AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Jeg blir svært deprimert av å ikke finne en partner. Jeg møter ingen kvinner på fritiden og har null suksess på dating applikasjoner. Lenge har jeg vært ganske deprimert i forhold til det her, kanskje i 4-5 år. Det påvirker også oppførselen jeg har når jeg snakker med damer. Til tider skal jeg innrømme at jeg blir sjalu på andre som får seg partner. Hvordan takler du livet som singel og opplever du litt det samme som meg? Anonymkode: 5e370...6b0
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Først og fremst må du gjøre noe med oppførselen din rundt damer da. Anonymkode: 32be0...b30 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Først og fremst må du gjøre noe med oppførselen din rundt damer da. Anonymkode: 32be0...b30 Problemet er vel først og fremst å finne damer å omgås. Hehe. Anonymkode: 5e370...6b0 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst må du gjøre noe med oppførselen din rundt damer da. Anonymkode: 32be0...b30 Rundt hvilke damer? Det fremkommer klart og tydelig i hovedinnlegget at TS ikke omgås noen damer. Kanskje du burde begynne med bjelken din? Anonymkode: 434a2...cc3 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rundt hvilke damer? Det fremkommer klart og tydelig i hovedinnlegget at TS ikke omgås noen damer. Kanskje du burde begynne med bjelken din? Anonymkode: 434a2...cc3 Ikke begynn med frekkheter i denne tråden. Tenkte å få en litt god diskusjon her og ingen forstyrrelser. Anonymkode: 5e370...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Tenker ikke sånn. Det er vanskelig for alle å finne noen de passer med. Jeg har prøvd, men det virker ikke som jeg er god nok for noen av de jeg har følt noe for. Men jeg tenker ikke at alle andre som har kjæreste har det så mye bedre enn meg fordi mange er sammen med partnere de ikke er lykkelige med av ulike grunner. Klart jeg helst ville ha hatt kjæreste, men jeg kan ikke være sammen med hvem som helst som hadde sagt ja til det og jeg kan ikke tvinge noen. Kjipt: ja. Men bedre å være alene en med noen man ikke liker i alle fall. Anonymkode: 8ed3d...267
Gjest Mass Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 Jeg tror ikke du kommer til å finne en kjæreste før du har det godt med deg selv. Det er oftest når "man minst forventer det" at det dukker opp noen. Men fokuserer du (bare det at det får et fokus) mye på at du 'ikke har' kjæreste, så får du det heller ikke. Kjipt svar, men det er ofte sånn det er.
moroklompen Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 3 minutter siden, Mass skrev: Jeg tror ikke du kommer til å finne en kjæreste før du har det godt med deg selv. Det er oftest når "man minst forventer det" at det dukker opp noen. Men fokuserer du (bare det at det får et fokus) mye på at du 'ikke har' kjæreste, så får du det heller ikke. Kjipt svar, men det er ofte sånn det er. Er veldig enig i dette. Virker som du har surret deg inn i en negativ tankegang og det er aldri tiltrekkende på damer. Prøv å nyte livet du har, utvikle deg som menneske, omgi deg med venner så skal du se at noen plutselig dukker opp når du minst venter det og når du ikke fokuserer så mye på det negative. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 3 minutter siden, Mass skrev: Jeg tror ikke du kommer til å finne en kjæreste før du har det godt med deg selv. Det er oftest når "man minst forventer det" at det dukker opp noen. Men fokuserer du (bare det at det får et fokus) mye på at du 'ikke har' kjæreste, så får du det heller ikke. Kjipt svar, men det er ofte sånn det er. Med andre ord kommer jeg da ikke til å få kjæreste. Det er ikke mulig at jeg ikke tenker over det at jeg ikke har en partner. Det kommer alltid til å poppe opp en eller annen gang i løp av et tidsrom. Særlig i muligheten for å prøve meg på ei dame. Anonymkode: 5e370...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, moroklompen skrev: Er veldig enig i dette. Virker som du har surret deg inn i en negativ tankegang og det er aldri tiltrekkende på damer. Prøv å nyte livet du har, utvikle deg som menneske, omgi deg med venner så skal du se at noen plutselig dukker opp når du minst venter det og når du ikke fokuserer så mye på det negative. Denne taktikken er alt prøvd, men som skrevet, jeg møter ingen damer. Anonymkode: 5e370...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne taktikken er alt prøvd, men som skrevet, jeg møter ingen damer. Anonymkode: 5e370...6b0 Hvordan møter du ingen damer? Er du bare hjemme eller noe siden du ikke møter damer? Anonymkode: 3517e...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan møter du ingen damer? Er du bare hjemme eller noe siden du ikke møter damer? Anonymkode: 3517e...9f9 Sport er kjønnsdelt, i alle fall mesteparten. Det er vanskelig å komme i kontakt med kvinner på byen. Nettdating funker ikke. På arbeid er det bare menn, mer eller mindre. Så der har du grunnen. Anonymkode: 5e370...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 Hvor gammel er du? Jeg er en kvinne på 26 og aldri hatt kjæreste. Når jeg er forelsket så kjenner jeg på det at jeg vil ha en. Men jeg er for redd for å inneømme det så det vlir aldri noe videre uansett. Og nå er det avstanden som ødelegger... Anonymkode: eacec...d5b
Gjest Mass Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med andre ord kommer jeg da ikke til å få kjæreste. Det er ikke mulig at jeg ikke tenker over det at jeg ikke har en partner. Det kommer alltid til å poppe opp en eller annen gang i løp av et tidsrom. Særlig i muligheten for å prøve meg på ei dame. Anonymkode: 5e370...6b0 Men det som er så dumt da er at dette som du fokuserer på blir signalisert ut til kvinnene som er i nærheten av deg, og det er veldig lite tiltrekkende. For du er så 'søkende' med hele deg. Viss jeg kan ta meg selv som et eksempel så er det de mannfolka som sitter helt i ro og koser seg med vennene sine med den største ro og glimt i øyet som får min oppmerksomhet. Jeg gjør det samme på min kant og så får vi bare øyekontakt på et tidspunkt, og mer skulle det altså ikke til. Så enkelt.
HalldirV2 Skrevet 17. september 2017 #15 Skrevet 17. september 2017 (endret) Her er mitt råd. Det spiller ingen rolle om du er stygg, det spiller ingen rolle om du er ubekvem foran damer, eller om du er rik eller fattig; det som er viktig er at du EIER den du er...og at du er stolt av nettopp det. Du skal være stolt av deg selv påtross av sosiale normer og sosial status, og du skal drite i hva andre mener om saken. Klarer du det vil magiske ting skje, det har du mitt ord på. Endret 17. september 2017 av HalldirV2 9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #16 Skrevet 17. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Jeg er en kvinne på 26 og aldri hatt kjæreste. Når jeg er forelsket så kjenner jeg på det at jeg vil ha en. Men jeg er for redd for å inneømme det så det vlir aldri noe videre uansett. Og nå er det avstanden som ødelegger... Anonymkode: eacec...d5b Jeg er 28 år. Anonymkode: 5e370...6b0
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #17 Skrevet 17. september 2017 Men, nå må nok jeg legge meg. Får satse på at jeg får noe til før jeg er død. Anonymkode: 5e370...6b0
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #18 Skrevet 17. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sport er kjønnsdelt, i alle fall mesteparten. Det er vanskelig å komme i kontakt med kvinner på byen. Nettdating funker ikke. På arbeid er det bare menn, mer eller mindre. Så der har du grunnen. Anonymkode: 5e370...6b0 Hva med kampsport eller friidrett? Golf eller tennis? Kajakk? Seiling? Trenger ikke bare spille fotball og håndball og basket vet du. Hvorfor funker ikke nettdating? Hva med røde kors eller jakt og fiskerlag eller lignende dersom du er interessert i sånn? Kan ikke si jeg kjenner meg igjen dessverre, da jeg kun har interesser og kun har drevet og driver med sport der begge kjønn deltar. Anonymkode: 3517e...9f9 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #19 Skrevet 17. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28 år. Anonymkode: 5e370...6b0 Hvordan ser du ut?:) Anonymkode: eacec...d5b
moroklompen Skrevet 17. september 2017 #20 Skrevet 17. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne taktikken er alt prøvd, men som skrevet, jeg møter ingen damer. Anonymkode: 5e370...6b0 Da må du utvide horisonten din rett og slett. Omgås nye mennesker, få deg en ny hobby, reis mer, involver deg i miljøer som er utenom ditt vanlige liv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå