Gå til innhold

hvor ofte stemmer det at han dater annen, om man har det følelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid følt det slik med de jeg liker. At hvis de er pålogget så skriver de med andre kvinner. Særlig om de nesten bare er aktive sent om kvelden. Jeg skulle til å spørre "hei, hvordan går det?" Men da logget han på. Han virket intressert i kontakt med meg for noen uker siden, men jeg var litt nedfor og er det enda, så jeg var kald, men imøtekommende. 

Men igjen, så får jeg følelsen av at han dater noen andre. Har ikke sett det nok til å bevise det, men jeg får det på følesen hele tiden..

Vil ikke drite meg helt ut. Hvis jeg spør hvordan det går, avslører jeg mine føleser da?

Anonymkode: 3477c...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan driter du deg ut? Hvorfor tror folk at de ''driter seg ut'' hvis de er åpne om følelsene sine?

Anonymkode: fe5cc...69e

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har det helt likt! 

Akkurat nå dater jeg en fyr, men jeg føler jeg ikke er alene om å date han, om du skjønner.

Anonymkode: b5dd4...a53

Skrevet

Jeg har det motsatt, akkurat nå dater jeg flere.

Om en av dem spør, svarer jeg ærlig.

Men alt er ennå rykende ferskt og pre-sex, så har ikke dårlig samvittighet. 

Skrevet

Hver gang jeg følte at han datet andre jenter også, så stemte det. Best å følge intuisjonen. 

Anonymkode: 0d5b7...598

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske vanlig å date flere av gangen. Så lenge man ikke er eksklusive så er faktisk dette helt greit og også veldig lurt - jo flere man treffer jo større er sannsynligheten for å finne den rette.  

Skrevet

Når dere sier dere dater flere, har dere da sex med dem hele gjengen?

Skrevet
1 hour ago, O.G. said:

Når dere sier dere dater flere, har dere da sex med dem hele gjengen?

Kan bare svare for min egen del, men nei. Går det så langt at jeg vurderer personen som noen jeg kan tenke med å ligge med, vil jeg avslutte med eventuelle andre som ikke når det nivået.

Anonymkode: 87fbf...46a

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang jeg følte at han datet andre jenter også, så stemte det. Best å følge intuisjonen. 

Anonymkode: 0d5b7...598

Intuisjonen min har også sagt at han følte det samme. Men dette ignorerte jeg og tenkte det var ønsketenkning. 

Så tenker jeg at han dater da. Så vil jeg tenke at det bare er tanker :P men jeg vet ikke. Har ikke sett noe bilde eller at det har vært skrevet noe. Bare tenker at det negative du kommer på somregel stemmer. 

Skrevet
3 timer siden, WubWub skrev:

Det er ganske vanlig å date flere av gangen. Så lenge man ikke er eksklusive så er faktisk dette helt greit og også veldig lurt - jo flere man treffer jo større er sannsynligheten for å finne den rette.  

Den rette har det med å dukke opp uplanlagt..da :) 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan bare svare for min egen del, men nei. Går det så langt at jeg vurderer personen som noen jeg kan tenke med å ligge med, vil jeg avslutte med eventuelle andre som ikke når det nivået.

Anonymkode: 87fbf...46a

Bra.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den rette har det med å dukke opp uplanlagt..da :) 

Har jeg aldri opplevd, med mindre jeg har lagt inn en innsats å arbeidet for det så har det aldri dukket opp noen fra løse luften. 

Kanskje det kan ha noe å gjøre med at jeg er et  gjennomsnittsmenneske og ikke Brad Pitt. Noen er så heldige at det ramler inn friere og beundrere i øst og i vest uten at man selv trenger gjøre aktive forsøk på å finne kjærligheten

Skrevet (endret)

Vel, før jeg traff 'den rette' så trodde jeg faktisk på ekte kjærlighet. For øvrig må jeg si at han var langt under gjennomsnittet på alle plan - kjærlighet eide tydeligvis ingen grenser for mitt vedkommende. Det er i slike tilfeller jeg godt kunne tenkt meg at kjærlighetsfølelser var noe man faktisk kunne styre. Bare ta av og på en knapp eller noe.

Men det positive er at når man først har fått kjent de harde bud på kroppen, så virker alle andre menn så fantastiske ut i forhold. Bare det at de kan snakke og vite at 1 + 1 = 2 blir nesten imponerende nå. 

Endret av Mass
Skrevet
5 minutter siden, Mass skrev:

Vel, før jeg traff 'den rette' så trodde jeg faktisk på ekte kjærlighet. For øvrig må jeg si at han var langt under gjennomsnittet på alle plan - kjærlighet eide tydeligvis ingen grenser for mitt vedkommende. Det er i slike tilfeller jeg godt kunne tenkt meg at kjærlighetsfølelser var noe man faktisk kunne styre. Bare ta av og på en knapp eller noe.

Men det positive er at når man først har fått kjent de harde bud på kroppen, så virker alle andre menn så fantastiske ut i forhold. Bare det at de kan snakke og vite at 1 + 1 = 2 blir nesten imponerende nå. 

Dette skjønte jeg ikke mye av. "Den rette" altså din kjæreste fikk deg til å miste troen på kjærlighet. ..

Fått kjent de harde bud? Alle andre virker fantastiske? Hææ?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjønte jeg ikke mye av. "Den rette" altså din kjæreste fikk deg til å miste troen på kjærlighet. ..

Fått kjent de harde bud? Alle andre virker fantastiske? Hææ?

Skjønner at det blir uforståelig, men det blir for komplisert og vanskelig å forklare. Man må nesten oppleve det for å forstå, tror jeg.

Skrevet
9 timer siden, Mass skrev:

Skjønner at det blir uforståelig, men det blir for komplisert og vanskelig å forklare. Man må nesten oppleve det for å forstå, tror jeg.

Det der er bare noe en kvinne kan skrive.. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der er bare noe en kvinne kan skrive.. 

Ja, etter en lang situasjon med en svært komplisert og krevende mann... trodde menn skulle være så enkle 🤔 

Skrevet
På ‎17‎.‎09‎.‎2017 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid følt det slik med de jeg liker. At hvis de er pålogget så skriver de med andre kvinner. Særlig om de nesten bare er aktive sent om kvelden. Jeg skulle til å spørre "hei, hvordan går det?" Men da logget han på. Han virket intressert i kontakt med meg for noen uker siden, men jeg var litt nedfor og er det enda, så jeg var kald, men imøtekommende. 

Men igjen, så får jeg følelsen av at han dater noen andre. Har ikke sett det nok til å bevise det, men jeg får det på følesen hele tiden..

Vil ikke drite meg helt ut. Hvis jeg spør hvordan det går, avslører jeg mine føleser da?

Er dette en du dater eller kun en du er interessert i? Syns det er litt uklart. Og uansett ikke akkurat hyppig dating?

Jeg skjønner ikke disse spørsmålene jeg. Hvis jeg møter noen mer enn et par ganger så har jeg null problem med å si at jeg er ute etter et seriøst forhold og er av typen som kun dater en om gangen, og at jeg forventer at han har samme holdning hvis vi skal fortsette å møtes. Dermed vet han mine forventninger uten at jeg fremstår som sjalu ved å spørre om sånt senere i prosessen. Selvfølgelig kan man likevel bli lurt, sånn vet man jo ikke. Men man får jo fort en følelse på hvor interessert de er utifra hvor ivrige de er til å møtes, og hvor ofte. Er de ofte opptatt uten veldig gode grunner så er det jo et dårlig tegn uansett. Da er han ikke veldig interessert. Uansett om årsaken er at han dater noen andre eller andre ting.

Anonymkode: 037fa...444

Skrevet

Det er det ingen her som kan svare på, og de som gjør det er useriøse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...