timmian Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Hei, jeg er student på snart 21 år og har flyttet inn i leilighet og har bodd her i to år I starten syntes jeg det var flott å bo for seg selv og gjøre det man vil, ha rutiner, ha mer ansvar også videre.. Men etter halv år har jeg vanvittig hjemlengsel, blitt rastløs, sliten og slapp selvom jeg ikke gjør noe som helst, klarer ikke å finne noen ting spennende lengre, glemmer å spise og har ikke matlyst rett og slett. Finner det utfordrende å ikke bo med familien min, men vet ikke helt hva å gjøre med det, tenkte at det ville gå over etter to år i det minste, men det er blitt verre. Heldigvis bor vi i samme by så jeg besøker av og til når jeg har tid, men litt vanskelig når man må bruke mye tid på studiene. Skjønner ikke hvorfor denne overgangen påvirker så negativt når det er noe jeg i utgangspunktet så fram til, nesten som om jeg mistet meg selv etter kort tid. Lurte på om noen har erfaring og kan gi noen råd, kjenner at det blir tyngre for hver dag som går
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Er du mye med venner da? Det kan jo være det sosiale generelt du trenger litt mer av? Anonymkode: 201c5...ab7
timmian Skrevet 17. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du mye med venner da? Det kan jo være det sosiale generelt du trenger litt mer av? Anonymkode: 201c5...ab7 Har mange venner som jeg møter og finner på med, studerer med osv, men veldig få nære venner lenger i og med de har flyttet og snakker ikke med like ofte som før. Er relativt sosial, men det føles allikevel tomt på en måte (?), kan være en grunn at jeg har ikke veldig nære venner lenger - er ikke 100% sikker på hva som er problemet, men har observert at det er en lengsel etter trygghet som jeg hadde når jeg bodde hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå