AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Bruker noen fake merkeklær eller vesker selv? Hva tenker du om andre gjør det? Registrerer du ikke at det er fake og bryr deg ikke, eller spør du om det er fake eller ekte eller tipper at det er fake og dømmer personen? Anonymkode: c6911...4c0
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Syns det er så feil at noe skal være så dyrt bare pga merke når det er noe lignende som koster mye mindre. Så jeg tenker på pris og ikke merke. Har en fake MK veske, fordi jeg syns den er pen. Anonymkode: 4e927...645 2
Runnershigh Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Nei det bruker jeg ikke. Jeg bruker generelt lite penger på merkeklær, og holder meg mest til lavpriskjeder. Kan en sjeldent gang bruke penger på mer eksklusive varer, men aldri type MK, LV, Gucci osv... Jeg tenker at de som bruker falske merker er opptatt av status, og at de ønsker å fremstå rikere enn de er... Mulig det er dømmende, men det er den tanken som slår meg. 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er så feil at noe skal være så dyrt bare pga merke når det er noe lignende som koster mye mindre. Så jeg tenker på pris og ikke merke. Har en fake MK veske, fordi jeg syns den er pen. Anonymkode: 4e927...645 Samme tenker jeg, kjipt det er dyrt bare pga en logo. Ønsker meg fake MK veske og har en fake LV men tør ikke bruke redd for at noen venner skal se på meg som wannabe ... Anonymkode: c6911...4c0
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 Jeg bruker ikke det. Og jeg tenker ikke over om andre bruker det. Tror ikke man bør være så redd for å bli dømt for det. I min erfaring pleier de som kjøper dyre merkevesker o.l. presesiere at de kjøper det fordi de liker hvordan det ser ut, ikke på grunn av merket Anonymkode: 9c9a6...25b
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 13 minutter siden, Runnershigh skrev: Nei det bruker jeg ikke. Jeg bruker generelt lite penger på merkeklær, og holder meg mest til lavpriskjeder. Kan en sjeldent gang bruke penger på mer eksklusive varer, men aldri type MK, LV, Gucci osv... Jeg tenker at de som bruker falske merker er opptatt av status, og at de ønsker å fremstå rikere enn de er... Mulig det er dømmende, men det er den tanken som slår meg. Ja det har nok litt med status å gjøre, men for min del ikke blandt andre mennesker. Mer hvordan jeg føler meg selv. Jeg har ingen ekte merkevarer , men en fake lacoste jakke og fake LV. Føler meg kjempe vel når jeg kjøper det fordi jeg jo vet at det er ekslusive og ettertraktede merker og syntes det ser så fint ut, men det er ikke for å imponere eller få oppmerksomhet fra andre. Anonymkode: c6911...4c0
Unika Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 Synes det er rart at folk vil bruke fake i 2017, ene og alene fordi det er ulovlig. Jeg kan forstå argumentet at noen liker produktene og derfor kjøper, men jeg ville ikke selv gjort meg til kriminell for å gå med en fake veske... Er heller flink til å spare, og kjøper heller ekte varer noen ganger i året. 12
SPOCA Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 Nei. Bruker generelt lite merkeklær uansett.
SunnivaOslo Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 Jeg tror da ikke det. Kan hende jeg har noe kjøpt på et gatemarked liggende et eller annet sted. Jeg synes derimot der er så Harry med de som MÅ ha merkeveske og gjerne de med svæææær logo. De merkeklærne jeg har er med liten logo på,takler ikke de store men har selv overhørt på butikken folk som etterspør større logo,hvorfor?for å vise at du har penger eller? 3
Ulla Ullsokk Skrevet 18. september 2017 #10 Skrevet 18. september 2017 Jeg legger ikke merke til det, men synes det er litt teit. Men ikke mindre teit enn en ekte veske til 7000,- På den annen side liker jeg kvalitet og har heller få dyre ting enn mange billige. Så folk som sparer og prioriterer noe dyrt som varer lenge er jo bra. Det er vel det at LV o.l. er så langt fra min smak, jeg synes det er direkte tantete, og vitner i mine øyne om (i tillegg til dårlig smak) en person som har behov for å bevise et eller annet. Det finnes fine dyre vesker, altså, men de fleste dyre merker er stygge. Og ser litt wannabe ut, uansett om det er ekte eller fake. 2
GammelKaktus Skrevet 18. september 2017 #11 Skrevet 18. september 2017 Jeg bruker ikke fake og synes det er rart at så mange bruker det. Hvis jeg absolutt vil ha en Gucci veske så kjøper jeg det. Men nå er ikke jeg så interessert i merker og denslags.🤗 Jeg legger ikke merke til om noen bruker fake men har en venninne og hun kan se det på laaaang avstand om noe er fake, morsomt å gå med henne i byen.😄
asterix Skrevet 18. september 2017 #12 Skrevet 18. september 2017 Jeg for min del legger ikke merke til om folk har såkalte merkeklær annet enn de som har svære stygge logoer over det hele, som div dyre vesker osv. Har aldri forstått hvorfor det er så populært å gå rundt som en levende, grusomt stygg reklameplakat, og til og med betale en masse for å gjøre det. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #13 Skrevet 18. september 2017 Nei, jeg har ingen fake merkeklær selv, og lite ekte også. Barna mine (nå tenåringer) arver både ekte og fake, og de bruker det i skjønn forening med Cubus og hm, uten at de noen sinne har fått noen reaksjoner eller kommentarer på noe som helst. Jeg registrerer ikke at det er fake og bryr meg ikke. Anonymkode: 45dc9...e27 1
Perelandra Skrevet 18. september 2017 #14 Skrevet 18. september 2017 Jeg tenker at folk som bruker falske merkevarer støtter en organisert kriminalitet som tar flere menneskeliv hvert år. Forhåpentligvis er de ikke klar over det selv. Du kan være sponsor av terror, narkotika og sexhandel med barn 10
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #15 Skrevet 18. september 2017 Jeg synes bare det er veldig patetisk med folk som "flasher" pengene sine, ved å gå med merkeklær. Uansett om merkeklærne er falske eller ekte... Anonymkode: 2e541...cd4 2
Djungelvrål Skrevet 18. september 2017 #16 Skrevet 18. september 2017 Jeg ser ikke ned på 14 åringer som bruker fake, men stusser litt når folk over 20 gjør det. Er så harry. 2
Djungelvrål Skrevet 18. september 2017 #17 Skrevet 18. september 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det er så feil at noe skal være så dyrt bare pga merke når det er noe lignende som koster mye mindre. Så jeg tenker på pris og ikke merke. Har en fake MK veske, fordi jeg syns den er pen. Anonymkode: 4e927...645 Har ikke ord....... 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #18 Skrevet 18. september 2017 Jeg går ikke med fake merkevarer, og jeg ser ned på alle som gjør det. Rimelig uopplyst å bruke det i 2017. Dere støtter terrorvirksomhet og menneskehandel, altså grusomme overgrep og vold mot menneskeheten. Alle som bruker fake burde faen meg skamme seg så jævlig og overføre verdien av en ekte veske til en organisasjon som jobber mot terror eller menneskehandel. Som moteinteressert i mine litt yngre dager har jeg også et øye som klarer å spotte fake eller ekte merkevare. Selv kjøper jeg aldri noe annet enn ekte merkevarer. Er jo litt idiotisk å sitte og si at du ikke vil bruke så mye penger på noe som er fint, så derfor kjøper du en billig kopi? Hva tror du er grunnen til at det koster så mye mer? I tillegg til at selve merkevaren selvsagt gjør at de kan ta seg bedre betalt, så er det også design og materialer som koster. Derfor vil heller aldri en fake plastikkveske se like fin ut som en ekte. Anonymkode: 2191b...7a3 12
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #19 Skrevet 18. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg går ikke med fake merkevarer, og jeg ser ned på alle som gjør det. Rimelig uopplyst å bruke det i 2017. Dere støtter terrorvirksomhet og menneskehandel, altså grusomme overgrep og vold mot menneskeheten. Alle som bruker fake burde faen meg skamme seg så jævlig og overføre verdien av en ekte veske til en organisasjon som jobber mot terror eller menneskehandel. Som moteinteressert i mine litt yngre dager har jeg også et øye som klarer å spotte fake eller ekte merkevare. Selv kjøper jeg aldri noe annet enn ekte merkevarer. Er jo litt idiotisk å sitte og si at du ikke vil bruke så mye penger på noe som er fint, så derfor kjøper du en billig kopi? Hva tror du er grunnen til at det koster så mye mer? I tillegg til at selve merkevaren selvsagt gjør at de kan ta seg bedre betalt, så er det også design og materialer som koster. Derfor vil heller aldri en fake plastikkveske se like fin ut som en ekte. Anonymkode: 2191b...7a3 Helt enig med deg. Folk som bruker fake merkevarer er patetiske mennesker som burde vært ilagt store bøter fordi de faktisk støtter terror og mafiavirksomhet. Det er penger rett til de kriminelle. Jeg skjønner ikke at det går an å være så jævla dum at man støtter slike organisasjoner. Anonymkode: dcc0c...2fe 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #20 Skrevet 18. september 2017 Bryr meg ikke og har ingen anelse hva som er merkeklær. Hilsen kvinne. Anonymkode: 0a1c6...ff0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå