AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 (endret) Noen her som har erfaring med denne gruppen? Jeg prøvde å bli medlem men fikk avslag hver gang og når jeg spurte hvorfor sa hun Og så blokkerte hun meg, fy faen i helvete for en jævlig useriøs gruppe. Anonymkode: e1be7...064 Injurierende utsagn er slettet. Papirfly, mod. Endret 17. september 2017 av Papirfly 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Jeg er medlem av gruppen ... aldri hatt noen problemer med den? Anonymkode: b8160...2d5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen her som har erfaring med denne gruppen? Jeg prøvde å bli medlem men fikk avslag hver gang og når jeg spurte hvorfor sa hun Og så blokkerte hun meg, fy faen i helvete for en jævlig useriøs gruppe. Anonymkode: e1be7...064 Er hun medlem i mfb?😂😂😂lært noen simple triks...så hun kan bli omtalt på kg. Var som en venninne av meg som har sterkt sosialangst. Ikke vært på fb. Ikke vært ute mer enn 3 g i år. Fikk hun til å åpne seg fbkonto. Hun begynte med en strikkegruppe. Så anbefalte jeg en angstgruppe jeg fant for henne. Hun brukte vel en uke før hun søkte. Så ble hun ikke godtatt. Årsaken var at hun ikke hadde bilde av seg selv. Hun vil aldri klare å legge bilde av seg selv på fb. Og dette skal være en angstgruppe. Det er fader meg mye snåle folk som sitter bak pc og styrer Anonymkode: 0407c...01f Slettet injurierende utsagn i sitat. Papirfly, mod. Endret 17. september 2017 av Papirfly
Måbarefåsiat... Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Da er det neppe en gruppe du gidder å bli medlem av, eller?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 Tror de har hatt litt problemer med folk som ble med i gruppa som var sånne "sex-profiler" som begynte å sende melding til folk i gruppa, eller noe. Hvis det var den da, om jeg ikke husker feil. Anonymkode: cd961...2a2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hun medlem i mfb?😂😂😂lært noen simple triks...så hun kan bli omtalt på kg. Var som en venninne av meg som har sterkt sosialangst. Ikke vært på fb. Ikke vært ute mer enn 3 g i år. Fikk hun til å åpne seg fbkonto. Hun begynte med en strikkegruppe. Så anbefalte jeg en angstgruppe jeg fant for henne. Hun brukte vel en uke før hun søkte. Så ble hun ikke godtatt. Årsaken var at hun ikke hadde bilde av seg selv. Hun vil aldri klare å legge bilde av seg selv på fb. Og dette skal være en angstgruppe. Det er fader meg mye snåle folk som sitter bak pc og styrer Anonymkode: 0407c...01f Så stygt gjort av dem Anonymkode: e1be7...064
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 Er medlem i de andre her i Ålesund, men ikke hørt om denne... skal melde meg inn å se Anonymkode: cf557...200
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 (endret) Søstre mi tok kontakt med henne da hun ble så provosert av dette og spurte henne hvorfor. Dette var svaret hennes Anonymkode: e1be7...064 Ryddet for injurierende utsagn. Papirfly, mod. Endret 17. september 2017 av Papirfly 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Søstre mi tok kontakt med henne da hun ble så provosert av dette og spurte henne hvorfor. Dette var svaret hennes Anonymkode: e1be7...064 Herregud, håper ikke jeg kjenner vedkommende... Anonymkode: cd961...2a2 Innlegget er ryddet for injurierende utsagn i sitat. Papirfly, mod. Endret 17. september 2017 av Papirfly
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 Er det ikke mulig å rapporte slikt til Facebook?? Anonymkode: b722b...227
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 Er det gruppen som heter "kjøp, salg og bytteside for Ålesund og omegn"? Anonymkode: 48b99...545
Papirfly Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 Tråden er ryddet for injurierende utsagn. Det er lov å diskutere offentlige Facebookgrupper og måten de administreres på, men ikke negative personkarakteristikker av administratorer på disse gruppene. Det er heller ikke tillatt på Kvinneguiden å skrive innlegg på dialekt og dette er derfor fjernet. Her er en link til regelverket. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #15 Skrevet 17. september 2017 Har det gått inflasjon i å være mest frekk og uspiselig admin, på fbgrupper? For så å legge skylden på brukere/søkere. Får lyst til å fjerne hele fb Anonymkode: 0407c...01f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #16 Skrevet 17. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Har det gått inflasjon i å være mest frekk og uspiselig admin, på fbgrupper? For så å legge skylden på brukere/søkere. Får lyst til å fjerne hele fb Anonymkode: 0407c...01f Nå har man jo bare fått høre TS sin versjon av historien og han har fått to av innleggene sine redigert pga injurierende utsagn pluss at lillesøsteren hans i hvert fall kalte admin for umoden. Er ikke sikkert TS er helt uten skyld han heller. Anonymkode: eb954...e59
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #17 Skrevet 17. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det gruppen som heter "kjøp, salg og bytteside for Ålesund og omegn"? Anonymkode: 48b99...545 Nei, heter det samme som overskriften på innlegget her. Anonymkode: 015ac...3f5
Papirfly Skrevet 17. september 2017 #18 Skrevet 17. september 2017 Tråden er ryddet for personangrep. Oppfordrer både nye og gamle brukere til å holde en saklig tone uten å snakke nedsettende om andre. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #19 Skrevet 17. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå har man jo bare fått høre TS sin versjon av historien og han har fått to av innleggene sine redigert pga injurierende utsagn pluss at lillesøsteren hans i hvert fall kalte admin for umoden. Er ikke sikkert TS er helt uten skyld han heller. Anonymkode: eb954...e59 Er faktisk to sider av saken.dere har nok hørt bare en av dem.så lenge situasjonen ikke har noe med dere å gjøre, så trenger dere ikke å blande dere inn. Så skaff dere et liv å slutt å bland dere inn i noe som ikke gjelder dere Anonymkode: 1dce4...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå