Gå til innhold

Hvorfor finner så mange ungkarer lykken med utenlandske damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør at så mange ungkarer(ofte eldre) finner lykken med damer fra for eksempel Thailand? Har det med at hvilke kvaliteter kvinner "steriotypisk sett" ser i menn er anderledes der enn i Norden? En mann som for eksempel blir sett på sosialt klein og dermed ikke lykkes her, kan finne lykken der fordi kvinner der ikke bryr seg?  I en liten fraflyttet bygd var det mange menn i 40-50 årene so m alltid hadde vært singel, plutselig fant alle seg asiatiske damer og bygda krydde nok engang med små barn. Fra å være singel i 40 år , til å finne kjærlighet. Rart ?

Eller fenomentet det at disse mennene drømmer om nette, tynne, små damer? At dere handler om hva de blir tiltrekt av, og barn ingenting med erfaringer fra norsk dating å gjøre? 

fins det et tilsvarende fenomen for kvinner? Hvilke land drar kvinner til for å få menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke noen særlig ungkarer som gjør det, men noen eldre gjør det som ikke har personlighet eller etikette nok til å få interessen til norske damer og som er litt sosialt tilbakestående, de som er single år etter år og aldri skjønner hvorfor , ikke skjønner at det har med de selv å gjøre, og som begynner å hate norske damer og ser på utlandet som eneste mulighet.  Utenlandske damer er helt fornøyd med det for det er lommeboka de bryr seg om og ofte må mannen forsørge familien damene har i hjemlandet, betale for bedriften til faren, leilighet til søsteren osv og blir lurt til å tro at det er "investeringer i selskap" han gjør. 
Så spesielt lykkelig er vel ingen i et sånt forhold, men de er tilfreds, for de har ihvertfall selskap selvom det ikke er ekte kjærlighet eller noen som står med de gjennom tykt og tynt. 

Anonymkode: 9f99c...6fd

• Liker 3
Skrevet

er 2 grunner:

er lite damer på bygda

norske damer har veldig høye forventninger til en partner. 
de foretrekker å være singel med mindre de treffer drømmemannen. 
er ofte ikke nok å bare være en bra kar.

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Cyndaquil skrev:

fins det et tilsvarende fenomen for kvinner? Hvilke land drar kvinner til for å få menn?

Tyrkia, Marokko, Irak og Afghanistan de mest populære blant norske kvinner.

Anonymkode: dec1d...d43

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Cyndaquil skrev:

Hva gjør at så mange ungkarer(ofte eldre) finner lykken med damer fra for eksempel Thailand? Har det med at hvilke kvaliteter kvinner "steriotypisk sett" ser i menn er anderledes der enn i Norden? En mann som for eksempel blir sett på sosialt klein og dermed ikke lykkes her, kan finne lykken der fordi kvinner der ikke bryr seg?  I en liten fraflyttet bygd var det mange menn i 40-50 årene so m alltid hadde vært singel, plutselig fant alle seg asiatiske damer og bygda krydde nok engang med små barn. Fra å være singel i 40 år , til å finne kjærlighet. Rart ?

Eller fenomentet det at disse mennene drømmer om nette, tynne, små damer? At dere handler om hva de blir tiltrekt av, og barn ingenting med erfaringer fra norsk dating å gjøre? 

Nei, ja det stemmer. Her har de gjort det. 

Anonymkode: 09f72...4a1

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Norske kvinner reiser til Afghanistan for å finne seg mann? :forvirra:

Anonymkode: 10cef...cb6

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, herremann skrev:

er 2 grunner:

er lite damer på bygda

de foretrekker å være singel med mindre de treffer drømmemannen. 

Jo,det er ofte nok å bare være en bra kar.

Et tredje alternativ: De vil ha en som er 100% avhengig av seg og som ikke har mulighet til å komme seg vekk uansett hva som skjer. Menn liker ikke at de ikke har makten og kan trykke ned kvinner.

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Njaaaa...er vel mer Tyrkia,Gambia,Tunisia og Marokko vil jeg tro?

• Liker 1
Skrevet

Fordi det å være snill, god, ha en grei jobb, ha noe å fylle dagene med, ikke er nok for de fleste norske kvinner. En mann skal tjene vanvittige summer, både ha spennende og utfordrende hobbyer, men samtidig kunne droppe alt bare for hennes skyld på en times varsel. Norske kvinner har for høye krav. Greit nok med normale krav om å møte normale mennesker, men norske kvinner forventer å bli sett på og behandlet som prinsesser, ikke som vanlige mennesker.

Da plasserer de seg selv på sidelinjen.

Anonymkode: 2e57d...bce

• Liker 4
Skrevet

Det er virkelig masse bitre menn her inne. Jeg er en kvinne på 26 og jeg har aldri hatt kjæreste. Det var mitt valg å henge på dette forumet, men bildet mitt av "norske menn" blir ikke bedre av å være her. Jeg kjenner jo norske bra menn, selvfølgelig...dra til Oslo vest og mennene er høyt utdannet og god økonomi. Som regel opptatt allerede. Selv er jeg ikke høyere utdannet og sikter ikke på disse mennene. De er for a4. Jeg har dessverre avvist alle mennene som har prøvd. Føler nesten jeg har vært slem eller har måttet være sammen med dem for å få følelser, men de kom jo faen meg aldri. Han ene hadde god økonomi, tidligere kriminell. Jeg var ubekvem sammen med ham. Han andre hadde utdannelse og god økonomi, men ikke fysisk atraktiv nok og alt for kjedlig. Så forsiktig i væremåten, så forsiktig i stemmen. Han fant heldigvis lykken hos en annen kvinne, og vi er fremdeles venner. 

Jeg tror ikke at dere er norske er feilen. Men noe "galt " har skjedd. Selv om jeg har vært forelsket i norske menn. Kanskje det er et instinkt i oss da? 

Nå er jeg veldig forberdt på masse stygge kommentarer her. Men jeg blir litt oppgitt når dere skriver at "menn fra Tyrkia, midtøsten og marokko er de mest populære for kvinnene". Jeg går absolutt ikke på jakt etter menn fra de landene. Helst ville jeg funnet meg en norsk, det hadde vært så enkelt. Kanskje en dag gjør jeg det. Men jeg befynte og reise, og falt tilfeldigvis for en fra Tyrkia. Nydelig land! Hyggelige folk. Jeg beundrer de kvinnene som sier at en tyrker bør få en sjanse, at de selv er lykkelig sammenmed sin. Jeg møter også masse dårlige menn i Tyrkia, herregud, det er ikke slik at jeg faller for "you are so beutiful!" Og lalala....  dumt at religion, alle fordommene og skrekkhistoriene om en knust kvinne som dro til Antalya skal ødelegge for noe som kanskje er ekte.

"hadde ikke stolet på at det var ekte" skrev en kvinne her en gang, da noen hadde forelska seg i en tyrker. Men hvorfor er da ekte fra min side? Er det så umulig at en tyrker faktisk blir forelsket? 

Jeg har ikke gått videre med tyrkeren. Det gjør utrolig vondt.... for jeg vet ikke va som vil skje om jeg viser at det er ekte. Jeg kan ha vært heldig. Men kanskje setter han bånd på meg også...

Har ei muslimsk venninne, og flere bekjente. De sier st vi har så feil bilde av muslimer. Og det har vi nok, særlig dere som går innenfor Norge hele livet. Muslimer er mye mer hjelpsomme, og hun sa, at det er en del av deres religion. I Norge;"ikke begynn å gi penger eller noe som heslt, de har valgt livet på gata.....de vil bare utnytte osv". Vi er et kaldt folkeslag. Jeg har isåfal forandra syn på enkelte ting etter at jeg begynte å reise. 

Anonymkode: 7ec53...21b

• Liker 4
Skrevet
43 minutter siden, herremann skrev:

Det er nettopp dette som er en gjenganger blandt norske menn med utenlandske damer å si. 
Og det sier veldig mye om dem, og ingenting om norske damer. 
Når menn syntes det er høye krav at man krever mannen skal være snill, trofast, ha lik humor, god kjemi, samme mål og drømmer, være støttende og være lojal - så sier det alt om hvor dårlig moral mennene som hevder dette er høye krav har, for det er ting som er helt grunnleggende i et forhold og enhver relasjon mellom mennesker, og innebærer naturlig folkeskikk. 
For at man skal skille en mann fra venn til kjæreste må det også være seksuell tiltrekning og godt sex og samliv såklart. Ellers kan man like gjerne bare være venner. 

Bra karer finnes det mange av, stort sett alle menn er det, og det å være et godt menneske uansett om du er mann eller kvinne gjør ikke automatisk at hvem som helst får god kjemi med deg og føler seg tiltrukket av deg og romantisk interessert. 
Det har ikke noe med å ha høye forventninger å gjøre, men det er jo nettopp det som gjør at en partner og kjæreste er spesiell, fordi man føler det for hverandre , hvis ikke så hadde jo folk kunnet bli sammen med hvem som helst siden alle er "bare et bra menneske/bra kar" og da er jo ikke kjærligheten særlig spesiell. 

Anonymkode: 9f99c...6fd

• Liker 9
Skrevet (endret)

Har en bekjent som prøvde å skaffe seg dame fra Thailand. Hjerte av gull, men ikke spesielt oppegående. Han hadde veldig lyst på dame og hadde ikke sjans på norske damer. Han tenkte vel at det var thaidamer som satte pris på menn som han, som var villig til å gjøre alt for dama. 

Endte med at han kun ble lurt for penger.

Ikke alle menn som går etter thaidamer som er kyniske og ønsker seg en tjener. Enkelte er nok bare veldig naive samt ute av stand til å få norsk dame. 

Endret av Pizzabakeren
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Til og med Kongens far måtte til utlandet for å finne en mor til sine barn. Ingen i Norge var av høy nok byrd. Slik er det i enda større grad i dag. Med en god del unntak, heldigvis, ser norske kvinner på seg selv som prinsesser som skal ha alt servert, samtidig som de selv ikke har annet å tilby enn utgifter. Men det finnes jo ikke nok av unntakene, slik de fantastiske norske kvinnen var før i tiden, så stadig flere menn finner seg koner i utlandet, som deler deres syn på de tradisjonelle kjønnsrollene.

Jo, noen av dem har ikke det som skal til for å fange interessen til norske kvinner. Men en stor andel velger bort norske damer. De er velstående, sjarmerende og flotte å se å på. Kvinnene står i kø for et nummer, men ingen passer inn i Askepotts sko.

Endret av Horten Market
  • Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Horten Market skrev:

Til og med Kongens far måtte til utlandet for å finne en mor til sine barn. Ingen i Norge var av høy nok byrd. Slik er det i enda større grad i dag. Med en god del unntak, heldigvis, ser norske kvinner på seg selv som prinsesser som skal ha alt servert, samtidig som de selv ikke har annet å tilby enn utgifter. Men det finnes jo ikke nok av unntakene, slik de fantastiske norske kvinnen var før i tiden, så stadig flere menn finner seg koner i utlandet, som deler deres syn på de tradisjonelle kjønnsrollene.

Jo, noen av dem har ikke det som skal til for å fange interessen til norske kvinner. Men en stor andel velger bort norske damer. De er velstående, sjarmerende og flotte å se å på. Kvinnene står i kø for et nummer, men ingen passer inn i Askepotts sko.

Jeg står ikke i kø for noen mann. Derimot har menn "stått i kø" for meg. Men jeg er ikke overfladisk nok til å bli sammen med en jeg ikke har følelser for. Eller gå etter en bare for hans penger. Og, blir jeg sammen med en som tilfeldigvis skulle være velstående, vil folk rope ut at jeg bare skal ha pengene. 

Hva gjør dere norske menn galt? Hvorfor kan dere ikke være mer attraktive? Og den jævla fyllepulinga heletiden. Jeg leser jo her inne, høres så ekkelt ut at dere finner dere random kvinner på byen og ligger. Jeg vil ha en som helst er avholds.

vet du, jeg vil dra til Tyrkia og finne meg mann jeg.. de ligger i det minste unna alkohol.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har helt sikkert tatt det riktige valget om jeg tar en jeg ikke har følelser for. 

Skrevet
3 hours ago, Cyndaquil said:

En mann som for eksempel blir sett på sosialt klein og dermed ikke lykkes her, kan finne lykken der fordi kvinner der ikke bryr seg?

Morsomt! Nei du, det er tvert imot. De mennene som er kresne, drar til Thailand, mens de som er dovne og tar til takke med annensortering, finner seg en her i nærheten.

Anonymkode: 2183f...a73

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt! Nei du, det er tvert imot. De mennene som er kresne, drar til Thailand, mens de som er dovne og tar til takke med annensortering, finner seg en her i nærheten.

Er det det samme med kvinner? De kresne drar til Tyrkia, mens de andre tar til takke med borske menn ?:p 

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere norske menn galt? Hvorfor kan dere ikke være mer attraktive? Og den jævla fyllepulinga heletiden. Jeg leser jo her inne, høres så ekkelt ut at dere finner dere random kvinner på byen og ligger. Jeg vil ha en som helst er avholds.

Vel, jeg drikker ikke og ligger ikke rundt, det har aldri vært min greie. Men kanskje jeg er opptatt, da.

Mon tro om du må se på litt mer eldre og modne menn? Det høres ut som du bare har erfaring med gutter i 18-20-årsalderen.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Vel, jeg drikker ikke og ligger ikke rundt, det har aldri vært min greie. Men kanskje jeg er opptatt, da.

Mon tro om du må se på litt mer eldre og modne menn? Det høres ut som du bare har erfaring med gutter i 18-20-årsalderen.

Jeg har ikke datet siden jeg var 16-18. Da var mennene jeg datet 22,26 og 27. Forelsket har jeg derimot vært. Var borti en som nesten ikke drakk da, men følte bare på at jeg ikke var så tiltrukket likevel. 

Eldre og modne...hmmmm.. nå skal du få min erfaring. Mann med god lønn i 50 årene; hintet frempå om å ta et par glass. Noe jeg ble med på en gang, han begynte å stryke på meg, og om jeg ville sove over.

Annen mann i 60 årene..skulle følge meg hjem etter fest. Holde hender og hele pakka -_-.

Mann i 70 årene, tok meg på puppen. (Utenfor klærne). 

Finnes sikkert en der ute..

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Er det det samme med kvinner? De kresne drar til Tyrkia, mens de andre tar til takke med borske menn ?

Ikke her i hvert fall? Her kryr det av thailandske koner, men fins ikke én tyrkisk mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...