Imax Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Jeg skal til London i morgen, og har planer om å kjøpe undertøy. Så da jeg satt og så på Homsepatruljen i går bestemte jeg meg for å dra frem undertøysskuffen og rydde litt i den mens jeg så på TV. Resultatene var gode! Jeg tror jeg kastet over 30 truser og av 15 BH'er kvittet jeg meg faktisk med 8 stk. Her er reglene: (1) Er trusa/bh'en ubehagelig å ha på seg? vekk med den! (2) Er trusa/bh'en blitt misfarvet (grålig ofte...) eller delvis ødelagt? Vekk med den! (3) Lekkert undertøy du aldri har brukt og aldri kommer til å bruke - vekk med den! (4) Velter puppene ut av BH'en sånn at det blir en bulk mitt i puppen, kvitt deg med den! (jeg har tydeligvis fått litt større pupper de siste årene, for mange av de gamle bh'ene passer, men ser snåle ut). Her finner du forresten Motepolitiets tips om hva slags BH du bør ha. Jeg har kvittet meg med 8 bh'er. Skal vi se hvor mange BH'er vi kommer opp i? Meld fra dine kasserte BH'er og la oss telle! PS! BH'er som er fullt brukelige bør du gi til Fretex, jeg har hørt at de sender det til u-land. De må jo være rene da.
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Ryddet faktisk i undertøyet mitt denne uken. Fant ut at jeg har 40 truser! Kastet 2, men resten er kjempefine.. Har problemer med å _ikke_ kjøpe fancy knallrosa truser.. 2 bh'er ble kassert
Gjest StoreSky Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Ryddet for en stund siden, men er ikke helt trofast mot pkt (1) Er trusa/bh'en ubehagelig å ha på seg? vekk med den! (noen ganger så SER de jo bra ut, men føles helt grusom..) Kjøper aldr undertøy som ikke blir brukt. Alt jeg har er mer enn velbrukt! Men har ikke så masse heller da.Kjøper heller sjeldent og dyrt (fordi jeg må pga rygg/skuldre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå