist? Hvordan vet man hvem som er feminist og ikke er det? Er du en feminist? Vet du hva en hore er for noe?

Si meg, er du litt enkel du? Feminister vet ikke hva en hore er fordi Sharon Osbourne kalte Kim Kardashian det?

Hvis hun hadde kalt henne en f*tte, hadde du startet en tråd og lurt på om kvinner ikke vet hva vaginaer er?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Si meg, er du litt enkel du? Feminister vet ikke hva en hore er fordi Sharon Osbourne kalte Kim Kardashian det?

Hvis hun hadde kalt henne en f*tte, hadde du startet en tråd og lurt på om kvinner ikke vet hva vaginaer er?

Jeg spør fordi du hevdet at Sharon Osbourne ikke vet hva en hore er for noe. Du insinuerte videre at hun ikke er en feminist, noe jeg kan ha misforstått, derfor spurte jeg for å få klarhet i dette.

Det er ikke jeg som er usammenhengende her. Men når det er sagt, jeg tviler på at du vet så veldig mye mer om hverken feminisme eller hva hore er for noe.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg spør fordi du hevdet at Sharon Osbourne ikke vet hva en hore er for noe. Du insinuerte videre at hun ikke er en feminist, noe jeg kan ha misforstått, derfor spurte jeg for å få klarhet i dette.

Det er ikke jeg som er usammenhengende her. Men når det er sagt, jeg tviler på at du vet så veldig mye mer om hverken feminisme eller hva hore er for noe.

Ja, du har misforstått, jeg har ikke hevdet eller insinuert noe av det du påstår. Jeg sa at hun bare ville si noe stygt til Kim K fordi hun ikke liker henne. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Ja, du har misforstått, jeg har ikke hevdet eller insinuert noe av det du påstår. Jeg sa at hun bare ville si noe stygt til Kim K fordi hun ikke liker henne. 

Åja, så du mener det er feil, du mener det er feministisk å være en hore likevel, det er det du prøver å si?

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, så du mener det er feil, du mener det er feministisk å være en hore likevel, det er det du prøver å si?

:roll:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...