Gå til innhold

Er dette ett smart kjøp som stellebord?

Jens

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er et godt kjøp om du har liten plass.

Dessuten mener jeg at denne typen stellebord fra Ikea var blant de beste på sikkerhet i en test jeg leste for ikke så mange mnd siden... (Håper jeg ikke husker feil!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt oss et stellebord som kan festes til vegg. Vi har vårt på badet og er et sånt Vegga-stellebord. Koster rundt 1500 kroner og er nok en del større + at det er mer lagringsplass inni det.

Det viktigste er at det er sikkert og tåler en del.

Kjempelurt er det ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig praktisk.

Men er du sikker på at du vil ha stelleplassen på barneværelset ? Det er en kjempefordel å ha rennende vann i nærheten.

Vi hadde Brio Vegga på badet. Det er samme prinsippet som Ikea stellebordet, men dyrere (solidere også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes stellebordet ser fint ut!

Jeg har også sett noen som har montert en hjemmelaget plate med lave kanter og stellematte på en vanlig kommode. Kan tas bort når ungen ikke trenger det lenger.

Jeg bare tenkte på en ting: er det ikke mer praktisk å stelle barnet på badet, der det er tilgang til vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenkte på en ting: er det ikke mer praktisk å stelle barnet på badet, der det er tilgang til vann.

Men er du sikker på at du vil ha stelleplassen på barneværelset ? Det er en kjempefordel å ha rennende vann i nærheten.

Vi har stellebord på barnerommet - og det er overhode ikke noe problem. Holder rommet relativt varmt og så er baderommet rett rundt hjørnet - det skyller vi rumper under rennende vann... og går tilbake til barnerommet og tar resten av stellet. Vi har denne løsningen fordi vi har et mini-bad der det selv ikke er plass til veggmontert stellebord... Nå er vi riktignok på flyttefot, og da blir nok stellebordet plassert på badet...

... Men uansett... ikke no' problem på barnerommet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brio Vegga så veldig smart ut!!Får man kjøpt det i norge, eller må man bestille fra nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har også stellebordet på veggen, og det er kjempegreit. Men jeg er enig med dem som anbefaler deg å ha det på badet hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var avhengige av å ha stellebordet på badet i starten iallfall - for de første to månedene bæsja og tissa han på stellebordet flere ganger daglig! Veeldig greit å ha vann i nærheten da ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...