Gå til innhold

Blir så ensom i mitt eget selskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei introvert og sjenert jente. Har flyttet for å studere og her har jeg det flott; har mange nye venner, er ute vær dag, opplever nye ting etc.

Problemet mitt er at så fort jeg er alene på rommet mitt i mer enn 1 time så blir jeg så utrolig ensom. Jeg føler meg innestengt og utilpass. Søndager er egentlig den verste dagen, så da pleier jeg å gå turer, men jeg kan jo ikke gå tur i all evighet. I hverdager kommer venner ofte hjem til meg og blir i flere timer, men når de drar så blir jeg så deppa. 

Jeg føler ubehag i store folkemengder, men samtidig trives jeg svært lite i mitt eget selskap. Jeg hater stillhet og har på serie/film til enhver tid når jeg er på rommet. Når jeg lager mat, dusjer, sover - Jeg MÅ ha lyd, for å minske følelsen av å være ensom. 

Dette er egentlig veldig frustrerende. Det er slitsomt å hele tiden være med andre mennesker, men når jeg ikke trives i mitt eget selskap så gjør jeg alt for å slippe å være alene. Føler det kan ha noe med at det er enkelte ting jeg ikke vil tenke på, og derfor prøver jeg å distrahere meg selv... 

Er det flere som har/har hatt det slik?

Anonymkode: 67e73...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...