Gå til innhold

Guttetips trengs sårt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år som nylig har truffet en gutt på byn ett par helger nå i det siste, det viser seg at vi jobber samme sted (stort industri firma) som også var grunnen til at vi begynte å prate sammen. Tingen er at han er så ekstremt sjarmerende og virker som tidenes snilleste fyr! Mitt problem; jeg hadde kjæreste fra jeg var 13-17, ble slutt da jeg fant ut at han hadde vært utro mot meg, noe som gjør meg veldig usikker når det kommer til andre gutter. Gutten det er snakk om er en jeg flørter veldig med over sosiale medier og han har nylig invitert meg hjem til han for å bli bedre kjent å rett og slett bare bli kjent uten en promille på 2, problemet er bare at jeg blir så innmari nærvøs!! Om noen kan relatere eller har noen tips til å bare kaste meg ut i det... hjelp meg!!!

Anonymkode: 34094...583

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres jo ut som en skikkelig godgutt da, som vil invitere deg med hjem og presentere deg for foreldrene sine. Så han er i alle fall seriøs. Fortell han som det er, at du er nervøs. Stoler du på han nok til at du tør fortelle han hvordan du føler? Gjør det i så fall. Det løser ikke problemet med følelsene, men det hjelper.

Anonymkode: ebf53...9df

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han høres jo ut som en skikkelig godgutt da, som vil invitere deg med hjem og presentere deg for foreldrene sine. Så han er i alle fall seriøs. Fortell han som det er, at du er nervøs. Stoler du på han nok til at du tør fortelle han hvordan du føler? Gjør det i så fall. Det løser ikke problemet med følelsene, men det hjelper.

Takk for svar!! Han bor heldigvis i egen leilighet så blir nok fortsatt en stund til møte med foreldrene haha! Tror nok bare jeg må prøve å være ærlig å si jeg er litt nervøs, men alt er så "ferskt" at jeg vil ikke han skal tro jeg er tidenes mest utadvente når jeg drikker, for så å være kjempe sjenert edru, for det er jeg absolutt ikke! Syns bare han virker som ein alt for bra fyr til at jeg kan tabbe meg ut allerede!

Skrevet
1 minutt siden, ..julie.. skrev:

Takk for svar!! Han bor heldigvis i egen leilighet så blir nok fortsatt en stund til møte med foreldrene haha! Tror nok bare jeg må prøve å være ærlig å si jeg er litt nervøs, men alt er så "ferskt" at jeg vil ikke han skal tro jeg er tidenes mest utadvente når jeg drikker, for så å være kjempe sjenert edru, for det er jeg absolutt ikke! Syns bare han virker som ein alt for bra fyr til at jeg kan tabbe meg ut allerede!

Åh, sorry, jeg tenkte dere skulle møte foreldrene hans. Haha :P

Det viktigste av alt: vær ærlig med han. Da finner du også fort ut av om han er noen som har respekt for deg, som lytter til deg, forstår deg, eller om han bare er ute etter å bruke deg. Si heller at du er sjenert, noe du ikke pleier være. Han ser jo fort hvordan du er ellers. Det ER lov å være sjenert. Særlig når det er følelser involvert.

Han synes jo tydelig at du er ei bra dame også, det er jo derfor han har invitert deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...