Gå til innhold

Veiledningstime fillers og botox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tricky å finne en sykepleier, lege som kan håndverket sitt. Kan man få en veiledningstime først? Hvor mye vil dette i allefall koste

Anonymkode: a7644...cac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk nettsidene til forskjellige steder hvor du bor som tilbyr dette. Noen steder er konsultasjon gratis, hos andre må man betale rundt 3-500 kr eller noe sånt. 

Anonymkode: a8cab...897

Skrevet

Pleier å koste 500 kroner for veiledningstime, men anbefaler det ikke for det varer sjeldent mer enn ti minutter. 
Råder deg heller til å lese reviews på klinikker i nærheten av deg, om de har facebookside så pleier det å stå mange omtaler og kundeerfaringer på wallen der. Du kan også sende klinikkene mail og spørre hvor lenge vedkommende har hatt autorisasjon og ca hvor mange kunder de har gjort samme behandling du vil ta, på . 
Jeg gjør alltid det, mailer og spør hvordan erfaring de har med akuratt den og den behandlingen og hvor lenge vedkommende har hatt autorisasjon. 

Anonymkode: c81d4...fdb

Skrevet

Det er hvert fall gratis om du bestiller behandling i samme slengen - det gjelder overalt. Ellers opereres det ofte med 500 kr, hvis du velger å ikke behandles. Man trenger egentlig ikke veiledningstime, spør du meg, så lenge du vet hva du vil fikse. Christine på aesthetic clinic i Oslo er fantastisk.

Anonymkode: cec32...104

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er hvert fall gratis om du bestiller behandling i samme slengen - det gjelder overalt. Ellers opereres det ofte med 500 kr, hvis du velger å ikke behandles. Man trenger egentlig ikke veiledningstime, spør du meg, så lenge du vet hva du vil fikse. Christine på aesthetic clinic i Oslo er fantastisk.

Anonymkode: cec32...104

Jeg bare tenker på at jeg vil ikke føle meg presset til at den personen skal stikke nåler hvis magefølelsen er dårlig. Skal prøve å gjøre god research og kommer jeg dit og ombestemmer meg så vil de kronene være

Skrevet

Silje på Beths er superflink og seriøs! 

Anonymkode: d3943...572

Skrevet
På 18.9.2017 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Jeg bare tenker på at jeg vil ikke føle meg presset til at den personen skal stikke nåler hvis magefølelsen er dårlig. Skal prøve å gjøre god research og kommer jeg dit og ombestemmer meg så vil de kronene være

Ja det er dette som er vanskelig, det syntes jeg også.. Veldig vanskelig å si bestemt at Nei dette vil man ikke, man vil tenke revurdere det hjemme , når sykepleieren er superblid og sier at alt kommer til å gå så fint så dette går fort og godt. 

Les reviews om de på nett, og bestill time når du har bestemt deg, eller book kun konsultasjonstime og betal 500 ekstra for det. Er verdt det å heller bli sikker, enn å forhaste seg å bli presset til full behandling og angre.... 

Anonymkode: c81d4...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...