AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Jeg har alltid kjøpt slikt på Ikea, men med de nye målene deres passer det ikke kjøkkenskuffene mine lenger. Hvor ellers får man kjøpt bestikkskuff, skuffedelere og annet skapinnredning? Anonymkode: 9602b...4d9
dillyduzit Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Jeg måtte kjøpe mine på Clas Ohlson, dritstygge om jeg får si det sånn men så lenge det er praktisk så skal man ikke klage.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Det jeg har er allerede stygt, hehe XD Jeg skal oppgradere kjøkkenet en del og hadde lyst til å få bedre orden i skap og skuffer også. Er ferdig med student-looken XD Anonymkode: 9602b...4d9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 Du kan se om kjøkkenprodusenten har noe som er spesialtilpasset ditt kjøkken. Vi har samme problem. Vi har Møre-kjøkken. De er gått konkurs, så å få noe som er tilpasset det er umulig å få tak i lenger. I tillegg til at Ikea sine mål ikke passer. Så vi har kjøpt en del små bokser og skuffeinndelere på ikea (skuffeinndelerne er vel mest tiltenkt kleskommoder, men dog). Det fungerer bedre enn ingenting, selv om det ikke er optimalt.. Anonymkode: 08ebd...4f7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Jeg aner ikke hvem kjøkkenprodusenten er, det står ikke i salgspapirene (dødsbo, så mye info vi ikke har). Jeg er som sagt lei av å leve med student-følelsen på kjøkkenet, med ting som ikke passer sammen eller passer helt. Vi driver og bytter benkeplate, bygger øy og maler om hele kjøkkenet, jeg kunne tenkt meg å få innholdet til å matche utsiden! Det er så irriterende å ha masse dødplass i bestikkskuffen fordi det innlegget ikke passer og det er 2-3 cm leding plass på hver siden, og bestikket flyter over. Det er jo helt absurd at sånt skal være så vanskelig å få tak i! Anonymkode: 9602b...4d9
dillyduzit Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 Kom på en liten ting, sjekk ut Kjøkkenarkitektene som ligger på Skøyen, sist jeg var innom fikk jeg se på litt forskjellig når det kom til innsats og ble vist noen kule ideer når det kom til plass og slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå