AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Trekker ut noen som vil bli spådd!Kun nick!Anonymkode: 65bef...8b2
Sh999 Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trekker ut noen som vil bli spådd!Kun nick! Anonymkode: 65bef...8b2 Ja takk, trenger det sårt om dagen:-)
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trekker ut noen som vil bli spådd!Kun nick! Anonymkode: 65bef...8b2 Hvorfor er du under ab? Og andre skal ha nick? Anonymkode: e48e3...7a2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du under ab? Og andre skal ha nick? Anonymkode: e48e3...7a2 Fordi jeg tilbyr en tjeneste og hjelp ved å spå! Da føler jeg at jeg har rett til å stille selv som anonym, og samtidig stille noen krav. Hvorfor syns du ikke det er rettferdig? Det betyr ikke at jeg kobler meg lettere på noen via nick. Velger å være anonym også fordi jeg har enormt mange oppdrag. Av den årsak, vil jeg selv velge når jeg har lyst til å gi gratis tjenester på nett! Røpes anonymiteten vil pågangen automatisk bli altfor stor. Syns kg er bra! På tross av det, kan jeg nevne at jeg også har fått med med nok herfra, til å tolke at noen trolig er her kun for å spre gørr eller være sjofel mot andre. Da er det for meg et stort bonus å kunne droppe å spå de respektive, når jeg likevel ikke har anledning til å spå alle. Nå som du har fått svar på ditt spørsmål, ser du at det er en god løsning? Vinn vinn situasjon! Både for meg, og de som vil bli spådd! Anonymkode: 65bef...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 50 minutter siden, Bringebæra skrev: Ja takk Hva vil du jeg skal se på? Anonymkode: 65bef...8b2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 45 minutter siden, canacas skrev: Jaaaaa Hva vil du jeg skal se på? Anonymkode: 65bef...8b2
Gjest Ingenting2 Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva vil du jeg skal se på? Anonymkode: 65bef...8b2 Alt
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 50 minutter siden, Cirkelin skrev: Ja takk Hva vil du jeg skal se på? Anonymkode: 65bef...8b2
Nåleputa Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 Jeg vil gjerne at du ser på mitt forhold til min mann. Er han den rette for meg?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Alt Det jeg får opp på deg er et stort behov for ro og harmonisk som ønsker du å dele med noen. Anonymkode: 65bef...8b2
Bringebæra Skrevet 17. september 2017 #15 Skrevet 17. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vil du jeg skal se på? Anonymkode: 65bef...8b2 Er singel nå.. men mannen med stor M. Har han barn? (Har ikke møtt han ennå)
Gjest Ingenting2 Skrevet 17. september 2017 #16 Skrevet 17. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg får opp på deg er et stort behov for ro og harmonisk som ønsker du å dele med noen. Anonymkode: 65bef...8b2 Var det en spådom?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #17 Skrevet 17. september 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Var det en spådom? Reading er vel mer riktig å bruke enn spådom. Du kom ikke med noe konkret som du ville jeg skulle se på. Da skrev jeg det første som kom opp om deg, da jeg koblet meg på. Anonymkode: 65bef...8b2
Gjest Ingenting2 Skrevet 17. september 2017 #19 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Reading er vel mer riktig å bruke enn spådom. Du kom ikke med noe konkret som du ville jeg skulle se på. Da skrev jeg det første som kom opp om deg, da jeg koblet meg på. Anonymkode: 65bef...8b2 Ok. Takk
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #20 Skrevet 17. september 2017 12 minutter siden, Nåleputa skrev: Jeg vil gjerne at du ser på mitt forhold til min mann. Er han den rette for meg? Jeg får aller først opp at ditt nick er treffende for deg på flere ulike måter. Du føler han er den rette. Så er det de gangene du tviler. Får opp at han har et reaksjonsmønster av og til, som du syns det er vanskelig å takle. Et reaksjonsmønster eller enn væremåte. Dette er ikke hele tiden, men jevnlig i perioder. Han tar seg sammen. Blir dessuten mer tydelig på hva han føler. Jeg får opp at han er den man kan kalle den rette. Det er ting som er tilstede i deres forhold, som du setter stor pris på, som ikke vil finne sted i et annet forhold. Den ustabiliteten jeg føler på, er vanskelig å beskrive. Behøver ikke være fysisk merkbart i forholdet, men mange tanker som snurrer rundt. Får opp at du definitivt er den rette for han, at han har den aller beste som er for han. Og så får jeg opp at du kan ha det fint med han, men også med andre. Bare da på en annen måte. Ikke alt som du setter pris på nå, kommer til å være tilstede ved et nytt forhold, som jeg sa. Når har jeg brukt litt tid, og sett framover. Får opp at du ser både glad og fornøyd ut, og har det godt i forholdet. Solid forhold. Mener bestemt at det er med den samme. Anonymkode: 65bef...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå