AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Jeg bestilte en bok på hos en bokhandel på nett. Boken kom aldri, så de sendte en ny som jeg fikk i posten rett etter. Den boken jeg først bestilte kom etterhvert og jeg har nå to eksemplar av boka. Jeg kontaktet de og de sa at jeg bare kunne beholde boka om jeg ville det, men jeg trenger jo ikke to av samme bok. Dette er en pensumbok på universitetet og det er derfor ikke noe poeng i å gi den bort til noen heller. De som trenger den har allerede skaffet den. Jeg kan selvsagt prøve å selge den til neste år, men forfatterene av boka kommer med en ny versjon i januar, og da blir nok den oppdatert pensum. Jeg vurderer å bare dra til selve butikken og levere den inn igjen. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: bd11e...bce
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Hvorfor må du absolutt gjøre noe, da..? Er det så krise å ha to eksemplarer av den boken? Hopper den ut av hyllen og angriper deg? Har du ikke plass til å oppbevare den, kan du for eksempel kaste den til resirkulering (etter å ha tatt av lim og omslag). Eller du kan ta vare på den til neste år, og prøve å selge den da. Selv om det kommer ny versjon, er det mange som likevel vil spare penger på å kjøpe forrige versjon litt billigere. Anonymkode: c2a1a...b9a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du absolutt gjøre noe, da..? Er det så krise å ha to eksemplarer av den boken? Hopper den ut av hyllen og angriper deg? Har du ikke plass til å oppbevare den, kan du for eksempel kaste den til resirkulering (etter å ha tatt av lim og omslag). Eller du kan ta vare på den til neste år, og prøve å selge den da. Selv om det kommer ny versjon, er det mange som likevel vil spare penger på å kjøpe forrige versjon litt billigere. Anonymkode: c2a1a...b9a Jeg må selvfølgelig ikke gjøre noe, men det bare føles unødvendig å ha to bøker av samme type. Nå er det ingen stor bok, så den tar ikke så veldig mye plass, men når man bor på 12m2 så er det greit med all plassen man kan få spart. Men det blir nok kanskje til at jeg venter til neste år og bare prøver å selge den likevel. Får se det litt an. Jeg vet at foreleseren i det faget kommer til å veldig anbefale nye studenter å kjøpe den nye boka, siden hun er forfatter av den og som 1. års student så tenker man jo ofte at det er veldig viktig selv om det vanligvis bare er små endringer. Derfor jeg tenkte at det ville bli vanskelig å selge den. Anonymkode: bd11e...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå