Jolene Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Jeg har nå lett rundt på nettet, men finner ingen gode sider som selger ullstrømper til strømpebelter. Til nå har jeg vekslet mellom å bruke ullstrømpebukser, eller strømper+strømpebelte+leggvarmere. Er det noen som har noen ullstrømper å anbefale meg? Viktig at de kan brukes sammen med et strømpebelte Alt av lenker, merker og trygge nettbutikker tas i mot med stor takknemlighet! For ordenens skyld, dette er et strømpebelte:
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Hei. Hvor tykke vil du ha? Kanskje dette er det du ser etter. https://www.uktights.com/product/1257/levante-plain-wool-stockings-100-denier Her er noen tykkere varianter. https://www.etsy.com/no-en/listing/113989882/thigh-high-knitted-wool-socks-extra-long?show_sold_out_detail=1 http://strikkepiken.blogg.no/1444335353_lange_damestrmper_i_f.html Anonymkode: ebc55...62d
Jolene Skrevet 18. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2017 Takk tenker å feste dem til strømpebeltet, så toppen kan ikke være for tykk.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 Jeg har sånne fra Levante som er linket til over her, de går fint i strømpebeltet. (Jeg har noe slikt som på bildet). Det er gode og varme strømper, om enn noe korte. Det funker også greit å klippe av buksedelen på strømpebukser (jeg har de vanlige i ullmix fra Pierre Robert) og bare bruke beina som strømper. Da kan man få så lange som ønskelig. Anonymkode: 9948d...143
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Levante lager gode ullstrømper. De er litt rimeligere her enn på Uktights som tidligere linket til: https://www.stockingshq.com/stockings-c3/plain-wool-100-denier-stockings-p265 Anonymkode: 787b7...21f
Jolene Skrevet 18. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2017 Tusen takk alle sammen. Dere har god erfaring med å bestille fra de nettsidene?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 Jeg handler ofte fra stockingshq og ha kun gode erfaringer. JEg har også noen ullstrømper fra Falke som jeg mener jeg bestilte der, men fant de ikke nå. Anonymkode: f7f38...93a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 TS, bruker du truser med ben som dekker huden over strømpekanten? Ull? Trusen utenpå strømpebeltet for enklere toalettbesøk? Kan du justere stroppenes lengde på strømpebeltet du bruker? Har du noen favoritter i tynne strømper til julebord og annet pent bruk? Anonymkode: 787b7...21f
Jolene Skrevet 18. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS, bruker du truser med ben som dekker huden over strømpekanten? Ull? Trusen utenpå strømpebeltet for enklere toalettbesøk? Kan du justere stroppenes lengde på strømpebeltet du bruker? Har du noen favoritter i tynne strømper til julebord og annet pent bruk? Anonymkode: 787b7...21f Tja, trusene dekker jo det en truse vanligvis ville dekket. Bruker ofte et underskjørt eller en underkjole, så alt blir på en måte dekket Tar alltid trusen utenpå strømpebeltet ja, ellers hadde det å gå på do blitt latterlig upraktisk! På det strømpebeltet jeg viste bilde av (Kiss me deadly van doren) er det lett å justere stroppene. Det er man nesten avhengig av, for forskjellige strømper = forskjellig lengde på stroppene. Av merker er jeg veldig glad i What Katie Did sine strømper med baksøm. Utrolig lekre, og god komfort på dem! Eneste minuset er at man blir litt avhengig av å sjekke at sømmene ligger riktig om du skjønner? De kan lett skli litt rundt, og da ser ikke sømmene like bra ut lengre. På pluss-siden, kommer disse i mange lekre farger, bare sjekk ut her! Har dem selv i sort+sort baksøm, hudfarget+blå baksøm og hudfarget+vinrød baksøm. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg handler ofte fra stockingshq og ha kun gode erfaringer. JEg har også noen ullstrømper fra Falke som jeg mener jeg bestilte der, men fant de ikke nå. Anonymkode: f7f38...93a Supert med erfaringer fra den siden! Har tittet litt rundt, men veldig fint med personlige erfaringer 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #10 Skrevet 19. september 2017 På 17.9.2017 den 20.41, Jolene skrev: For ordenens skyld, dette er et strømpebelte: Jeg har et helt håpløst spørsmål - man har underbuksen på under strømpebeltet, sant? Hvordan gjør man det når man skal tisse? Anonymkode: d8da9...1e0
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #11 Skrevet 19. september 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et helt håpløst spørsmål - man har underbuksen på under strømpebeltet, sant? Hvordan gjør man det når man skal tisse? Anonymkode: d8da9...1e0 Neida, man har underbuksen over strømpebeltet. Anonymkode: 15dca...32c
Jolene Skrevet 19. september 2017 Forfatter #12 Skrevet 19. september 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et helt håpløst spørsmål - man har underbuksen på under strømpebeltet, sant? Hvordan gjør man det når man skal tisse? Anonymkode: d8da9...1e0 Du har trusen utenpå strømpebeltet Ikke noe håpløst spørsmål det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå